|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 18:13, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
ale po co to robic? nie mozna wymienic korby i zalozyc tak jak bylo na starych podkladkach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 7:26, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Czytają Twoje posty może Ty za remont się nie bierz bo nie znasz podstaw mechaniki..
Looknij dobrze w serwisówkę co tam jest napisane o przekuciu korby i z jakimi tolerancjami mają złożyć nowąkorbę.
Następnie obczaj jak się ustawia luz osiowy wału oraz jakie podkładki do tego służą.
Potem samemu dojdziesz do wniosku że nikt Ci nie będzie składał połówek wału co do twóich podkładek tylko wd zaleceń manuala, a resztę ty już masz właśnie podkładkami ustawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 8:29, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Też uważam, że ten remont może być nie do końca udany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:42, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Czepiacie się. Na czymś trzeba się przecież nauczyć.
Niemniej jednak ciężko będzie przeprowadzić remont posługując się tylko i wyłącznie postami kolegów z forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 15:30, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
no wlasnie na czyms trzeba sie nauczyc wkoncu...z tym korbowodem poprostu mnie to ciekawilo bo przeciez robia to naprawde dokladnie, a zreszta nawet nie wiadomo czy bede wymienial korbe bo moto nie rozebrane tylko chce sie wszystkeiego dowiedziec przed rozebraniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 15:41, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nauka nauką. Jednak Ty już kombinujesz jak tu zrobić to na skróty.
Podkładki dam stare, bieżnię od łożyska zostawię też starą itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|