Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzęgło ciągnie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati328




Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:10, 02 Sie 2018    Temat postu: Sprzęgło ciągnie.

Witam , mam problem ze sprzęgłem , otóż chyba do końca nie wysprzęgla ponieważ na sprzęgle ciągnie do przodu , na jedynce da rade go odpalić na wcisnietym sprzęgle ale czuć że wyrywa do przodu , jak jade i na nim siedze to aż czuć chce jechac ale pod obciązieniem nie jedzie , natomiast jak już jade i chce zeby sie zatrzymał trzymajac go na sprzegle po prostej drodze to caly czas jedzie i ciągnie do przodu . Odpowietrzałem pare razy układ hydrauliczny wymieniłem oring na wysprzęgliku , bo troche ciekł i zauważyłem że tłoczek na wysprzęgliku nie dobija do końca. tzw do tego segera który go zabezpiecza .Czy tak ma być? , jak ściągne przewód od wysprzęglika i wciskam klamką sprzęgła to nie wypycha płynu, czyżby pompa sprzęgła padała?
Raz jak odpowietrzyłem to chwile było dobrze nie ciągnął ani nic ale po dniu przerwy znowu się zaczęło.

Proszę o pomoc . Dziękuje i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mati328 dnia Czw 18:13, 02 Sie 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:12, 02 Sie 2018    Temat postu:

ciezko powiedziec w czym problem, tłoczek teoretycznie nie musi szybko dojsc do segera - bo moze sie w pompie robic podcisnienie, ale jak zdejmiesz wysprzeglik, i podpompujesz pare razy to w koncu musi dojsc - i sie musi zrobic twarda dzwignia - delikatnie mozesz jąwcisnąc - jak sie klamka zapada to znaczy że albo wycieka oringiem wysprzeglika - co bedzie widac, albo pompa przepuszcza i nie trzyma cisnienia - wszystko tu moze byc problemem ciagniecia sprzęgła

jest jeszcze opcja zuzytego kosza sprzęgłowego albo pokrzywionych przekładek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati328




Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:14, 02 Sie 2018    Temat postu:

Właśnie taki problem że pompuje i pompuje a on wcale nie dochodzi do tego segera , jak odkręce wysprzęglik i troche wcisne tłoczek to pompa póżniej robi się miekka i musze odpowietrzać, da rade jakoś sprawdzic czy pompa sprzęgła jest dobra?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mati328 dnia Czw 18:36, 02 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:40, 02 Sie 2018    Temat postu:

tak - tak jak napisałem, dac jej opór - wysprzeglik mozesz nawet sciskiem stolarskim czy w imadło złapać żeby tłoczek zatrzymac - najlepiej w pozycji srodkowej czyli najczęstszej pracy, i wtedy podpompujesz pompą az stwardnieje - wciskasz - nie za mocno bo to nie jest układ wysokoscisnieniowy jak hamulce, i jak sie zapada to jest źle, moja kiepska juz pompa zapadała sie do manetki w jakies 30-40 sekund. dobra trzyma minute i mi sie nie zapadła ani troche.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati328




Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:43, 02 Sie 2018    Temat postu:

To u mnie się właśnie zapada dosyć szybko , zestaw naprawczy ten za 120 zł coś da ? Miałbyś może jakieś nowe pompy brembo bo są chyba tańsze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:38, 02 Sie 2018    Temat postu:

rozbierz i sprawdx co jest problemem - jak powierzchnia pompy jest idealna a gumki poszarpane - to zestaw sie sprawdzi - ale zwykle jest odwrotnie ;P

nowa pompa brembo około 600 zł u mnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati328




Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:39, 15 Wrz 2018    Temat postu:

Witam , to znowu ja , zakupiłem zestaw naprawczy pompy sprzęgła jednak nic to nie pomogło i myślę , że to raczej nie będzie wina układu hydraulicznego.Po rozebraniu sprzęgła zobaczyłem małe rowki na koszu wewnętrznym, więc je zeszlifowałem , na tym zewnętrznym koszu żadnych rowków nie było. Przekładki były troche przebarwione na fioletowo ale dawałem ja na szkło i nie wyglądały na krzywe, sprzęgło zaczyna ciągnąc tylko po porządnym rozgrzaniu silnika po około 10 minutowej jeździe , do tego stopnia że bardzo ciężko zmieniać biegi na zimnym silniku ten problem nie występuje. Olej na jakim jezdze to Valvoline Synpower 10w50 czy to może być wina oleju czy bardziej tych przebarwionych przekładek?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mati328 dnia Sob 11:40, 15 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 11:47, 15 Wrz 2018    Temat postu:

i tego i tego
fajnie te skrzynie chodzą na motorex gear oil 10w30 jak to 2T
szyba nie zawsze jest równa i moze proste to mało konkretna odpowiedź
ale jak sa fioletowe to raczej nie wrózy to nic dobrego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati328




Dołączył: 02 Sie 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:01, 15 Wrz 2018    Temat postu:

No właśnie w 4t , dziwne że nie ma takich objawów na zimnym silniku jakby przekładki były powichrowane to na zimnym ten problem też by chyba występował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin