Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja i odpalanie silnika 2T
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:38, 11 Wrz 2012    Temat postu: Regulacja i odpalanie silnika 2T

Dzisiaj zabrałem się za odpalanie mojej 380.
Ogólnie zajęło mi to 1,5h! Tak - 1,5h ciągłego kopania.
Moto odpalił dopiero przy wyłączonym ssaniu, lekko otwartej przepustnicy i troszkę wykręconej śrubie od mieszanki.

Ponieważ jest to moje pierwsze 2T mam kilka pytań odnośnie regulacji i odpalania itd.

1) Pytanie głównie do tych co mają 2T. Czy przy takiej pogodzie jak dziś (powyżej 25'C) musicie włączać ssanie aby odpalić moto czy nie?

2) Jeżeli zaleje silnik/dyfuzor paliwem nie efektownym kopaniem to czy silnik będzie później pracował na wolnych obrotach jak na za bogatej mieszance czy raczej nie ma to większego wpływu?

3) Regulacja przepustnicy w Keihinie PWK. Śruba od regulacji obrotów działa tak - jak wkręcam to obniżam przepustnicę, a jak wykręcam to ją podnoszę?
Czy na odwrót?

4) Jakie powinny być wolne obroty w 2T? 1000obr, 2000obr, 4000obr/min?

5) Jeżeli na ciepłym silniku odwijam manetkę i obroty ładnie wchodzą ale podczas schodzenia lekko się zawieszają i strzela w tłumik to rozumiem ze mieszanka jest za uboga?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 19:54, 11 Wrz 2012    Temat postu:

3 to na odwrót 5 sprawdź w jakim stanie jest membrana(nie może mieć prześwitów)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:59, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Czyli jak wykręcam tą czarną śrubkę to podnoszę obroty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 9:01, 12 Wrz 2012    Temat postu:

1) to zalezy od wyregulowania gaźnika, moj np zawsze z ssaniem na ktorym ma gigantyczne wolne obroty. średnio za drugim kopem na zimno.
2. przeez chwilę pokopci

3 na odwrót, wkrecajc podnosisz przepustnicę, śruba w starych gaźnikach może juz być do końca wkrecona , bo sie wyrabia

4 powinny być takie : dyn dyn dyn dyn
patrz serwisowka ale mysle że ok 1500-1800

5 jeszcze nie słyszałem strzelającego 2T Smile
2T po odpaleniu powinien trochę zamulać, dopiero przy otwarciu manety po chwili zacznie się wkrecać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:56, 12 Wrz 2012    Temat postu:

1.ja nie musze lekko uchyle manete i idzie
2.bd miał więcej paliwa chwilowo przepali i nic się nie dzieje
3.na odwrót wkręcając podnosisz przepustnicę
4.takie żeby sobie pyrał spokojnie jakieś sciśle raczej nie są ustalone
5.najlepiej po krótkiej jeździe sobie sprawdzić świecę tylko mu poodwijać żeby nie była ani czarna ani biała tylko kawa z mlekiem
czasem po takim odwinięciu może schodzic nie równo a co do strzelania to nie 4t czegoś takiego jeszcze nie słyszałem ale sprawdź świece i będziesz iwedział czy ma za mało czy za dużo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 12:16, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Ok. Dzięki.
Dzisiaj dalsza walka z bestią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:38, 12 Wrz 2012    Temat postu:

1,5h kopałem i nie zagadał.
Raz tylko strzelił w tłumik.
Ogólnie ma czasami takie zajawki jakby chciał zapalić - słychać jakby wał zrobił kilka obrotów ale nic się nie dymi nic nie odpala.
Zastanawiam się czy powodem może być świeca. Jest co prawda nowa irydowa ale czy czasami jej nie zalałem tym kopaniem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:04, 12 Wrz 2012    Temat postu:

sprawdź czy jest iskra w ogóle
i co do gaźnika może tam jest przyczyna śruba od powietrza wykręcona przynajmniej 2 obroty?paliwo dochodzi gaźnik czysty?wiem że to moto dopiero złożone bo widziałem bestje ale to takie podstawy
i jaką masz metodę palenia?
a co do świecy możesz spróbować na zwykłej zalecanej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 19:11, 12 Wrz 2012    Temat postu:

To wykręć świecę. Zobacz czy jest zalana.
Jak nie jesteś pewny wkręć na próbę jakąś inną i przy okazji sprawdź iskrę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:30, 12 Wrz 2012    Temat postu:

jak wykręcam świecę to jest troszkę mokra i czysta jak łza.
Odpalam na troszkę otwartej manecie.
Kopniak wciskam w dół, aż tłok przejdzie przez GMP. Następnie wciskam dalej aż się zaprze, wtedy delikatnie naciskam na kopkę, aż delikatnie przeskoczy o jeden ząbek, wtedy kopka do góry i sru.
uu.
Jutro jak będę miał siły to dam troszkę czystego paliwa na tłok i zobaczę co wtedy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 19:39, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Daj jak mówisz trochę paliwa na tłok i świecę wrzuć może chwilowo inną bo moe tamta przemoczyła się w środku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:46, 12 Wrz 2012    Temat postu:

zapłon na 100%dobrze ustawiles ?

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:59, 12 Wrz 2012    Temat postu:

jak składałem silnik to ustawiłem go dobrze.
ale też sprawdzę to jeszcze raz jutro bo też mi to przyszło do głowy.
mam zapłon SEM który ustawia się bardzo łatwo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
manta19




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 8:57, 13 Wrz 2012    Temat postu:

Z tego co słyszałem od innych użytkowników dużych pojemności to od takiego częstego kopania moze Ci sie kopka złamać :/ i wtedy ni hu hu.......P.s. masz fajny sprzęt bo śledziłem jak go robisz.Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:15, 13 Wrz 2012    Temat postu:

Sprawdziłem dzisiaj zapłon i faktycznie jest źle ustawiony - jutro go poprawię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin