Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sześć uszczelek pod cylindrem beta 400rr
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 7:34, 04 Maj 2015    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Głowica zdrowa Wink
Jakie różnice według Ciebie, w cylindrach?
W twoim cylku tłok nie dochodził do końca komory, właśnie przez uszczelki, dlatego widoczny jest nagar na krańcu.
Sprawdź ten napinacz. Czy jest taki jak trzeba, czy działa poprawnie? Masz hydrauliczny, czy mechaniczny?


....ehhh...mechanicy

W każdym cylindrze jest taka część z nagarem, która nie pracuje, nie wyciera się w czasie pracy silnika ponieważ pierścienie nie dochodzą do końca cylindra.
Zobacz sonie na tłok ile masz od górnego pierścienia do denka tłoka a następnie spójrz na swój cylinder i pożeń te dwa fakty.
Masz wysoki tłoki dlatego masz duży ślad na cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 7:35, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rdzz




Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:54, 04 Maj 2015    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Głowica zdrowa Wink
Jakie różnice według Ciebie, w cylindrach?
W twoim cylku tłok nie dochodził do końca komory, właśnie przez uszczelki, dlatego widoczny jest nagar na krańcu.
Sprawdź ten napinacz. Czy jest taki jak trzeba, czy działa poprawnie? Masz hydrauliczny, czy mechaniczny?

najbardziej rzuca mi się w oczy to podwyższenie

[link widoczny dla zalogowanych]

napinacz mechaniczny szesnaście ząbków naliczyłem,wygląda na sprawny.

jeszcze jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:20, 04 Maj 2015    Temat postu:

Jak masz założony tłok i cylinder to zmierz przy pomocy suwmiarki dokładny skok tłoka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 20:45, 04 Maj 2015    Temat postu:

Podejżewam, że będzie 72mm, czyli prawidłowy.

Cylek może być znacznie splanowany z góry, wręcz ścięty kilka dobrych milimetròw. Nabita tuleja przedłużająca cylek w dòł, celem zniwelowania roznicy na skutek cięcia i założony ten zmyślny dystans od dołu. Napinacz przez to że cylek jest skrócony, znajduje się wyżej niż oryginalnie, w innym miejscu naciskając prowadnice. Przez to najebane jeszcze uszczelek żeby napinacz zadziałał.
Jak będę w domu w środę to wszystko Ci pomierzę, w miarę możliwości.

Nic innego mi juz do łba nie przychodzi Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Pon 20:50, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:38, 04 Maj 2015    Temat postu:

Jeżeli twój silnik to 400, wtedy bore /stroke 89/64mm
Jeżeli 450 to bore/stroke 89/72mm
Jeżeli 525 to bore stroke 95/72mm

Silnik od KTM-a 450sx ma 95/63,4mm

Jeżeli ktoś chciał użyć stary cylinder to musiał go rozwiercić do 95 i dać podkładkę 8mm
Jeżeli ktoś użył cylindra od 450SX to musiał dać podkładkę 8,6mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Wto 8:05, 05 Maj 2015    Temat postu:

Na chwilę obecną przede wszystkim ustał skok tłoka. Na tej podstawie będzie można wstępnie określić co dalej robić z tym silnikiem. Wygląda na to że potrzebny będzie nowy cylinder, jeśli chcesz się pozbyć rzeźby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rdzz




Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:03, 05 Maj 2015    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Podejżewam, że będzie 72mm, czyli prawidłowy.

Cylek może być znacznie splanowany z góry, wręcz ścięty kilka dobrych milimetròw. Nabita tuleja przedłużająca cylek w dòł, celem zniwelowania roznicy na skutek cięcia i założony ten zmyślny dystans od dołu. Napinacz przez to że cylek jest skrócony, znajduje się wyżej niż oryginalnie, w innym miejscu naciskając prowadnice. Przez to najebane jeszcze uszczelek żeby napinacz zadziałał.
Jak będę w domu w środę to wszystko Ci pomierzę, w miarę możliwości.

Nic innego mi juz do łba nie przychodzi Rolling Eyes


[link widoczny dla zalogowanych]

to ja mam tuleję czy nicasil?

wyszło mi 68mm na jednej uszczelce 0.5mm

hacker33 napisał:
Jeżeli twój silnik to 400, wtedy bore /stroke 89/64mm
Jeżeli 450 to bore/stroke 89/72mm
Jeżeli 525 to bore stroke 95/72mm

Silnik od KTM-a 450sx ma 95/63,4mm

Jeżeli ktoś chciał użyć stary cylinder to musiał go rozwiercić do 95 i dać podkładkę 8mm
Jeżeli ktoś użył cylindra od 450SX to musiał dać podkładkę 8,6mm


U mnie były podłożone uszczelki o grubości 3mm.

Czyli mam zamawiać cylinder do 525?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Wto 15:22, 05 Maj 2015    Temat postu:

Niepokoi mnie ten kołnierz na dole Twojego cylindra, chodzi mi o fragment który wchodzi w kartery i komorę korbową. Stąd wniosek, że coś może być nabite Confused
Czy z uszczelka, czy bez skok będziesz miał taki sam, uszczelka nie ma wpływu.
Podana przez Ciebie wartość skoku, jak widzisz nie pasuje do żadnej z podanych wartości przez Hackera. Weź no zmierz jeszcze raz ten skok dokładnie czyli odległość pomiędzy górną krawędzią tłoka, w dolnym położeniu i w gòrnym, najwyższym położeniu.
Nie wystarczy tak najzwyczajniej kupić cylinder, trzeba dobrać do Niego odpowiedni tłok, żeby wszystko hulało jak powinno.
Zmierza jutro wysokość cylindra etc. i Ci podam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Wto 15:29, 05 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 8:01, 06 Maj 2015    Temat postu:

Te zdjęcia powinny Ci pomoc:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Śro 8:02, 06 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 15:07, 09 Maj 2015    Temat postu:

Rozwiazałeś problem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Nie 13:43, 10 Maj 2015    Temat postu:

nad czym wy się tu zastanawiacie, przeciez widać że komuś padł cylek od 525 EXC/SX i kupił cylek tez 95mm, a tu du*a bo od 450 SX Very Happy no i stąd rzeźba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin