Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sxf 350 15r Nierówna praca silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Sob 10:17, 03 Lut 2018    Temat postu: Sxf 350 15r Nierówna praca silnika

Może ktoś wie co jest powodem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach, szczególnie po spuszczeniu gazu. Ustawiony TPS na 059. Problemów z paleniem nie ma, poza tym objawem nic mu więcej nie dolega. Nie przeszkadza to w żaden sposób ale zastanawiam się nad powodem. Przebieg 70mth.

https://youtu.be/kYuIgWVu4Tg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 18:41, 03 Lut 2018    Temat postu:

słabo troche słychac ale nie ma za niskich obrotów ?
brzmi tez jakby cos nie tak było z dawką paliwa, nie masz mozliwosci gdzies podpiac sie pod jakies kompy ktma ? da sie przestawic dawke paliwa i moze to by wygładziło prace


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 19:37, 03 Lut 2018    Temat postu: Re: Sxf 350 15r Nierówna praca silnika

Może jakieś lewe powietrze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Sob 21:19, 03 Lut 2018    Temat postu:

Obroty mogą być za niskie bo moto zimne było, ale na ciepłym jest podobnie tylko obroty wyższe. Sprawdzę luzy zaworów w tygodniu (chociaż przy 50mth były dobre więc powinno być okey) i jak najwyżej podjadę to na komputer do Olsztyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 10:29, 04 Lut 2018    Temat postu:

sprawdz Moze taka banalna rzczecz z pozoru jak filterki paliwa moze zawalone syfem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Nie 13:03, 04 Lut 2018    Temat postu:

Jutro, zmienię filtry, sprawdzę tps (w zakresie 56-66), najgorzej że nie mam jak sprawdzić wartości wolnych obrotów. Jak nic się nie poprawi to podjadę z moto na kompa w tygodniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 13:09, 04 Lut 2018    Temat postu:

a daj mu na tps ok.0.7, przy otwartym wydechu nawet 0.75 może być w porządku.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Nie 13:09, 04 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Nie 17:16, 04 Lut 2018    Temat postu:

KristofSX napisał:
a daj mu na tps ok.0.7, przy otwartym wydechu nawet 0.75 może być w porządku.


Okej, będę testował jutro, dzięki za poradę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Pon 16:49, 05 Lut 2018    Temat postu:

Wrzuciłem nowe filtry dzisiaj, sprawdziłem tps jeszcze raz i w całym zakresie słychać zmianę pracy silnika lecz nie ma to wpływu na tą nierówną pracę silnika. Zdjąłem więc pokrywę i sprawdziłem luzy:
Ssace 0,07 i 0,08 (gdzie powinny być 0,10-0,15)
Wydechowe 0,13 i 0,11 (13-18 )
Oczywiście już wałki zdjęte i powierzone płytki. Dwie imożna zamienić miejscami a dwie muszę dokupić. Po regulacji luzy wyjdą tak:
Wydech 0,17 i 0,15
Ssace 0,15 i 0,12
I pytanie czy ten jeden ssący zrobić lepiej 0,15 tak jak planuje czy 0,11 (bo jak wiadomo płytki są co 0,04). Czy ten drugi ssący lepiej też zrobić odrazu na 0,16 (ten co wychodzi 0,12)?
No i powiedzcie mi czy te zawory mogą być przyczyną tej lekko nierównej pracy na wolnych obrotach?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pczester dnia Pon 17:55, 05 Lut 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:15, 05 Lut 2018    Temat postu:

szczerze to watpie, pare razy trafiły do mnie motocykle ładnie chodziło a wychodziły albo bardzo małe albo duze wartosci, ale nie falowało nigdy to, raczej jak juz to sie np słabiej wkręcał, albo cykało głosniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Czw 10:17, 08 Lut 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
szczerze to watpie, pare razy trafiły do mnie motocykle ładnie chodziło a wychodziły albo bardzo małe albo duze wartosci, ale nie falowało nigdy to, raczej jak juz to sie np słabiej wkręcał, albo cykało głosniej


No i potwierdzają się Twoje wątpliwości:

Zawory ustawione, świeca nowa, TPS ustawiony a problem dalej tak samo został, a wręcz po gwałtownym dodaniu gazu potrafi zgasnąć (zadusić się odrazu) lub po zejściu z obrotów zacząć kuleć i czasami zgasnąć. Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:36, 08 Lut 2018    Temat postu:

opcje widze takie - uszkodzony, wtrysk albo pompa, cghyba ze cos było kombinowane w mapach - bo samo z siebie tam sie nic nie przestawi. wiecj ak wczesniej było ok to nie mapy.

mozesz próbowac przełozyc np inny bak, od innego moto na wtrysku jak masz jakiegos znajomka.

mozesz mi wysłać wtrysk moge go sprawdzic, chociaż pare razy miałem wtrysk co nie puszczał, rozpylał przyzwoicie, a po wymianie na nowy moto dostało sporo kopa i jeszcze lepiej pracował.

mozna by tez sprawdzic cisnienie na pompie paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Czw 11:51, 08 Lut 2018    Temat postu:

Rozmawiałem właśnie z kumplem serwisu, i mówił że być może Szukam dziury w całym ponieważ sxf nie będzie pracował na wolnych obrotach tak równiutko jak exc-f. Te silniki mają bardziej ostre wałki rozrządu mniejszą masę wirującą przez co trudno osiągnąć w nich idealnie równomierną pracę. Motor pali od strzała zimny czy ciepły, ma moc, nie kopci. 70mth od nowości, skarpeta w zbiorniku, Filtr przy pompie nie był prawie brudny, podobnie w szybkozlączu. Moto od nowości, stroił Jacek Lonka i nie wiem czy coś robił z mapami.

Czy ktoś mający sxf na wtrysku, może sprawdzić i napisać czy na wolnych obrotach chodzi idealnie płynnie, ewentualnie po dodaniu gazu (agresywnio do 3/4 obrotów) i puszczeniu, silnik po zejściu na wolne obroty chodź odrazu równiutko czy przez 2 sekund lekko łapie obroty.
Porównajcie chłopaki z moim filmem.

Nawet patrząc na inne sxf i ich pracę, chyba kumpel ma rację....

https://youtu.be/I1hBtyMjvgk


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pczester dnia Czw 11:56, 08 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 14:29, 08 Lut 2018    Temat postu:

niby tak, ale z drugiej strony mówiosz ze ci sie dławi i gasnie a to na pewno normalne nie jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pczester




Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński

PostWysłany: Czw 16:09, 08 Lut 2018    Temat postu:

Wtrysk wyczyszczony myjką ultra, w garażu temperatura 15 stopni, pali na dotyk bez ssania, po 5 minutach pracy rozgrzany pracuje niemal równo i tego już się nie czepiam Smile
Kiedy podczas pracy na wolnych "strzele z gazu“ odkręcając gwałtownie manetkę do 1/2 to jest ok. Ale jeśli odkręce z wolnych na maxa to gaśnie. Jak musne delikatnie gaz i po tym odrazu odkręce manetkę na maxa to zero problemów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin