|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 12:51, 09 Paź 2013 Temat postu: remont vs narzedzia |
|
|
siemka
powolutku szykuje sie do remontu i jakie potrzebne narzedzia wiadomo jakies podstawowe grzechtoki klucze itp ale konkretne specjalistycznego do moto to chyba sciagacz do magneta i rozkuwarka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 13:19, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Podstawa to klucz dynamometryczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 13:28, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a jesli chodzi o zakuware to mysle ze dla moich potrzeb taka by starczyla [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 17:46, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Mam taką samą tylko w czerwonym pudełku, pewnie podstawowy chiński model, porządna spokojnie rozkuwa łańcuch 530, na pewno się nada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 19:57, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
a teraz cos wyczytalem o luzie osiowym? potrzebnhy jakis zegar, i ktos mogl bym mniej wiecej wytlumaczyc ocb? bo nie chcial bym np przy skladaniu miec jakiegos zonka ze cos wczesniej mialem pomierzyc badz cos w tym stylu, wiec moze powiem mniej wiecej jakie plany.
ogolnie wymiana
- tlok
-korba
- zawory(?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Pon 19:57, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:37, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Luz osiowy, nic nadzwyczajnego.
Było o tym na forum i samemu opisywałem to u sibie w temacie jak to robić.
Wystarczy poszukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 15:22, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
no dobra tylko wszyscy posluguja sie okresleniem bieznia, a ja konkretnie nie wiem ktora to czesc, jak by ktos mogl zaznaczyc na zdjeciu czy cos, i rozumiem ze bieznie sie kupuje nowa czy jest w zestawie z korba ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:48, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
bieżnia to częsc łozyska, łozysko składa się z dwóch bieżni zewnętrznej i wewnętrznej pomioedzy którymi jest koszyczek i kulki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 16:02, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tak jak heniek napisał a dla zobrazowania:
Wał z bieżniami:
Same bieżnie:
Wał bez bieżni:
Po lewej stronie u góry łozysko wału bez bieżni
teraz myslę że wszystko jasne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 18:43, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
aha wielie dzieki, a wiec stare lozysko bede musial "rozwalic" zeby miec do przymiarki walu juz z wymieniona korba, jak juz wymierze jaka podkladka ma byc daje ja na wal a nowe lozyska do karteru/na wal i wsadzam, aha i jeszcze jedno to posciagniecu lozyska wewnetrzna bieznia zostaje na wale?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 19:46, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Fajnie wał w pas opasany a co do tematu to te zakuwarki są średniej jakości (sealey) miałem i przy łańcuchu mówię o tym przy zębatce tył poległ....Chcą rozkuć giął sie itp a zakuć sie już nie udało zatem stary sposób dwa młotki zrobiły robote.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 20:33, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
dobra a teraz tak, po co ta bieznie sciagac (zeby zobaczyc jakie podkladki wiem) skoro gdy oddam wal z korba to korbe przeloza podkladki spowrotem i bieznie tez i tyle, przeciez oni juz to zrobia tak jak bylo wczesniej tyle ze z nowa korba, czy nie ? a po drugie nie widzialem nigdzie biezni do kupna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 20:53, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
W łożyskach stożkowych bieżnia występuje razem z nowym łożyskiem a zdjąc ją możesz poprzez nacięcie w poprzek kątówką tylko na tyle płytko aby nie naciąć czopu i rozszerzyć śrubokrętem albo ściągacz tylko potrzebny jest profesjonal albo dobra samoróba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Śro 21:02, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
czyli wlozyc wloze lozysko, ale zdjac juz zdejme lozysko bez tej wewnetrznej biezni, dobrze rozumiem ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 8:31, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja powyciągałem wszystkie rolki z tego łożyska, kołnierz i podgrzałem opalarka jak najmocniej i lekko stukalem w rant bieżni podbijakiem i wyszło bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|