|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:04, 25 Sie 2014 Temat postu: SXF250 2008 Hebel przód |
|
|
Witam mam taki problem mianowicie po zmianie klocków przód nie odbija do konca tłoczek. Wymieniłem klocki tj. wycofałem tłoczki i załozyłem koło było ok jednak gdy zapompowałem klamką tłoczek wyszedł i lekko mi trzyma koło hamulec normalnie jest i wszystko jednak nie ma takiego samego luzu jak tylne koło. Upusciłem płynu lekko popusciło jednak dalej jest minimum trzymania . Co zrobic > Odpowietrzałem i rozruszałem tłoczki Co dalej ? Mają sie dotrzeć te klocki czy co robic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:18, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
czyli co klamka ma duży opór czy mały i wpada głęboko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:29, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Klamka ma duzy opór od samej góry śrubkę odkręciłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:47, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Klocki muszą się troszkę ułożyć. Więc, warto się przejechać i troszkę je do hamować.
Oczywiście płynu ma być w sam raz a nie za dużo w zbiorniczku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:57, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No zobaczymy płynu jest w sam raz nie za mało nie za dużo Martwi mnie to żeby nie zblokowało koła jak sie zagrzeje tarcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:08, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
zobacz czy na pewno popuściłeś regulację a nie sam grzybek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 20:10, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Może być też taka sytuacja,że gdy wymieniłeś klocki zabrudzona część tłoczka(wystająca na zewnątrz zacisku) została wepchnięta do środka zacisku i przycina normalne zjawisko w końcu założyłeś nowe klocki czyli grubsze,sprawdz je w tych sprzętach o zabrudzenie tych elementów nie trudno wiadomo z jakich powodów,szosówki to nie są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:15, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tłoczki wyczyszczone i rozruszane wypychane i wciskane z 5 razy i chodzą wzorowo moze jednak klocki minimalnie większe są bo dałem teraz gold fren a wczescniej były brembo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 20:22, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak Hacker napisał. Przejedź się i zobaczysz, że wszystko się ułoży i nic nie będzie obcierało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:27, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
ja cąły czas używam goldfreny i jest ok
po kilku hamowaniach bedzie ok jeśli wszystko poza tym działa poprawnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:26, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Więc tak wycofałem tłoczki i odpowietrznikiem odpusciłem płynu. Zapompowałem pare razy klamką i znowu odpowietrzyłem tak z dwa trzy razy i było bdb wiec zrobiłem jeszcze raz zeby było idealnie i teraz nie ma hebla. Dolałem płynu i nie moge teraz ciśnienia wogóle zrobic klamką popuje pompuje i kich wycieku nie ma żadnego. Co się mogło stać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:12, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że jak tak sobie pompowałeś i upuszczałeś odpowietrznikiem to zrobiłeś to do momentu jak już nie było płynu w zbiorniczku i zassał powietrze.
Jak hamulec był ok to wystarczyło odkręcić zbiorniczek i zassać troszkę płynu strzykawką.
Mi się wydaje, że coś zrobiłeś nie tak przy odpowietrzaniu bo z opisu wynika, że zrobiłeś to w bardzo dziwny sposób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|