Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sposób na regulację składu mieszanki keihin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 8:39, 03 Cze 2013    Temat postu: Sposób na regulację składu mieszanki keihin

Jak wiadomo w naszych ktm'ach dostęp do śruby pod gaźnikiem od regulacji składu mieszanki jest fatalny ;/. Fakt możena kupić specjalną śrubę podobna do tej od regulacji biegu jałowego, ale jak uporać się się z tym bez niej?
Macie jakieś ciekawe sposoby, by bez zdejmowania baku, przechylania gaźnika dostać się do tej śruby?
Bitem chyba nie da rady, bo będzie za krótki i za gruby ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 8:40, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 9:37, 03 Cze 2013    Temat postu:

Ja wsadzałem bit i kręciłem palcami. Tylko ciągle miałem poparzoną rękę od silnika.
Lepiej kupić śrubę za te parędziesiąt złotych, albo jak ktoś ma dużo kasy to może kupić specjalny wkrętak do tego celu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartex




Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 10:17, 03 Cze 2013    Temat postu:

Bitem + szczypce to męczarnia i nerwy.
Wykręciłem całą śrubę rozwierciłem końcówkę i na kleju wkręciłem dodatkową śrubkę która przedłużyła całość. Potem dwuskładnikowy klej (taka jak by plastelina w 2 wałeczkach) chwila rzeźby i mamy poręczne pokrętło na wzór tych dostępnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 10:21, 03 Cze 2013    Temat postu:



Śruba, podkładka, nakrętka i spiłowana końcówka śruby. Mój własny wynalazek, daje radę.

Tutaj w lepszej jakości:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pon 10:32, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:27, 03 Cze 2013    Temat postu:

a nie lepiej kupic dedykowana srubke ? fakt kosztuke kilkadziesiat zł chyba koło 60 zł... ale bezproblemowo w kazdych warunkach sobie ustawiasz. ja mam i super wygodna jest. a jak bym nie dorwał takiej sruby..... to widziałem patent, że do oryginalnej dokleja/dolutowuje sie taka sama regulacje jak w przypadku wolnych obrotów. czyli giętki przewód. ( mozna dobrać kawałek pancerzyka i wkładu z licznika slimakowego ) i sobie umieszczasz tak zeby było wygodnie operować. jakies pokrętełko dorobic mozna i masz mega prostą regulacje nawet podczas jazdy jak ktos sie uprze Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 8:01, 04 Cze 2013    Temat postu:

Ja do oryginalnej śruby dolutowałem mosiężne pokretełko które wczesniej zrobiłem na tokarce, wyglądało prawie jak akcesoryjna śruba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin