|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jura
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:02, 18 Mar 2017 Temat postu: SXF 250 2013 przy odpalaniu przeskoczył rozrząd |
|
|
Do tej pory tylko przeglądałem forum. Niestety jak w temacie przy odpaleniu przeskoczył mi rozrząd. Po zdjęciu góry wszystko wygląda ok. Niestety nie mogę wkleić linków zdjęć z uwagi na ilość postów. Czy jest możliwość sprawdzenia zaworów czy się nie pokrzywiły bez wyciągania ich z głowicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:07, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Zmierz luzy zaworowe, to jedyna opcja sprawdzić czy któryś zawór mocno dostał, bez ściągania głowicy. Jeśli przeskoczył przy odpalaniu to jest szansa, że obejdzie się bez dużych kosztów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jura
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:32, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Głowicę już zdjąłem. Zawory ładnie siedzą w gniazdach, na tłoku nie widać śladów po kolizji. Za chwilę postaram się wrzucić zdjęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:40, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jak masz głowicę na stole to zrób próbę szczelności zaworów.
Jeśli nie ma śladów na tłoku i zaworach to masz fart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:50, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Szczelnosc mozesz zrobic. Ale potem jak glowice masz zdjeta to warto rozpiac zaworki i sprawdzic je
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jura
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:09, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:12, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Po fotkach ci nikt nic nie oceni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paw680
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:11, 18 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem próba szczelności głowicy to za mało. Zawory mogły skrzywić się minimalnie, przez co nie będą się obracały w gniazdach. Na to chwilę próba szczelności może wyjść ok, ale nieobracające się zawory podczas pracy doprowadzić mogą do nierównomiernego zużycia przylgni zaworów i gniazd i z czasem głowica straci szczelność. w tedy będą do wymiany gniazda i zawory, także radze oddać głowicę do fachowca na sprawdzenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jura
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:15, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
I jeszcze jedno po zdjęciu głowicy zauważyłem luz tłoka w stosunku do cylindra. Luz występuje tylko w jednym kierunku.
https://youtu.be/6tHpxZzMnQY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:26, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
To normalne. Niezly syf na tloku chyba juz spory przebieg. Rozbierz i pomierz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jura
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:49, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Głowica została sprawdzona i splanowana, wymienione uszczelniacze
Cylinder po pomiarach
+0,01 zużycie na całej powierzchni w stosunku do moninału
+ 0,02 stożek w stosunku do moninału
+0,02 owal w stosunku do moninału,
poniżej zdjęcia tłoka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jura dnia Pią 17:55, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 21:09, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
a jak pasowanie tłok-cylinder ? jakie szczeliny na zamkach pierscieni ;D bo rozumiem że podajesz to bo chcesz zostawic stary tłok czy jak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|