|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 16:07, 19 Kwi 2020 Temat postu: Sherco 300 SE 2019 Factory zgasł, może coś podpowiecie :) |
|
|
No i stało się egzotyk którym jeździ się świetnie niestety zawiódł jechałem dojazdowke, ledwo z domu wyjechałem. Odpalił z rana jak zawsze. Przejechałem 4km, zgasł nagle podczas jazdy i już nie zapalił. Wymieniłem świece i nic, sprawdziłem paliwo, wymieniłem nawet gaźnik na serię bo bałem się że coś z nim nie tak - jeżdżę na SmartCarb SC2 no i nadal bez zmian. Świeca mokra, iskra jest elegancka, kompresja jest, moto po 60mth więc WTF? Elektronika steruję zaworem wydechowym przy odpalaniu tak jak powinna, delikatnie uchyla przy kreceniu. Nie mam pomysłu... Może klinek ścięło? Może to być cewka czy jak ma iskrę to raczej nie? Pytam bo ponoć padają w tych modelach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:15, 19 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
jak ma iskre to cewka ok - chyba ze iskra za słaba, mozna by spróbowac na wkreconej swiecy pokrecic silnikiem - i wtedy na drugiej swiecy sprawdzic czy ma iskre chociaz tez w głowicy jak wkrecona ma troche inne srodowisko pracy
klin jak najbardziej mozliwa opcja - chociaz w nowoczesnym motocyklu rozkrecenie samoczynne magneta nagle to szansa jak traf w totka troche.
obstawiac mozna np przebicie elektryki - np przebicie fajki, na sucho jest ok, a wkrecona moze gdzies blizej jest na rame mozliwosc przebicia,
sprawdzic mozna tez krociec dolotowy- pekniety tez moze dac podobny efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Nie 16:25, 19 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki za rady. Będę jutro wykluczał możliwe opcje. W ostateczności pod kompa do dealera o ile to coś da...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 10:30, 20 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem cewke bo iskra wygląda na bardzo słaba i skacze po całej elektrodzie. Przy okazji 70mth zmieniam tłok i tak to wygląda... Chyba nie za dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pon 10:31, 20 Kwi 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:36, 20 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
spolerowanie dośc mocno jak na 70h, cylinder tez wybłyszczony. nie wyglada na porysowany od np zaniedbanego filtra, bardziej wyglada jakby miał 170 a nie 70 godzin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 10:53, 20 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem na komputerze przebieg i było tyle ile sprzedający powiedział że jest. Z licznikiem się nie zgadzało trochę bo nie zawsze działał, teraz już wcale nie działa. Przy 70mth może być taki zajechany? Za ubogo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 11:14, 20 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
ciezko powiedziec, moze kiepsko spasowany, moze troche za ubogo i sie przegrzewał czasami - puchł i mocniej wycierał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 14:38, 20 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Ta tłoku może tego nie widać ale na cylindrze te ryski to właśnie często są od starego lub nie mytego filtra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:41, 20 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Wizualnie słabo wygląda cylinder i tłok jak na 70 godzin, chyba że manete trzymasz w opór non stop. Ale na oko to żadna weryfikacja. Mierzyłeś cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 20:42, 23 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Cylinder przemierzony, praktycznie idealny wymiar, wszędzie trzymał 72.010, nawet ciut mniej także jest ok. Sel A jutro będzie u mnie. Zdecydowałem się na tłok oem bo podobno jest lżejszy od Vertexa sklepowego 🤔
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:59, 24 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | Cylinder przemierzony, praktycznie idealny wymiar, wszędzie trzymał 72.010, nawet ciut mniej także jest ok. Sel A jutro będzie u mnie. Zdecydowałem się na tłok oem bo podobno jest lżejszy od Vertexa sklepowego 🤔 | czyli wszystko jest ok, jeździć obserwować 😀
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 20:38, 24 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
dałeś cylinder do honowaniia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 22:20, 24 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Nie. Widać jeszcze dobrze oryginalne honowanie więc nie chciałem ryzykować a różne już słyszałem wersję z tym honowaniem nicasilu. W każdym razie w mojej becie ostatnim razem kolega z doświadczeniem zrobiłem mi honowanie wkretarka i wyglądało to super jak na ręczna robotę
Aha... No i co najważniejsze, przyszedł do mnie cylinder sel A wymiar 71.95, założony był 71.96 również sel A ale chyba ze starszych roczników model, to by tłumaczyło czemu taki spolerowany, miał za ciasno.
Gadałem z dealerem, pow że w fabryce nie patrzą na wymiar tylko selekcję, bierze z półki i wkłada i faktycznie mógł to ktoś przeoczyć, dziwna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 22:23, 24 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:27, 25 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
nicasil sie powinno honowac - i mozna spokojnie robic to ręcznie, tylko ze odpowiednimi narzedziami do nicasilu. tutaj juz na pewno nie było fabrycznego hona to widac po tych zdjęciach
co do selekcji - to własnie sie nazywa SELEKCJA a nie wymiarowanie, tłoki sa selekcjonowane tak samo jak cylindry - biorą z jednego worka dobrana partie cylindór pogrupowanych wymiarami, i maja do tego worek partii tłoków pod ten wymiar i składają, - moze sie trafić ze wyjdzie ciasny cylinder, i duzej srednicy tłok ( mieszczacy sie w danej selekcji - a jednak na granicy jeden i drugiej selekcji ) i wychdozi dość ciasnawo, chociaz zwykle fabrycznie sa dość luźno dobierane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Sob 14:05, 25 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Mam honownice na warsztacie yato ale uznaliśmy że nie będziemy tego ruszać, moto już poskładałem ale w sumie mogę ściągnąć. Co myślicie? Czytałem że nicasil pod kątem 30st a żeliwo 45 tyle że te ręczne honowanie to żaden kat nie wyjdzie 😂 😂 😂
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|