|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:27, 30 Kwi 2015 Temat postu: Temat na szybko- zawory, łańcuszek |
|
|
Panowie po ustawianiu zaworów odpalam i słychać że klekocze, gasze, jeszcze raz pale i cięzko kopnąć, ściągam napinacz, cały schowany, sprężyna- miazga. I tutaj pytanie, to że szeleścił to wiadomo- napinacz, a to że ciężko kopnąć to też przez napinacz, czy zawory źle ustawione ? (ustawiałem tak że kręce kołem dochodze do momentu że kręcąc kołem w jedną stronę wciskają się wydechy, w drugą stronę - wciskają się ssące, tłok na górze, i wtedy ustawiam luzy na wszystkich).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 13:37, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wychodzi na to,że ustawiasz na ,,mijance" a to błąd.Jak nie ogarniasz za bardzo zasady działania faz rozrządu w silniku czterosuwowym to spróbuj ustawiać wydechy jak ssące są wciśnięte i na odwrót.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:39, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jakoś zawsze ustawiałem po swojemu i było git. Teraz oglądnąłem filmik znany tu na forum jak właśnie gościu tak ustawia, nawet świece ma wkręconą, chyba że coś, źle zrozumiałem z filmiku no ale tak było że kręcił kołem aż kręcąc chyba do przodu wchodzą wydechy, kręcąc do tyłu- ssące. Może coś pomotałem, sam już nie wiem, zrobię gwint w starym oryginalnym napinaczu i go założę, potem zabiorę się jeszcze raz za zawory.
PS. hejtuje chińskie napinacze pasujące do KTM - u mnie rozleciał się po 20 mth
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:38, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Możliwe że rozrząd przeskoczył.
Dla pewności rozrząd na znaki, blokada wału i masz pewność prawidłowego ustawienia do regulacji zaworów.
Jeżeli nie ogarniasz to sprzęt do gościa, które zna się a nie tylko mniej więcej wie jak to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:03, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
od generalki ustawiałem zawory już jakieś 4-5 razy zawsze było okej, tłok w górze, krzywki w dół, śruba wkręcona... ale pierwszy raz ustawiałem tą "metodą z filmu", nie patrzyłem na krzywki, i stąd pytanie bo mogłem coś przeoczyć, teoretycznie było ok bo zawory ruszają sie jak na filmie, tłok w górze i teoretycznie mi sie zgadzało więc ustawiłem, zbiegiem okoliczności klęknął mi w tym czasie napinacz no i pierwszy raz zdarzyło mi się takie coś że było ciężko kopnąć więc naturalnie przyszło mi do głowy, że skoro pierwszy raz ustawiałem inaczej niż zwykle zawory to może przez to ciężko się kopie. Kiedyś tez miałem taką sytuacje, że poluzowały mi się śruby na napinaczu i wyszedł trochę, i rozrząd nie przeskoczył, mam nadzieje, że też się tak nie stało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:16, 30 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
wsadź nowy napinacz odpal i zobacz jak bedzie odpalał i jak bedzie pracował
mi tez padł raz chinski napinacz, ale problemem był taki sworzeń zapadki, wystarczyło poprawić i zaklepać i jeszcze pojeździł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makperson
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:55, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No i mam rozwiązanie zagadki zawory nie w tym gmp ustawione, zrobiłem jak trzeba, założyłem oryginalny napinacz zreanimowany i moto hula
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 19:00, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
,,Nie popełnia błędów tylko ten,kto nic nie robi"
Dobrze że się tak to skończyło bez dodatkowych kosztów i maszyna zdrowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|