Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja zaworów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:58, 26 Maj 2014    Temat postu: Regulacja zaworów

Mam problem z ustawieniem GMP..
Kręcąc kołem po "przeskoczeniu" zaworów nie mogę znaleźć luzów w GMP. Po kolei sprawdzałem i wyglądało tak:
- Tłok na górze, śruba wkręcona- wał zablokowany- luzów brak!
- Tłok na górze, rowka na wale nie widać- luz na ssących, na wydechach brak
- Widać rowek, tłok na górze- luzów brak
- tłok na dole, rowka nie widać- luz na ssących i wydechowych !!
- tłok na górze, śruba wkręcona- luzów brak
- rowka nie widać, tłok na dole- luz na ssących
- widać rowek, tłok na górze- luzów brak
- nie widać rowka, tłok na górze- luzy na ssących i wydechowych

Dopiero w tym ostatnim punkcie tłok ustawił się na górze i są luzy. Ale nie widać wycięcia na wale. Możecie mi wytłumaczyć o co z tym chodzi?
Wszyscy piszą "tłok na górze, wkręcasz śrubę, regulujesz i po problemie". Ale jakoś u mnie wkręcenie śruby nic nie daje (a poza tym jak nie widać rowka to też wkręca się do końca- więc o co chodzi?)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas029 dnia Pon 19:02, 26 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:52, 26 Maj 2014    Temat postu:

GMP to najwyższy puntk tłoka po suwie sprężania,
patrz jak pracują zawory,
ssanie-sprężanie-praca-wydech


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas029




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 20:33, 26 Maj 2014    Temat postu:

No wiem, tylko skąd luzy kiedy tłok był na dole?
Wyregulowałem w pozycji tłoka na górze, ale nacięcie na wale nie było widoczne- czy to może być prawidłowa pozycja GMP?
Odpaliłem na chwilę i zimny chodzi równo, cicho. Nie grzałem, bo chłodnicę ściągnąłem od razu do zaklejenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Pon 22:36, 26 Maj 2014    Temat postu:

popatrza na zawory, wrzuc wysoki bieg i krec kolem bedzie przeskakiwac jak ssace zawory sie podniosa to po tym wkladasz srubokret do swiecy i szukasz pierwszego gmp, al w druga strone podnosza sie wydechy to krecisz do tylu kolem do pierwszego gmp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin