|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:45, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Niestety tam juz nie ma nicasilu. Przy oknach najszybciej się zużywa
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 23:07, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pomiary cyla sam robiłeś czy komuś zleciłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 13:33, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nie mam średnicówki, także samemu to nie jest możliwe. 30 zł mnie pomiar kosztował w jakimś "auto szlifie" gdzie zajmują się cylindrami. Ale już się dogadałem i odeślę ten cylinder sprzedającemu, bo mnie zrobił na wała, straciłem tylko czas i pieniądze na wysyłki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dalti
Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Czw 8:06, 23 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
odgrzeje starego kotleta kam 530 exc 2008
robiłem regulacje zaworów a ze moto kupiłem niedawno i jego rzekome
279.3 mth przy okazji zdemontowałem górę . cylinder po pomiarach wyszło 94.99 i czesci roboczej 95.10. tłok selekcja 1 Elko 54,95 miał po pomiarach 94,94 czyli ubyła setka. powłoka na tłoku jest w miarę jeszcze nie zużyta .kupuje nowy tłok i daje selekcje nominalna .na korbie zero luzu i teraz pytanie czy ja wymieniać po takim przebiegu? szkoda to ruszać jak jest ok.co wy na to?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Czw 8:08, 23 Maj 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 8:35, 23 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
jak nie ma luzu to bez sensu wymieniac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:49, 26 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Pany jak sobie radzicie przy wymianie tloka w 4 paku, Chodzi mi oto jak wsunac tlok do cylindra zeby pierscienie olejowy (jest zbudowany ze sprezynki i dwoch pierscieni) i kompresyjny rowno weszly do cylindra. Zeby sie to nie rozjechalo lub nie zaczepilo.Zakladacie jakies opaski sciskajace czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:09, 26 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
zalezy od konstrukcji i mozliwosci, mozna sobie kawałek blachy wyciąć i zacisnac - czasem pomaga, czasem wygodnie jest zamontowac na stole tłok do cylindra - a potem całośc zamontowac na korbowód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 1:42, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
dioda napisał: | Pany jak sobie radzicie przy wymianie tloka w 4 paku, Chodzi mi oto jak wsunac tlok do cylindra zeby pierscienie olejowy (jest zbudowany ze sprezynki i dwoch pierscieni) i kompresyjny rowno weszly do cylindra. Zeby sie to nie rozjechalo lub nie zaczepilo.Zakladacie jakies opaski sciskajace czy jak? |
W 450-tce wciskałem pierścienie palcami, najpierw tłok do cylindra a później na korbowód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 7:00, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Dalti napisał: | o cylinder po pomiarach wyszło 94.99 i czesci roboczej 95.10. tłok selekcja 1 Elko 54,95 miał po pomiarach 94,94 czyli ubyła setka. |
nie rozumiem, co to ta częsc robocza? tam gdzie pierścienie jeżdzą wyszło ci 95,1? to cylinder na śmietnik. Chyba że chodzi o 95,01.
tłok tez zuzył ci się po takim przebiegu 1 setkę? czy to nie jest pierwszy tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|