|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam sxf 250
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:20, 02 Kwi 2017 Temat postu: Tłok sxf 250 |
|
|
Witam koledzy czy może mi ktoś powiedzieć czy ten tłok to jest nominał czy jakiś już nad wymiar i czy to jest orginał od spodu pisze elko 76-18-P a na górze 38a moto 250 sxf z 2007r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:27, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Firma Elko robi tłoki dla KTM-ów na fabryczny montaż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:57, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
i są pewnie tylko 2 selekcje dostępne i w sumie na cylindrze masz wybite 1 albo 2 numerek, jak 1 to jest szansa że to była 1 selekcja, jak 2 to juz była w fabryce 2 selekcja wsadzona i na niej moto powinno smigać aż sie nicasil skonczy ( w sensie kilka tłoków ale juz 2 selekcji )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam sxf 250
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:43, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Słabo widać ale przy tej strzałce kierunek do wylotu chyba to jedynka a czy te cylindry się szlifuje żeby wyrównać pod większy tłok czy nie i tłok dobiera się względem zużycia cylka wiem że trzeba pomierzyć cylinder ale powiedzmy ze ma 76.010 to ile powinien mieć tłok ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:49, 02 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
zalezy
kazdy producent moze mieć swoje zachcianki co do pasowania. zwykle jest to jakies 5 setek czyli 0.05
jak chodzi o oryginał. to praktycznie po 1 tłoku zawsze wychodzi 2 selekcja i jak wspomniałem stosuje sie ją az cylinder bedzie na smietnik
tak cylinder warto przehonowac - nie mylić ze szlifem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam sxf 250
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:48, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Znalazłem serwisówki Bardzo mała ta tolerancja u mnie tłok ma spory luz a pierścienie 2mm. luzu aż dziwne że tak dobrze palił , miał moc i nie kopcił zaczął olej wywalać odmą a co do momentów dokręcania to można serwisówkom zaufać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:02, 03 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
nie mozna tylko trzeba
tylko że tłoki zamiennikowe ( tak na przyszłosc ) mogą miec troszke inne tolerancje itp. ale nigdzie nie znajdziesz tez info jak w zamiennikach sprawdzac włanie luzy na zamkach itp. i zwykle zamienniki każa wymieniac tłoki co jakies 10 czy 20 godzin
a OEM to sie trzymasz serwisówki i sie nic nie moze złego stać
i własnie to jest zaleta oryginalnych podzespołów - że nawet zuzyte potrafią działać calkiem nieźle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam sxf 250
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:08, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedzi mam jeszcze jeden problem anie chcę zakładać nowego postu otóż zauważyłem wyciek oleju z lagi ale na dole w tym miejscu jak się zaczyna ta aluminiowa część od osi czy ona jest nakręcana czy wciskana ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:21, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
wkręcana na gorąco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam sxf 250
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:39, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rozumie że jest tam jakieś uszczelnienie ? A żeby dokręci to trzeba rozebrać lagę bo wydaje mi się że to jest jak by luzne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:47, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
z tego co kojarze idzie tam oring jeszcze
tak musisz cała lage rozebrac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|