|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 22:20, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zdecyduj się, bo to jest ogromna różnica.
Cofam słowa, że dołu nie będzie.
Bedzie, ale słabszy.
Jeździłem na 200 z 15 zębami z przodu.
Nie wiem ile było z tyłu ani jak wyregulowany został zawór.
Wiem, że filtr był caly zasyfiony, a mimo to na pierwszych trzech biegach szedł na jedno kiedy tylko chciałem.
Osobiście 15z bym nie wstawił, bo lancuch jest niebezpiecznie blisko wysprzeglika.
Jeżeli bardzo zależałoby mi na dużej prędkości zdecydowałbym się na takie przyłożenia.
Z resztą, to tylko zębatki.
Bedzie za słaby dół to zmienisz na 13z i po klopocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:25, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Racja, moze i zdecydowany ale niekonsekwenty Bo raz oficjalna wersja a raz realna. Dzieki za odpowiedz.
Czy polecacie cos nietypowego na zestaw napedowy czy klasyka w wykonaniu DIDa? Gotowy zestaw czy kompletowac zebatki + lancuch w zaleznosci? Wiem jak preclowskie pytania zadaje, ale czasem po prostu lubie zweryfikowac swoje dane, zawsze wychodzi to tylko na plus, bo moze to co do tej pory uwazalo sie za najlepsze, wcale takie nie jest.
Wybaczcie za offtop, ale skoro juz ciagniemy temat to chcialbym wypytac mozliwe o wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 8:07, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jestem w trakcie kupowania nowego zestawu, więc powiem co kupuje.
Możesz się tym zasugerować.
Lancuch did x ringowy, zebatka tył stalowo-aluminiowa(grosskopfa, jest też supersproxa, ale jest kilkadziesiąt zł droższa) przód zawsze inny, ale nigdy nie najtańszy.
Zawsze jeździłem na renthalu (wszystko), teraz chcę zobaczyć czy nie przepłacałem.
Nigdy nie znalazłem zestawu, który by mnie satysfakcjonował.
Kupuj byle nie aluminiowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiloz
Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:07, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za odpowiedź, co do alu to racja, miałem w poprzednim moto i przeorało mi zębatke szybciej niż ją założyłem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|