|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:42, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
I w takich przypadkach Honda np 650R się bardziej postarała. Wersje USA i EU różnią się tylko ilością nawiniętych cewek. Reszta taka sama. Mając biedną w prąd USA wystarczy kupić drut nawinąć sobie cewki dać regulator, kondensator i można pakować LEDy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:23, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | zaden problem, jak masz aku to całe oswietlenie podłaczasz pod aku i jak zastosujesz ledowe to nie ma wiekszej obawy o ładowanie(chyba ze pierdykniesz ledówki co najmniej 20W. Na przód wystarczy spokojnie 3W). Instalacje lepiej dodatkowa poprowadzic niz bawic sie z wiazkami od exc, do swiateł potrzeba ci raptem 3 kable i przełacznik. |
Ja zrobiłem u siebie nową instalację pod światła. Zajęło mi to może 1-2h.
Efekt super, nic trudnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:33, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie o cos takiego mi chodziło, nie ma co kombinowac i komplikowac z wiazkami od exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|