|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin4
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:28, 10 Cze 2015 Temat postu: SXF 350 Problem |
|
|
Witam wszystkich. Mam mianowicie taki problem motocykl z sxf 350 z 2011 roku w trakcie jazdy zgasł po czym odpalił, ale znów zgasł i już nie odpalił. Podejrzewam awarię wtrysku paliwa ponieważ po wymyciu w myjce ultradźwiękowej motocykl odpalił jednak jego reakcja pozostawia wiele do życzenia. Silnik wykluczam ponieważ jest około 5 mth po wymianie tłoka , uszczelniaczy itp.Zdjąłem tylko dekiel sprawdzić luzy zaworowy i rozrząd ale wszystko w porządku. Przerabiał ktoś z was podobny temat? Może pompa paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:38, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
a taki szczegół jak filtry paliwa sprawdzałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin4
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:47, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ten mały w przewodzie wymieniłem, dodatkowy mam założony w baku filtr . Ale jutro wyjmę pompę i zobaczę jak tam to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:55, 10 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
W takim razie cały układ wtrysku począwszy od pompy w zbiorniku skończywszy na samym wtrysku masz do weryfikacji. Pierwsze modele wtryskowe potrafiły się wykrzaczyć niestety.
Oprócz tego zerknij na świecę czy z prądem wszystko OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:26, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Dziś kolejny raz przystąpiłem do działania. Wyjąłem pompe paliwa , wymieniłem filtr paliwa za pompą. Przemyłem węże w myjce ultradźwiękowej.Sprawdziłem ciśnienie paliwa 3,6 bara. Norma w serwisówce 3,3 - 3,7. Motor zaczął pracować w miarę normalnie jednak gaśnie na wolnych obrotach po 20 sekundach. Przejrzę jutro instalację. Jednak jeśli to nic nie da, wymienię wtrysk. Podejrzewam, że może być uszkodzony elektrozawór we wtrysku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin4
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:27, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Sorry zapomoniałem się zalogować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 20:59, 12 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
I jak ? Coś zdziałałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin4
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:30, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Zacznę po kolei wymieniać. Zamówiłem pompę paliwa. Następnie wrzucę nowy wtrysk. Jedyna rzecz która mnie "przybiła" to oryginalnie wkładana chińska pompa. Tyle filtrów paliwa w całym układzie i awarię wtrysku. W Suzuki czy Kawie jest tylko filtr wstępny i nie ma awarii układu wtryskowego, ale wszystko jest robione w Japonii, a nie każdy element gdzie indziej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin4 dnia Sob 8:31, 13 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 12:38, 13 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
pompa i wtrysk oryginał czy są jakieś zamienniki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 0:23, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Pisałeś,że ciśnienie paliwa ma 3,6 bara czyli jest w zakresie normy podanej przez producenta to po co wymieniasz pompę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin4
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 5:02, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Przemes zamienniki pomp występują i są znacznie tańsze od ceny w ktmie, zamienników wtrysków nie ma Szaman żadnej odpowiedzi tu nie dostałem, więc napisałem na forach anglojęzycznych. Dużo ludzi miało podobne przypadki i najczęstszą awarią były pompy lub wtryski. Nie chce mi się tego wszystkiego tłumaczyć , wystarczy trochę poszukać. Wymienię choćby cały układ paliwowy to ma działać tak jak się należy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin4 dnia Nie 5:19, 14 Cze 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 6:40, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A mozesz cos wiecej o zamienniku pompy tzn: cena,gdzie kupic albo jakis link
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 13:20, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Z tego co napisałeś to wychodzi na to że pompa jest sprawna skoro ciśnienie jest utrzymane na 3,6 bara.
Co do tych Anglojęzycznych jakie to było forum USA czy UK.Ja pracuję z tymi Anglojęzycznymi i gdybym miał dostęp do części,które oni wymieniają to na pewno bym jezdził EXC500 góra dwuletnim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin4
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:00, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Pisałem na vitalmx ,thumpertalk. Ja nie toleruję druciarstwa, dlatego przy swoich motocyklach muszę mieć wszystko zrobione i na czas
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin4 dnia Nie 17:41, 14 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 16:57, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Mam identyczny problem, w zasadzie to założyłem nowy temat ale go skasuję, u mnie wtrysk leje, jest iskra, jest paliwo, powinno hulać a tu du*a, ani nie drgnie. Może rozrząd przeskoczył ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|