|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Czw 21:30, 16 Sty 2014 Temat postu: Remont exc200 |
|
|
No to zabrałem się za remont silnika w exc200. Silnik rozpołowiony i czas zamówić części. Na szczęście cylinder nie wygląda tak źle jak widziałem to przez okno wydechowe, ale siedzi już tłok selekcja C, liczę że jeszcze raz na C się przelata:)
No ale konkrety, chcę wymienić wszystkie łożyska, korbę, nowy tłok, odświeżyć pompę wody, zmienić uszczelniacze.
Czy warto wymieniać łożysko kosza sprzęgłowego? Jest dość drogie i nie wiem czy komuś się sypie?
Łożyska na wale mają jakieś specyficzne oznaczenia
6305 JR2 CS36
NJ206 ET2XCS46
Czy wystarczy jak kupię łożyska 6305 i nj206 z luzem c3?
Co z uszczelniaczami na wał? Oryginalne są dość drogie, czy ma ktoś jakieś sprawdzone zamienniki? Jak mają mi paść, to oczywiście zainwestuje w oryginały, ale po co przepłacać.
Składając wszystko smarować samym olejem 2t czy zrobić mieszankę 1:1 z benzyną?
Czy o czymś specyficznym o czym nie mówi serwisówka powinienem wiedzieć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:48, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko na spokojnie rób zdjęcia szczególnie skrzyni żebyś wiedział jak była bo wiem że są problemy jak się to robi 1 raz.
Łożyska przesmaruj albo takim smarem specjalnym albo olejem tyle że on się tak nie utrzyma jak smar.
Przy łożyskach zawsze nagrzewaj gniazda. Ja na wał kupowałem o tych samych oznaczeniach i dobrej firmy. Uszczelniacze też dałem najlepsze z hurtowni, nie oryginały, a były to "corteco"
Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D.
Sworzeń wkładając tak samo jak i tłoka przesmaruj olejem.
I dobrze traf sobie dźwignią z zaworu do tej z silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 0:00, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie pierwszy remont tylko pierwszy nowoczesnego 2t:) Czyli łożyska i uszczelniacze wału byle jakie byle firmowe:) No to będzie spora oszczędność
Cytat: | Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D. |
Z jakiej firmy? Bo Wossner i Wiseco niestety mają tylko do c
Już mam Vertex ma do D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Pią 10:45, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wtct
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:43, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Zrobiłeś już remont?
Wymieniałeś może dwa łożyska na głównym wałku - na wałku, na którym jest osadzony kosz sprzęgłowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|