Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrzynia biegów
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katem




Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:15, 03 Sty 2015    Temat postu: skrzynia biegów

witam posiadam. ktm sm 450
problem mam taki.
jak kupowalem motor znajomy stwierdził ze jest jakas długa jedynka .
moto kupiłem smigał fajnie ale w cierzkim terenie jest trudno ruszyć. co powoduje ze musze wymieniac sprzęgło 2 razy w sezonie. teraz wymnieniam tłoka i chciałbym to zmianić. wie ktos moze ile zembów powinny miec koła zembate na pierwszym przełożeniu ile ma sx a exc
bo niewiem kto cos tam kombinował
dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Sob 20:28, 03 Sty 2015    Temat postu:

a masz serwisówkę? tam masz podane przełożenia dla SX i EXC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 20:43, 03 Sty 2015    Temat postu:

Właśnie nie mam serwisowi dlatego proszę was o pomoc wygląda tak jak jedynka ok są a reszta od etc niewiem jak by miał ktoś te dano o ilości zębów to sobie policję i wszystko jasne bedzie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 20:43, 03 Sty 2015    Temat postu:

Na ktmsklep zapodaj sobie rocznik twojej maszyny w wersji SX i EXC i wej na skrzynię i sprawdz koła zębate biegu pierwszego z boku są podane ilości zębów.

Co do fiszki to nieładnie kolego latać na moto i nie mieć podstawowych danych o moto nie ładnie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Sob 20:47, 03 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 20:50, 03 Sty 2015    Temat postu:

O spoko juz jakiś trop
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katem




Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:39, 04 Sty 2015    Temat postu:

sprawdziłem sobie wszystko i tak dla pewnosci spytam ja mam zamątowaną skrzynie gdzie na wałku sprzegłowym jest 16 zębó
rozumiem ze jedynka to pierwsze koła od strony sprzęgła ?
a zeby ja skrucic musze zamatawac wałek na kturym jest 14 zębów plus większe koło na wałku oddajacym moc na łańcuch bo to oznaczenie w katalogu to jest koło pierwszego biegu IDLER GEAR 1.G 32-T "43"
dobrze to rozumiem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:00, 04 Sty 2015    Temat postu:

przy wymianie tłoka będziesz rozpoławiał silnik? na jakich przełożeniach jeździsz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:10, 04 Sty 2015    Temat postu:

nie ma raczej opcji aby zmienić jedynkę na taką aby nie dało się ruszyć
nie ma też motocykla ktm 450 sm jest smr
jeździsz na małych czy dużych kołach?
jak kolega napisał jakie masz przełożenia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katem




Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:25, 04 Sty 2015    Temat postu:

opone mam osiemnastke pzełozenie 13-50
znajomy ktury jezdził na moim moto ''doswiadczony'' powiedział ze to jesdynka jak w sx. a mam silnik rospołowiony i moge to zamienic. tez jerzdze juz 5 lat i w ciezkim enduro to jest uciarzliwe. jak mozecie podeslijcie mi link do strony ktm gdzie jest roztysowana skrzyna od typowego ktm exc tylko zeby ktos miał pownosc ze to jest to i wtedy poruwnam ze swoją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katem




Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:27, 04 Sty 2015    Temat postu:

i kture koła to jest pierwszy bieg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 12:31, 04 Sty 2015    Temat postu:

stary weź słownik do ręki bo tego czytać się nie da!
jak piszesz i ci podkreśla na czerwono słowo to znaczy że jest byk
co do motocykla to podaj który rok?
i jesteś pewien, że to smr?
ktm smr ma z przodu radialny zacisk, druga sprawa jeżeli to smr to masz 6 biegów - masz 6 biegów?
może wstaw zdjęcie swojego motocykla

ogólnie przy przełożeniu 13:50 to powinieneś ruszyć nawet z betonu na 3 biegu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katem




Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:01, 04 Sty 2015    Temat postu:

Sory za błędy. sx ma przełożenie na pierwszym biegu 16-32
A exc ma 14-34 wydaje mi się ze dobrze rozwikłałem tą zagadkę vin mojego nr to vbkrca40x4m220466 na stronie ktm pokazuje ze to 400 exc a niema rozrusznika ani akumulatora
Tak mam 6 biegów. Ale tak jak pisze u mnie jedynka jest 16-32 a to jest jak przy sx Niewinem czy ktoś dołożył resztę biegów po prostu Nie wiem. Exc ma przełożenie na pierwszym biegu 14-34 i chyba tego potrzebuje
Potwierdzi ktoś mota opinie ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 15:17, 04 Sty 2015    Temat postu:

Model MXC450 on ma kaste od SX plus dwa biegi piąty i szósty może masz taką skrzynię?Co do tej długiej jedynki to rzeczywiście denerwuje nieco w ciężkim terenie trzeba pomagać sobie sprzęgłem.Co do modzenia z biegami to jak zapodasz same koło zębate powiedzmy pierwszego biegu od EXC i zostawisz koło zębate drugiego biegu od SX będziesz miał wtedy zbyt dużą różnicę przełożeń będziesz tracił moment obrotowy.Jak już to do zmiany cała skrzynia najlepiej na tym wyjdziesz.Co do ruszania to ja mam 520SX z oryginalną skrzynią(na półce leży od EXC) i jak zapodam dwójkę i z niej ruszam to tylko jest na początku takie przyduszenie silnika a potem to wiadomo co Twisted Evil a jedynka to łeb urywa,tylko w ciężkim terenie jak pisałem mnie też denerwuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
katem




Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:00, 04 Sty 2015    Temat postu:

no właśnie ale to już mam pewne ze jedynka jest sx możliwe ze to taki model jak piszesz. wiem jedno wrzucę całą skrzynię exc i będzie git. I jeszcze jedno żeby w nim uzyskać ładowanie wystarczy wymienić sam stator i tgz. Magneto może zostać to co mam? Ktos to robił? Regulator napięcia itp. To już wszystko kumam tylko o ten stator mi chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:45, 04 Sty 2015    Temat postu:

jak masz małe magneto(a pewnie tak jest) to kpl. czyli stator, magneto, dekiel, regulator, ewentualnie można spróbować dowinąć do małego statora drut do ładowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin