|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:32, 13 Maj 2014 Temat postu: Świeca w oleju |
|
|
Hej
KMT EXC 300 sixdays 2001r.
Sprawdzam świece po każdej jeździe. Za każdym razem jest czarna.
Świecę mam Irydową BR8ECM.
Mieszanka 1 do 40, raz zrobiłem 1 do 35.
Styl jazdy mam spokojny i więcej sobie pyrkam niż cisnę "opór".
Czy to winna pyrkania i nie dopalania oleju? zła mieszanka? czy trzeba wyregulować coś?
Oleju używam Castrol power racing 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:39, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
czarna sucha czy czarna mokra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:40, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
żarty sobie robisz z tą mieszanką 1:40?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:42, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czarna mokra, przy wylocie z wydechu też.
major000, a jaką robić? w manualu napisane jest żeby robić od 1:40 do 1:60 albo 1:50 bo już nie pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TomJBu dnia Wto 21:43, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 21:43, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Musiał byś perfekcyjnie wyregulować gaźnik by uzyskać ciemno kawową świece na każdych obrotach. Pomijając że regulacja bd inna w zależności od temperatury, wysokości itd to do regulacji masz, śrubkę, 3 dysze, przepustnice i iglice. Wyreguluj gaźnik by na najwyższych obrotach nie miał ani za małej ani za dużej dyszy a średnie obroty wtedy możesz ustawiać iglica w najbardziej prymitywny sposób: Gdy wali ci olejem z wydechu po jeździe na średnich obrotach to zbyt bogato a gdy podczas jazdy ze stała prędkością moto nie jedzie płynnie a szarpie i przerywa jakbyś manetkę dodawał i upuszczał to bd za uboga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:45, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Za dużo oleju.
Zrób 1:50 i zobacz efekty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:48, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Lejesz za dużo oleju do paliwa. Maxymalnie 1:50 a sugeruję 1:60.
300-tką jeździ się dołem obrotów i dlatego nie przepala w całości oleju, a ty dodatkowo lejesz tego oleju za dużo.
Dzisiejsze oleje są tak dobre że możesz śmiało lać 1:60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:55, 13 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
major000, jestem zielony z tym motorem, to mój pierwszy. Mi mówili żeby lać 1 do 40
i tak robiłem raz spróbowałem 1 do 45 a nie o 30 jak napisałem u góry.
Sprawdzę teraz przy najbliższej okazji 1:50 jak będzie źle to zrobię 1:60
Dziękuję wszystkim za szybkie odpowiedzi!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TomJBu dnia Wto 21:56, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:31, 14 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Im większa pojemność tym mniej oleju.
Im lepszy olej tym również go mniej lać.
Jak pyrkasz a nie latasz do odciny to również mniej oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|