Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SXF250 2008 Hebel przód

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:04, 25 Sie 2014    Temat postu: SXF250 2008 Hebel przód

Witam mam taki problem mianowicie po zmianie klocków przód nie odbija do konca tłoczek. Wymieniłem klocki tj. wycofałem tłoczki i załozyłem koło było ok jednak gdy zapompowałem klamką tłoczek wyszedł i lekko mi trzyma koło hamulec normalnie jest i wszystko jednak nie ma takiego samego luzu jak tylne koło. Upusciłem płynu lekko popusciło jednak dalej jest minimum trzymania . Co zrobic > Odpowietrzałem i rozruszałem tłoczki Co dalej ? Mają sie dotrzeć te klocki czy co robic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:18, 25 Sie 2014    Temat postu:

czyli co klamka ma duży opór czy mały i wpada głęboko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:29, 25 Sie 2014    Temat postu:

Klamka ma duzy opór od samej góry śrubkę odkręciłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:47, 25 Sie 2014    Temat postu:

Klocki muszą się troszkę ułożyć. Więc, warto się przejechać i troszkę je do hamować.
Oczywiście płynu ma być w sam raz a nie za dużo w zbiorniczku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:57, 25 Sie 2014    Temat postu:

No zobaczymy płynu jest w sam raz nie za mało nie za dużo Martwi mnie to żeby nie zblokowało koła jak sie zagrzeje tarcza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:08, 25 Sie 2014    Temat postu:

zobacz czy na pewno popuściłeś regulację a nie sam grzybek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 20:10, 25 Sie 2014    Temat postu:

Może być też taka sytuacja,że gdy wymieniłeś klocki zabrudzona część tłoczka(wystająca na zewnątrz zacisku) została wepchnięta do środka zacisku i przycina normalne zjawisko w końcu założyłeś nowe klocki czyli grubsze,sprawdz je w tych sprzętach o zabrudzenie tych elementów nie trudno wiadomo z jakich powodów,szosówki to nie są Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:15, 25 Sie 2014    Temat postu:

Tłoczki wyczyszczone i rozruszane wypychane i wciskane z 5 razy i chodzą wzorowo moze jednak klocki minimalnie większe są bo dałem teraz gold fren a wczescniej były brembo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 20:22, 25 Sie 2014    Temat postu:

Tak jak Hacker napisał. Przejedź się i zobaczysz, że wszystko się ułoży i nic nie będzie obcierało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:27, 25 Sie 2014    Temat postu:

ja cąły czas używam goldfreny i jest ok
po kilku hamowaniach bedzie ok jeśli wszystko poza tym działa poprawnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:26, 26 Sie 2014    Temat postu:

Więc tak wycofałem tłoczki i odpowietrznikiem odpusciłem płynu. Zapompowałem pare razy klamką i znowu odpowietrzyłem tak z dwa trzy razy i było bdb wiec zrobiłem jeszcze raz zeby było idealnie i teraz nie ma hebla. Dolałem płynu i nie moge teraz ciśnienia wogóle zrobic klamką popuje pompuje i kich wycieku nie ma żadnego. Co się mogło stać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 15:12, 26 Sie 2014    Temat postu:

Możliwe, że jak tak sobie pompowałeś i upuszczałeś odpowietrznikiem to zrobiłeś to do momentu jak już nie było płynu w zbiorniczku i zassał powietrze.

Jak hamulec był ok to wystarczyło odkręcić zbiorniczek i zassać troszkę płynu strzykawką.
Mi się wydaje, że coś zrobiłeś nie tak przy odpowietrzaniu bo z opisu wynika, że zrobiłeś to w bardzo dziwny sposób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 16:05, 26 Sie 2014    Temat postu:

Zapowietrzyles pompę(klamkę sprzęgła)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin