|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Nie 13:50, 16 Kwi 2017 Temat postu: Smar do amortyzatorów |
|
|
Witam szukam smaru do uszczelniaczy amortyzatorów co polecacie
Co myślicie o tym CX80 CERACX cena przystępna ciekawe jak się sprawdzi i czy nie będzie agresywny wobec uszelniaczy
Wszystkie propozycje mile widziane
Pozdrawiam [/code]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:52, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
lepiej stosować cos co jest typowo dla uszczelniaczy amortyzatorów
jak chcesz mam smar KYB wal na PW to powiem co i jak cenowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Platinum
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:09, 17 Kwi 2017 Temat postu: Re: Smar do amortyzatorów |
|
|
krzysiek919 napisał: | Witam szukam smaru do uszczelniaczy amortyzatorów co polecacie
Co myślicie o tym CX80 CERACX cena przystępna ciekawe jak się sprawdzi i czy nie będzie agresywny wobec uszelniaczy
Wszystkie propozycje mile widziane
Pozdrawiam [/code] |
Każdy z tunerów zawieszeń polecam zamiast smaru silicon spray.
Smar do uszczelniaczy to nic dobrego. Tutaj nawet o tym wspomina Andrzej Szukiel :
https://youtu.be/plIjBMM2ArU
Smar KYB kupisz bez problemu w Larsson Polska:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Platinum dnia Pon 13:13, 17 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 13:18, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
a na szkoleniach z zawieszeń ( nie bede wspominał firmy.. ) kategorycznie odradzają uzywania spreja silikonowego i zalecają rózne ilosci stałych smarów. wiec szkoły są rózne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Platinum
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:14, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | a na szkoleniach z zawieszeń ( nie bede wspominał firmy.. ) kategorycznie odradzają uzywania spreja silikonowego i zalecają rózne ilosci stałych smarów. wiec szkoły są rózne |
Tutaj możecie poczytać o nakładaniu smaru:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać są dwie szkoły- jedni mówi, aby smarować, drudzy nie.
Firmy POWER 4 SUSPENSION Marek Antczak nie trzeba chyba nikomu przedstawiać.
Kilka słów od Marka A. firma P4S:
"Po pierwsze nie pakuje się smaru miedzy simeringi bo to "przyciąga" jeszcze więcej bród i kurz a do tego taki smar smaruje rurę i przykleja się wtedy kurz a to później wciska sie to do środka lagi . Smar powinno się stosować do montażu simeringow!, a do nawilżania simeringow ze by lepiej ślizgały sie wystarczy mala ilość silikonu w spreju wciśnięta miedzy simeringi kurzowy i olejowy. "
" Z mojej strony przeciwko smarowaniu lub nakładaniu smaru w przestrzeń miedzy simeringami , przemawia doświadczenie . Jeśli ma ma ktoś wyobraźnie może to przewidzieć ze smar przyciąga kurz bo smaruje rurę goleni. Simeringi kurzowe sa tak zbudowane aby na wewnętrznych ściankach i często dodatkowych "ustach " zgarniających zbierał sie brud ,w momencie kiedy to miejsce jest wypełnione smarem brud wchodzi dalej do środka lagi powoduje ze zawieszenie robi sie tępe bo drobinki kurzu wbijają się w tulejki ślizgowe ( bynajmniej taki proces jest przyspieszony ). Moje twierdzenie oparte jest na wieloletnim doświadczeniu w praktyce, a nie teorii Very Happy Jedynym praktycznym sposobem dbania o simeringi jest opuszczanie kurzowego , czyszczenie scianiek mechanicznie dodatkowo użyć można płynu specjalnie do tego przeznaczonego a na koniec mala ilość silikonu w spreju na to miejsce i ponownie wciśnięcie simeringu do rury . To powinno sie robić jak najczęściej , po umyciu motocykla."
Mam też m.in zawieszenie zrobione przez VRS - Ven Racing Suspension, tam również po pełnym setting`u nie było smaru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pon 16:42, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
no w sumie gość ma racje chyba daruje ten smar sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:54, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
To ja podam kontrargument - bez smaru syf na sucho jest wpychany pod uszcxelniacz. Jak na sucho dziala to bardziej mechanicznie uszkadzaja sie uszczelniacze. No i ze smarem bardziej gladko pracuja. Dotego smar pochlania w siebie pyl i odpycha wode. Na sucho prawktycznie co remont do wymiany da zabezpieczenia bo sa zardzewiale
Tak samo sa 2 szkoly polerki lag
Niektorzy poleruja na lustro inni robia "honowanie" tez tego i tego rozwiazania sa wady i zalety.
Trzeba miec pojecia co do czego i do jakiego uzytku. Bo chyba producent kayaba czy WP ma tez jakies doswiadczenie chyba ze tunerzy da lepszymi specami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|