|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 7:34, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Głowica zdrowa
Jakie różnice według Ciebie, w cylindrach?
W twoim cylku tłok nie dochodził do końca komory, właśnie przez uszczelki, dlatego widoczny jest nagar na krańcu.
Sprawdź ten napinacz. Czy jest taki jak trzeba, czy działa poprawnie? Masz hydrauliczny, czy mechaniczny? |
....ehhh...mechanicy
W każdym cylindrze jest taka część z nagarem, która nie pracuje, nie wyciera się w czasie pracy silnika ponieważ pierścienie nie dochodzą do końca cylindra.
Zobacz sonie na tłok ile masz od górnego pierścienia do denka tłoka a następnie spójrz na swój cylinder i pożeń te dwa fakty.
Masz wysoki tłoki dlatego masz duży ślad na cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 7:35, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rdzz
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:54, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Głowica zdrowa
Jakie różnice według Ciebie, w cylindrach?
W twoim cylku tłok nie dochodził do końca komory, właśnie przez uszczelki, dlatego widoczny jest nagar na krańcu.
Sprawdź ten napinacz. Czy jest taki jak trzeba, czy działa poprawnie? Masz hydrauliczny, czy mechaniczny? |
najbardziej rzuca mi się w oczy to podwyższenie
[link widoczny dla zalogowanych]
napinacz mechaniczny szesnaście ząbków naliczyłem,wygląda na sprawny.
jeszcze jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:20, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz założony tłok i cylinder to zmierz przy pomocy suwmiarki dokładny skok tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 20:45, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Podejżewam, że będzie 72mm, czyli prawidłowy.
Cylek może być znacznie splanowany z góry, wręcz ścięty kilka dobrych milimetròw. Nabita tuleja przedłużająca cylek w dòł, celem zniwelowania roznicy na skutek cięcia i założony ten zmyślny dystans od dołu. Napinacz przez to że cylek jest skrócony, znajduje się wyżej niż oryginalnie, w innym miejscu naciskając prowadnice. Przez to najebane jeszcze uszczelek żeby napinacz zadziałał.
Jak będę w domu w środę to wszystko Ci pomierzę, w miarę możliwości.
Nic innego mi juz do łba nie przychodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Pon 20:50, 04 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:38, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli twój silnik to 400, wtedy bore /stroke 89/64mm
Jeżeli 450 to bore/stroke 89/72mm
Jeżeli 525 to bore stroke 95/72mm
Silnik od KTM-a 450sx ma 95/63,4mm
Jeżeli ktoś chciał użyć stary cylinder to musiał go rozwiercić do 95 i dać podkładkę 8mm
Jeżeli ktoś użył cylindra od 450SX to musiał dać podkładkę 8,6mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Wto 8:05, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Na chwilę obecną przede wszystkim ustał skok tłoka. Na tej podstawie będzie można wstępnie określić co dalej robić z tym silnikiem. Wygląda na to że potrzebny będzie nowy cylinder, jeśli chcesz się pozbyć rzeźby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rdzz
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:03, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Podejżewam, że będzie 72mm, czyli prawidłowy.
Cylek może być znacznie splanowany z góry, wręcz ścięty kilka dobrych milimetròw. Nabita tuleja przedłużająca cylek w dòł, celem zniwelowania roznicy na skutek cięcia i założony ten zmyślny dystans od dołu. Napinacz przez to że cylek jest skrócony, znajduje się wyżej niż oryginalnie, w innym miejscu naciskając prowadnice. Przez to najebane jeszcze uszczelek żeby napinacz zadziałał.
Jak będę w domu w środę to wszystko Ci pomierzę, w miarę możliwości.
Nic innego mi juz do łba nie przychodzi |
[link widoczny dla zalogowanych]
to ja mam tuleję czy nicasil?
wyszło mi 68mm na jednej uszczelce 0.5mm
hacker33 napisał: | Jeżeli twój silnik to 400, wtedy bore /stroke 89/64mm
Jeżeli 450 to bore/stroke 89/72mm
Jeżeli 525 to bore stroke 95/72mm
Silnik od KTM-a 450sx ma 95/63,4mm
Jeżeli ktoś chciał użyć stary cylinder to musiał go rozwiercić do 95 i dać podkładkę 8mm
Jeżeli ktoś użył cylindra od 450SX to musiał dać podkładkę 8,6mm |
U mnie były podłożone uszczelki o grubości 3mm.
Czyli mam zamawiać cylinder do 525?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Wto 15:22, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Niepokoi mnie ten kołnierz na dole Twojego cylindra, chodzi mi o fragment który wchodzi w kartery i komorę korbową. Stąd wniosek, że coś może być nabite
Czy z uszczelka, czy bez skok będziesz miał taki sam, uszczelka nie ma wpływu.
Podana przez Ciebie wartość skoku, jak widzisz nie pasuje do żadnej z podanych wartości przez Hackera. Weź no zmierz jeszcze raz ten skok dokładnie czyli odległość pomiędzy górną krawędzią tłoka, w dolnym położeniu i w gòrnym, najwyższym położeniu.
Nie wystarczy tak najzwyczajniej kupić cylinder, trzeba dobrać do Niego odpowiedni tłok, żeby wszystko hulało jak powinno.
Zmierza jutro wysokość cylindra etc. i Ci podam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Wto 15:29, 05 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 8:01, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Te zdjęcia powinny Ci pomoc:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Śro 8:02, 06 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 15:07, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Rozwiazałeś problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Nie 13:43, 10 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
nad czym wy się tu zastanawiacie, przeciez widać że komuś padł cylek od 525 EXC/SX i kupił cylek tez 95mm, a tu du*a bo od 450 SX no i stąd rzeźba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|