|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 16:40, 12 Sty 2014 Temat postu: six days 450 dławi sie |
|
|
Moja maszynka posiada problem, gdy odkrecam manetke na full to sie dławi i jak nie jest rozgrzany to gasnie, niekiedy lubi strzelic z wydechu nie wiem czy akrapy tak maja czy to wina czegos innego. Z góry dziękówka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Nie 18:25, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na rozgrzanym też się dławi po odkręceniu manetki, czy takie objawy tylko na zimnym silniku? Jeśli tylko na zimnym to ok. Jeśli jednak na rozgrzanym tak się dzieje to pewnie zła regulacja gaźnika, albo awaria pompki przyśpieszającej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Nie 22:05, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na rozgrznym zdarzy sie ze go zadławi, ale na rozgrzanym znowy po odjeciu manety za wolno schodzi z obrotow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:11, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
1) wyczysc filtr powietrza
2) ustaw zawory
3) wymien swiece jak nie jest pewna
4) wyczysc i wyreguluj gaźnik
jak nadal bedą problemy - pisz na forum to cos pomyslimy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 9:55, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar oddac go mechanikowibdo przegladu, wiecie jakie to koszta regulacja zaworów i czyszczenie gaznika wraz z regulacja ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Pon 10:03, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mam to samo tyle że w lc4. Motor nie dawno kupiłem. Sprzedający mówił coś że trzeba pokombinować z dyszami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 10:15, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No u mnie poprzedni właściciel bawił sie w regulacje, i mam dysze wolnych obrotow 60, a dysze glowna 160 a powinna 180
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniadypl
Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Wto 10:59, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Żeby nie otwierać nowego tematu mam problem.
EXC 450 '03r
Dziś z jazdy nici. Odpaliłem rano zero problemu, podjechałem zatankować i po zgaszeniu nie mogłem odpalić. Aku wychechłałem, zakręcałem kranik itp nic.
Postał 15 min od kopa odpalił, przejechałem 50m zgasł. Na lince odpalił bez problemu 200m zasł.
Ściągnąłem do domu i odpaliłem z linki, jeździlem 15 min wsio ok, ale dławi się przy nagłym dodaniu gazu. Dodam że filtr założyłem nowy przed jazdą.
Jakies pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 12:02, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
zacznij od podstawowego serwisu, wymien swiece, zobacz cyz nie ma gdziesz przebicia na przewodzie wn cyz fajce.
zobacz w gaxniku czy nie ma syfu. jak cos widac np przy przepustnicy to od razu do czyszczenia. profilaktycznie nawet tez mozna to zrobić.
u mnie np świrował jak dostał chocby kropelke wody na przewód wn/fajke, wymiana pomogła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leszek Tg
Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Gory
|
Wysłany: Wto 15:00, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź układ paliwowy zaczynając od sprawdzenia/czyszczenia kranika,rozbierz gaźnik,dokladnie przedmuchaj wszystkie dysze,kanały,na końcu wyreguluj gaznik,może to być tez wina przebicia na kablu Wn jak pisal kolega powyżej,wymień swiece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|