|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 8:39, 03 Cze 2013 Temat postu: Sposób na regulację składu mieszanki keihin |
|
|
Jak wiadomo w naszych ktm'ach dostęp do śruby pod gaźnikiem od regulacji składu mieszanki jest fatalny ;/. Fakt możena kupić specjalną śrubę podobna do tej od regulacji biegu jałowego, ale jak uporać się się z tym bez niej?
Macie jakieś ciekawe sposoby, by bez zdejmowania baku, przechylania gaźnika dostać się do tej śruby?
Bitem chyba nie da rady, bo będzie za krótki i za gruby ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 8:40, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:37, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ja wsadzałem bit i kręciłem palcami. Tylko ciągle miałem poparzoną rękę od silnika.
Lepiej kupić śrubę za te parędziesiąt złotych, albo jak ktoś ma dużo kasy to może kupić specjalny wkrętak do tego celu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartex
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:17, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Bitem + szczypce to męczarnia i nerwy.
Wykręciłem całą śrubę rozwierciłem końcówkę i na kleju wkręciłem dodatkową śrubkę która przedłużyła całość. Potem dwuskładnikowy klej (taka jak by plastelina w 2 wałeczkach) chwila rzeźby i mamy poręczne pokrętło na wzór tych dostępnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 10:21, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Śruba, podkładka, nakrętka i spiłowana końcówka śruby. Mój własny wynalazek, daje radę.
Tutaj w lepszej jakości:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pon 10:32, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 14:27, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej kupic dedykowana srubke ? fakt kosztuke kilkadziesiat zł chyba koło 60 zł... ale bezproblemowo w kazdych warunkach sobie ustawiasz. ja mam i super wygodna jest. a jak bym nie dorwał takiej sruby..... to widziałem patent, że do oryginalnej dokleja/dolutowuje sie taka sama regulacje jak w przypadku wolnych obrotów. czyli giętki przewód. ( mozna dobrać kawałek pancerzyka i wkładu z licznika slimakowego ) i sobie umieszczasz tak zeby było wygodnie operować. jakies pokrętełko dorobic mozna i masz mega prostą regulacje nawet podczas jazdy jak ktos sie uprze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 8:01, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ja do oryginalnej śruby dolutowałem mosiężne pokretełko które wczesniej zrobiłem na tokarce, wyglądało prawie jak akcesoryjna śruba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|