|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:20, 07 Lip 2015 Temat postu: Sxf 450 ładowanie aku |
|
|
Witam. Mam do was jedno pytanie. Mój motor stracił ładowanie akumulatora więc wymieniłem stator. Ładowanie wróciło. Tylko przy wolnych obrotach ładowanie w granicach 13.30 a na wyższych obrotach dochodzi do 13.70v czy to jest wystarczające? Może jednak szukać innego statora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 14:19, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
który rocznik? jak jest powyżej 13V to jest ok, idealnie jest 13.5-14V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:09, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Sxf jest z 2010 roku ale stator jest z rocznika 2007
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 16:01, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
stator pasuje, posprawdzaj połączenia, i mierz na aku naładowanym, teoretyczniue na wolnych powinieneś miec więcej niż 13.5V,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goof3r
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:12, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja go akurat mierzyłem na aku w połowie rozładowanym tak że jutro podładuję i sprawdze jaki bedzie wynik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Wto 17:54, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tak samo będzie w exc 450 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:43, 07 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
tak, też powinno być mniej więcej 13.5 -15v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:24, 13 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Odswieze temat, a co jeśli lądowanie akumulatora dochodzi do 30V i grzeje akumulator? Regulator jest nowy, dodam że pali mi żarówki przód ktore są poprowadzone prosto że statora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 23:48, 13 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Regulator napięcia padł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:03, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ok, ale nie tłumaczy to palenia żarówek przód.Z kolega wymyslilismy że nowy stator który zamowilem być może jest wzmacniany.Coś typu trqiltecha 90W.Tłumaczyłoby to gotowanie się aku i palenie żarówek, co myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:24, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Enduurowiec napisał: | Ok, ale nie tłumaczy to palenia żarówek przód.Z kolega wymyslilismy że nowy stator który zamowilem być może jest wzmacniany.Coś typu trqiltecha 90W.Tłumaczyłoby to gotowanie się aku i palenie żarówek, co myślicie? |
ja mam trialtecha 90W, nic nie pali, łądowanie aku takie jak powinno być,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:42, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A regulator jaki masz?
Jest jakiś opornik że wyjściowe napięcie że statora zbija do tylu volt aby nie paliło żarówek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 22:01, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Enduurowiec napisał: | A regulator jaki masz?
Jest jakiś opornik że wyjściowe napięcie że statora zbija do tylu volt aby nie paliło żarówek? |
standardowy 450 SXF 2011, oprócz zmiany statora nic w elektryce nie zmieniałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Pią 22:07, 14 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No dobra kristof tylko ja pytam czy jest coś jeszcze między żarówka przód a statorem prócz kabli? TO pamiętasz może wartości jakie wychodziły Ci że statora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dęblin lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:56, 10 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Instalacja zrobiona od podstaw i dalej bylo to samo wiec oddalem kata do mechanika.Stwierdzil ze ma przebicie na masie ten stator.
Ale nowy? Czy jest możliwość ze przypalil się jak przegrzalem motocykl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|