Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Setting zawieszenie. U kogo?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:17, 10 Sty 2019    Temat postu:

Oj kristof jakbys zobaczyl teraz co ja mam testowo wsadzone i zrobione to bys chcial zmienic to comasz 😊

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:28, 10 Sty 2019    Temat postu:

barek253 napisał:
Oj kristof jakbys zobaczyl teraz co ja mam testowo wsadzone i zrobione to bys chcial zmienic to comasz 😊


jak mówisz że jest super to chętnie tez przetestuję, powiem Leszkowi niech mi zapoda to co masz u siebie i będziemy testować Smile
za ok 2 tygodnie będę wysyłał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 19:57, 10 Sty 2019    Temat postu:

Spoko wszystko ale czy sens jest pakowac kase w zawias ktorego i tak w 100% nie wykorzystasz?
Dla przecietnego ridera dobry setting wystarcza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:09, 10 Sty 2019    Temat postu:

1papilion9 napisał:
Spoko wszystko ale czy sens jest pakowac kase w zawias ktorego i tak w 100% nie wykorzystasz?
Dla przeciętnego ridera dobry setting wystarcza.

jasne! dobry setting nie jest zły i w zupełności wystarcza, na ory zawiasie tylko po settingu byłem również super zadowolony i na początek polecam zacząć od tej opcji,
ja lubię testować różne wynalazki, a czy to wykorzystam w 5% 50% czy 100% ? doesn't matter Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 20:11, 10 Sty 2019, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:54, 10 Sty 2019    Temat postu:

co do zawiasu dodam od siebie tyle - że nie ma co wieszać psów na oem, bo jak dla mnie ktm i tak robi mega robote że pasuje pod rózne warunki i dla róznych riderów, spersonalizowany zawias bedzie lepszy bez dwóch zdań - tylko 90% uzytkowników nawet by nie wiedziało co by chciało zmienic Very Happy wiec wiekszosc tunerów nie robi za duzo, tez czasem odpowiedni serwis - oryginalne częsci, nowe panewki, polerka goleni dobry olej robi juz duuuzo. a nietrafiony settting moze pogorszyc własciwosci jezdne wiec tez nie ma co szaleć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 21:02, 10 Sty 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
co do zawiasu dodam od siebie tyle - że nie ma co wieszać psów na oem, bo jak dla mnie ktm i tak robi mega robote że pasuje pod rózne warunki i dla róznych riderów, spersonalizowany zawias bedzie lepszy bez dwóch zdań - tylko 90% uzytkowników nawet by nie wiedziało co by chciało zmienic Very Happy wiec wiekszosc tunerów nie robi za duzo, tez czasem odpowiedni serwis - oryginalne częsci, nowe panewki, polerka goleni dobry olej robi juz duuuzo. a nietrafiony settting moze pogorszyc własciwosci jezdne wiec tez nie ma co szaleć

Dokladnie, sam robilem jeszcze do niedawna serwis zawieszenia raz na rok teraz co 30mth i nie wiem jak moglem wczesniej jezdzic ze starym przepracowanym olejem w zawieszeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:09, 10 Sty 2019    Temat postu:

chyba mam odmienne zdanie, oczywiście właściwy serwis to podstawa, na standardzie da się jeździć, ale dobry zawias pozwala na więcej a w niektórych sytuacjach ratuje d...e, także polecam chociaż dobry set jest duuuża różnica,
Drogosz dobrze robi, ale mi osobiście pasuje bardziej Szczepański Smile (znaczy jego robota)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ebi11




Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:25, 11 Sty 2019    Temat postu:

barek253 napisał:
Oj kristof jakbys zobaczyl teraz co ja mam testowo wsadzone i zrobione to bys chcial zmienic to comasz 😊


Może opiszesz jak wygląda jazda na testowanym zawieszeniu?
Odnośnie stringu zawieszenia mam takie pytanie trochę dziwne, ale jakbyś się tak zastanowił na spokojnie i powiedział o ile procent jesteś szybszy względem jazdy na oryginalnym zawieszeniu. (Wiem że na to ma wpływ dużo czynników takich jak zdobywane doświadczenie wraz z upływającymi mth itd. )
Wiadomo, że nie da się tego dokładnie jakoś przedstawić ale taka odpowiedź rzuci jakieś swiatło na temat zależności zawieszenie prędkość zawody.


Odnośnie zawiasu oryginalnego też wydaje mi się, że nie jest najgorszy i do amatorskiej jazdy w zupełności wystarczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ebi11 dnia Pią 8:21, 11 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 6:48, 11 Sty 2019    Temat postu:

te300 napisał:
chyba mam odmienne zdanie, oczywiście właściwy serwis to podstawa, na standardzie da się jeździć, ale dobry zawias pozwala na więcej a w niektórych sytuacjach ratuje d...e, także polecam chociaż dobry set jest duuuża różnica,
Drogosz dobrze robi, ale mi osobiście pasuje bardziej Szczepański Smile (znaczy jego robota)


Mozesz rozwinac watek szczepanskiego? Co lepiej robi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:23, 11 Sty 2019    Temat postu:

te300 - dobry set ale jaki to jest dobry set Very Happy kazdy ma swoje preferencje dla mnie dobry set to własnie ten oryginalny jeżdze rzadko w porównaniu ze starymi zawiasami jakie miałem to ten klei cały czas - wiem że dało by sie poprawić "coś" ale na konkretne warunki - na wąwozy mozna by go bardziej dokleić ale na przelotach bedzie tragedia, z kolei sztywny na przelotach bedzie słabo wybierał drobne nierównosci na wąwozach - dla mnie oem jest niezły i pod szybkie latanie bo jak sie trzyma dobre tempo jazdy to czuć ze progresja rośnie i zawias nie nurkuje za mocno a na wąwozach mi przyczepnosci nie brakuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:23, 11 Sty 2019    Temat postu:

Najważniejsze przy settingu to trzeba wiedzieć czego się chce. Najważniejsze to dostosować amortyzator pod dane preferencje i teren.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:03, 11 Sty 2019    Temat postu:

Jak komus seria pasuje to sory ale nic nie jedzie
Wyobraz sobie whoopsy albo dziury na piachudlugaorosta na ori nie polecisz prosto piecem tylko bedziesz wpdal albo probowalwalic z kola odbijajac sie jak pilka na prawo i lewo
Po secie leszka teraz ide jak po gladkim
Druga sprawa to mniejsze zmeczenie dzieki temu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 19:07, 11 Sty 2019    Temat postu:

Nie wiem jak z wp jest ale u mnie w becie bez settingu to zawias skała nie do jazdy a po bajka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:53, 11 Sty 2019    Temat postu:

Henio dobry set znacząco poprawia stabilność i trakcję, natomiast reszta to już jest kwestia preferencji.
Najlepiej doradzam postawić dwa takie same motocykle jeden zrobiony zawias drugi nie, zrobić pętelkę najpierw jednym później drugim i sami odczujecie różnice;
np. w modelu te300i '18 uważałem, że tył jest naprawdę dobry póki nie przejechałem się kolegi (takie same moto) ze zrobionym zawiasem u Drogosza - różnica była taka, że jego jechał jak po sznurze a mój latał na boki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:09, 12 Sty 2019    Temat postu:

jeździłem na takich zawiasach i niektóre mi nie podchodziły w ogóle
barek - nie kazdy jeździ po whoopsach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin