|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 19:54, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
w amorze zawsze bedzie tylko 'psik' bo to nie koło gdzie jest 150 razy wiecerj tego powietrza, jak rozbierzesz to zobaczysz, że tam na gaz jest tyle miejsca co pół szklanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:45, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no też nie liczyłem na to że bedzie tam psikało 5 minut ;P ale mimo wszystko cisnienie ok 10 bar wydawało mi się że odkręcenie śrubki bedzie bardziej " spektakularne "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:33, 22 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie na pewno nie było 10 barów mimo że komora mała to raczej było by czuć takie ciśnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 18:11, 23 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dzisiaj sie zabrałem za dalszą częśc rozbiórki, rzeczywiscie pchniecie uszczelniacza załatwiło sprawe łatwo nie było ale poszedł. srodek wyglada całkiem całkiem wg mnie. wrzucam foto panewek, jak oceniacie ? maja gdzieniegdzie jakies pionowe ryski głębsze. ale ogólnie nie widać frędzli czy przetarć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
orientujecie sie od razu ile panewki kosztują ? jutro pewnie w serwisie mi powiedzą dokładnie, ale jakbym dzisiaj cene znał to do jutra pomysle i moze od razu bym zamówił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:19, 01 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jutro pewnie bede składał zawieszenie i uzupełniał olej. mam tylko taką rozkmine bo nie do konca rozumiem serwisówki. jak sie zalewa olej to w jakim połozeniu ma byc tłoczek w tym zbiorniczku ? w serwisówce gosc wypycha go jakims "specjalnym przyrządem z katalogu WP który kosztuje pewnie sporo, a jest to kawałek srubokręta bez koncówki z jakims ogranicznikiem. " i teraz nie wiem na ile to wypchnąc. wiem że po rozbiórce, tam jest w połowie jakby próg. czy to ma sie na tym progu zatrzymac ? na zdrowy rozum to powinno chyba byc na tym progu ale wole sie upewnic zeby nie wlac za duzo oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
77kanzas
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:16, 02 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
z tego co pamiętam wciskasz tłok do końca np.śrubokrętem z małym oringiem zaznaczasz oringiem koniec a potem z olejem wciskasz aby między oringiem a zbiorniczkiem na gaz było 10mm luzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|