Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Temat na szybko- zawory, łańcuszek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:27, 30 Kwi 2015    Temat postu: Temat na szybko- zawory, łańcuszek

Panowie po ustawianiu zaworów odpalam i słychać że klekocze, gasze, jeszcze raz pale i cięzko kopnąć, ściągam napinacz, cały schowany, sprężyna- miazga. I tutaj pytanie, to że szeleścił to wiadomo- napinacz, a to że ciężko kopnąć to też przez napinacz, czy zawory źle ustawione ? (ustawiałem tak że kręce kołem dochodze do momentu że kręcąc kołem w jedną stronę wciskają się wydechy, w drugą stronę - wciskają się ssące, tłok na górze, i wtedy ustawiam luzy na wszystkich).
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 13:37, 30 Kwi 2015    Temat postu:

Wychodzi na to,że ustawiasz na ,,mijance" a to błąd.Jak nie ogarniasz za bardzo zasady działania faz rozrządu w silniku czterosuwowym to spróbuj ustawiać wydechy jak ssące są wciśnięte i na odwrót.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:39, 30 Kwi 2015    Temat postu:

Jakoś zawsze ustawiałem po swojemu i było git. Teraz oglądnąłem filmik znany tu na forum jak właśnie gościu tak ustawia, nawet świece ma wkręconą, chyba że coś, źle zrozumiałem z filmiku no ale tak było że kręcił kołem aż kręcąc chyba do przodu wchodzą wydechy, kręcąc do tyłu- ssące. Może coś pomotałem, sam już nie wiem, zrobię gwint w starym oryginalnym napinaczu i go założę, potem zabiorę się jeszcze raz za zawory.

PS. hejtuje chińskie napinacze pasujące do KTM - u mnie rozleciał się po 20 mth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:38, 30 Kwi 2015    Temat postu:

Możliwe że rozrząd przeskoczył.
Dla pewności rozrząd na znaki, blokada wału i masz pewność prawidłowego ustawienia do regulacji zaworów.
Jeżeli nie ogarniasz to sprzęt do gościa, które zna się a nie tylko mniej więcej wie jak to zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:03, 30 Kwi 2015    Temat postu:

od generalki ustawiałem zawory już jakieś 4-5 razy zawsze było okej, tłok w górze, krzywki w dół, śruba wkręcona... ale pierwszy raz ustawiałem tą "metodą z filmu", nie patrzyłem na krzywki, i stąd pytanie bo mogłem coś przeoczyć, teoretycznie było ok bo zawory ruszają sie jak na filmie, tłok w górze i teoretycznie mi sie zgadzało więc ustawiłem, zbiegiem okoliczności klęknął mi w tym czasie napinacz no i pierwszy raz zdarzyło mi się takie coś że było ciężko kopnąć więc naturalnie przyszło mi do głowy, że skoro pierwszy raz ustawiałem inaczej niż zwykle zawory to może przez to ciężko się kopie. Kiedyś tez miałem taką sytuacje, że poluzowały mi się śruby na napinaczu i wyszedł trochę, i rozrząd nie przeskoczył, mam nadzieje, że też się tak nie stało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:16, 30 Kwi 2015    Temat postu:

wsadź nowy napinacz odpal i zobacz jak bedzie odpalał i jak bedzie pracował

mi tez padł raz chinski napinacz, ale problemem był taki sworzeń zapadki, wystarczyło poprawić i zaklepać i jeszcze pojeździł Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:55, 02 Maj 2015    Temat postu:

No i mam rozwiązanie zagadki Razz zawory nie w tym gmp ustawione, zrobiłem jak trzeba, założyłem oryginalny napinacz zreanimowany i moto hula Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 19:00, 02 Maj 2015    Temat postu:

,,Nie popełnia błędów tylko ten,kto nic nie robi"

Dobrze że się tak to skończyło Wink bez dodatkowych kosztów i maszyna zdrowa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin