|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:42, 24 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Najłatwiej by było gdybyś nagrywał filmiki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 12:33, 25 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jedź do kogoś kto ma 2t i niech się tym po prostu przejedzie bo możliwe, że jest dobrze, a Ty z braku wiedzy na temat jak to ma jechać szukasz dziury w całym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 14:07, 25 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jak na razie to wy podsuwacie mi jakieś drastyczne metody użytkowania motocykla.
Odpalać na pych, kręcić do odcinki itd.
Jak motor ma ruszać to ja wiem. Jak go kupowałem to ruszał normalnie, teraz jak kupa.
Wiem, że zapłon jest w nim grubo zjebany i wiem, że oznaką opóźnionego zapłonu jest brak mocy w dolnych obrotach.
Niestety ja należę do tych co woli sto razy pomyśleć zanim coś zrobi.
A nie od tych co wpierw robi o potem myśli dlaczego nie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:13, 25 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze coś takiego jak intuicja kiedy coś można bezmyślnie spie...ic a kiedy barbarzyńsko sprawdzić nie psując niczego...
Ustawienie zapłonu to tez zadna filozofia, a jak nie mozesz sobie z tym poradzic na sucho to podłacz lampe stroboskopowa i zobacz jakie ma wyprzedzenie na jałowych a jakie na full gazie.
Pozatym wyczynowe 2t nie lubia zamulania na niskich obrotach wiec sie nie dziw ze ktos podpowiada zeby krecic do odciny. tylko z reguły jest tak ze silnik po złozeniu i zgrubnym ustawieniu po przejechaniu paru km zaczyna calkowicie inaczej pracowac jak sie "poukłada".
Tak samo czesto w 2t jest tak ze możesz grzac go na postoju, gazowac a itak nie bedzie sie wkrecał idealnie ale po paru odkreceniech podczas jazdy (pod obciazeniem) praca silnika wraca do normy, wkreca sie i oddaje moc płynnie.
Co do mojej rady odnosnie rozklejenia sprzegła podpychajac kawalek moto, najwyrazniej nie wiesz o co mi chodziło, moze nigdy nie straciłes sprzegła i nie miales okazji ruszenie bez uzycia sprzegła wiec ciezko bedzie zrozumiec co mialem na mysli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Wto 17:17, 25 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 20:31, 25 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
piszesz o odcince jako o niszczeniu sprzętu, a tak na prawdę nie masz racji bo zamulony olejem moto musi to przepalić i nie ma innej opcji, no chyba, że bedziesz po rozgrzaniu sciagal cylek i czyscil, nie zdziwilbym sie
czytalem twoj temat z wielkim zaciekawieniem, ale szczerze to coraz mniej chetnie tu wchodze bo chcemy Ci pomoc, a ty z pretensjami do nas
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 9:41, 27 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: |
Tak samo czesto w 2t jest tak ze możesz grzac go na postoju, gazowac a itak nie bedzie sie wkrecał idealnie ale po paru odkreceniech podczas jazdy (pod obciazeniem) praca silnika wraca do normy, wkreca sie i oddaje moc płynnie. |
Potwierdzam, nie wiem jak japońce ale ktm 2t zaczyna pracować normalnie dopiero po odkreceniu do końca podczas jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:17, 20 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zrobiłem pierwszy cało dniowy wypad.
Uporałem się przedwczoraj z problemem którego przyczyną był za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Mam teraz takie zgryzy.
Motor dość mocno dymi. Taki lekko szarawy dym.
Na niskich oraz stałych obrotach jedzie nie przyjemniej. Tak jakby szarpie.
Świeca jest cała czarna. Po 2h jazdy musiałem wymienić na nową bo nie chciał odpalić po zgaszeniu.
Motor przyjemnie jedzie tylko od 3/4 manetki w górę.
A najlepiej na 100% otwarcia, wtedy też tak ładnie brzmi.
Zastanawiam się czy problem leży w mieszance z olejem czy z powietrzem.
Leję olej Ipone w stosunku 1:40.
Jak rozróżnić bogatą mieszankę od za dużo oleju?
Rano zdążyłem opuścić iglicę o jeden ząbek. Motocykl ładniej/płynniej jechał w średnich obrotach ale wydaje mi się że stracił na mocy.
Znalazłem temat z identycznym problemem jak mój.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Sob 20:51, 20 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 23:57, 20 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie gdy moto dobrze pali nie ma różnicy miedzy 1:40 a 1:60
Jadąc na stałych obrotach przerywał mi tak jakby mi zapłon odcinało co chwila a okazało się że iglice miałem zbyt wysoko ustawiona(za dużo paliwa na wysokich) dałem na jak najmniej i dalej przerywa ale nie tak dramatycznie jak było. Musze zmienić dysze na mniejsza i bd po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 0:28, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ja obniżyłem iglicę o jeden ząbek (już ostatni) i silnik już tak mocno nie przerywał. A, że stracił na mocy (tak mi się wydaje) to dałem ją z powrotem do góry z obawy, że będzie za ubogo.
Stwierdziłem więc, że kupię iglicę uboższą od tej co mam.
Mam NOZG a chcę kupić NOZH. Taka iglica zalecana jest przy temp wyższej 20'.
Wtedy zobaczę jak będzie i najwyżej zmienię dyszę z 48 na 45.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 11:36, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie jest ta różnica że moto nie pali na każdych obrotach tak jak powinno.
Niskie ma dobre, średnie za bogate i wysokie też za bogate bo przerywa.
Zmienię dysze podreguluje śrubka i iglicą powinno być git mam największą 185 dam o rozmiar mniejsza i zobacze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 11:52, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedną kwestię.
Wczoraj jak latałem, zajechałem na stację i zgasiłem silnik to z tłumika delikatnie się dymiło.
Zdziwił mnie bardzo zapach tego dymu - śmierdział takim spalonym plastikiem, gumą.
Potem też nie odpalił. Musiałem zmienić świecę.
Co to mogło być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 13:11, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
zawalony wydech olejem,wyczysc ukłąd wydechowy, jak wata ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 14:00, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | zawalony wydech olejem,wyczysc ukłąd wydechowy, jak wata ? |
wydech zajebany i wata też
Ogólnie bałem się, że bierze mi olej ze skrzyni albo płyn.
Na szczęście ani tego ani tego nie ubyło nawet milimetr.
Więc jest to typowo wina mieszanki - jak dobrze:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Nie 14:02, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 19:27, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Lej tego 1:50 bo szkoda oleju, a lejąc wiecej niż trzeba nie przedłużysz żywota. potem skoro nie jedzie na niskich to wyreguluj dół. dysza rozmiar mniejszy ewentualnie wykręć śrubę trochę od mieszanki tak na 3-4 obroty i sprawdź, zakładam że zawór nie przecieka, poziom jest ustawiony i zmierzony, nie wysokością pływaka ale faktyczny, ssanie jest szczelne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:56, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Pojawił mi się luz na zębatce zewnętrznego kosza sprzęgła. Tej dużej która jest nitowana.
Domniemam, że szlak trafia te gumowe amortyzatory które są w środku.
Ponieważ chciałbym jeszcze polatać w ten weekend chciałbym się zapytać co się stanie jak z czymś takim nawinę jeszcze z te 2-3mth?
Oprócz tego, że ten luz się zapewne powiększy i będzie jeszcze bardziej szarpało to czy może to mieć jeszcze jakieś negatywne skutki?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 19:57, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|