|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:30, 31 Paź 2014 Temat postu: Tłoki |
|
|
Jakie tłoki montowac do pomaranczy? Jakosc ,cena? Czy da sie dostac odyginalny tłok ELKO nominał? VERTEX jest lepszy od WOSSNERA? bardziej bym chciał postawic na zywotnosc takiego tłoka jak na leprze osiagi...(450 exc)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 11:21, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ELKO można kupić bez problemu, Vertex czy Wossner to ta sama jakość
Ceny: Vertex - 600, Wossner - 500, Elko - jakieś 750-760
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:32, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
zauwazyłem ze wossner jest dłuzszy od vertexa prawie dwa razy, czy to napewno nie wpływa ruznie na zuzywanie sie tłoków i cylindra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 11:50, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Najlepszy tłok każdy to wie to elko czyli org, który dostaniesz w serwisie. Jego cena także jest wyższa, ale moim zdaniem opłaca się. Od tego czy tą samą selekcję masz wsadzisz czy inną decydują pomiary tzn zużycie cylindra. Co do tego czy wossner czy vertax moim zdaniem porównywalne produkty. I ten i ten z tego co kojarzę jest kuty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 13:16, 31 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ja znowu dałem vertexa, poprzednie dwa po przebiegu 120 mth każdy nie wyglądaly na jakoś bardzo zużyte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
digidy
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:28, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tez stałem przed takim dylematem miesiąc temu ale postawiłem na ori ELKO tym bardziej że poprzedni przelatał 300 mtg i moto na nim nie kopciło ani oleju nie brał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 11:34, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jak masz zamiar przeciągnąć wymiany to lepiej dac ory, ale przy wymianach co stokilka godzin nie ma różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:40, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie na elko sie zdecyduje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:18, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
kolego do 450 tylko elko
miałem proxa - szajs że nie wiem, 80-100 mth i oleju żłopał jak głupi. wczesniej i potem stosowałem tylko oryginałki. wg mnie najlepsze wykonanie i zywotność, minusem oczywiscie cena. ale do 450tki są duuuzo tansze tłoki niz do 525. kolega chyba za 500 zł kupił nówke z allegro.
co do wossnera- firma dobra nie ma co sie czepiac, vertexy - na 10 tłoków zuzytych 9 widziałem pękniętych, nie wiem czy mają takiego farta, czy są tak wykonywane, ale za duzo widziałem peknietych żeby zaufać vertexom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:42, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze lepiej troche dopłacic za oryginalny tlok przynajmniej posmiga 2x tyle co zamienniki albo i wiecej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 17:45, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | wydaje mi sie ze lepiej troche dopłacic za oryginalny tlok przynajmniej posmiga 2x tyle co zamienniki albo i wiecej... |
troszkę głupie rozumowanie
im dłużej latasz na jednym tłoku, tym krócej polatasz na jednym cylindrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:12, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
napewno troche racji masz ze cylinder straci wymiar, moze tez roche przesadziłem z tym ze na oryginale pojezdze 2x albo 3x wiecej jak na zamiennikach, chce tylko powiedziec ze elko jest pewniejszy i tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:40, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wyciagnołem vertexa, który miał przelatane na pewno więcej niż 30 mth i było wszystko ok, nawet przetarć pionowych nie miał tylko 1 ryska "olejowa" malutka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:38, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
2T i 4T troche inna bajka. pozatym 30 mth to nie jest duzo.
co do tłoków - hacker i pawciak - oboje macie po częsci racje, ale po tych 80 mth moich na proxie miałem taki luz wielki, że ten tłok to pewnie aż brzeczał w cylindrze - wiec go duzo szybciej zuzywał, niz normalny tłok oryginalny po 300 mth i mniejszym luzie
a ja miałem w kij motogodzin i pierwszy tłok i cylinder po pomiarach był idealny pod względem owalnosci ( tam 0.01 w jednym miejscu uciekało ) a podejrzewam że 300-400 miał mth
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 23:53, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Przyłącze sie do tematu, tez chce wymienić tłok w swojej 450exc, wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z selekcjami tłoków mianowice znalazlem selekcje A 88,96 oraz ronież A 89.00 rożnica jest a niby ta sama selekcja bodajże tłok ori ma sel 89.00
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|