Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning gaznika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniel250exc-f




Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:41, 02 Lis 2015    Temat postu: Tuning gaznika

Witam wie może kto robi zmiany dysz itd w gaznikach chodzi o ktm 250 exc f jakaś firma kto zna temat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 15:26, 02 Lis 2015    Temat postu:

Regulacje gaźnika powinno wykonywać się przy każdej zmianie pogody.
Bez sensu byłoby gdybyś za każdym razem oddawał motor do regulacji.
Chybal że wynajmiesz swojego prywatnego mechanika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 17:28, 02 Lis 2015    Temat postu:

nie do konca - ja czy zima czy lato nie robiłem nic

ale ogólna regulacja musi byc robiona pod konkretny setup, potem robi sie ewentualne korekty żeby miec 100% mocy...

jak ktos zmienia wydech i rózne pierdoły to dostrojenie gaźnika da sporo,

najlepiej pytaj w serwisie KTMa - tam są po szkolenaich i znaja rózne patenty żeby wykrzesać 110% mozliwosci moto Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniel250exc-f




Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:04, 02 Lis 2015    Temat postu:

Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yahoo




Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PO

PostWysłany: Śro 9:01, 04 Lis 2015    Temat postu:

Jak rozumiem, chodzi o 250 EXC-F. On się lubi na gaźniku przydławiać, bo gaźnik ma duży przelot, sprzyjający dużej mocy na wysokich prędkościach obrotowych, ale niesprzyjający stabilnej pracy i prędkości reakcji na dole (mała prędkość przepływu w gardzieli). To jest po prostu silnik skrojony na pracę przy wysokich obrotach i na dużej prędkości.

Warto zajrzeć do instrukcji (Owners Manual)- tam są rozpisane rozmaite konfiguracje jettingu w zależności od wersji (EXCF, SXF, XCW itd) i rynku- już stamtąd można coś wywnioskować.

Ja w swoim zmieniłem tylko jedną rzecz, a mianowicie tzw Leak Jet (KTM nazywa to Power Jet), który odpowiada za ilość paliwa wtryśniętego do gardzieli przez pompkę przyspieszającą. Z fabrycznych 70 na 50, co zwiększa dawkę paliwa. I uważam, że jest dużo lepiej. Reakcja nadal nie jest taka jak w dużych silnikach, ale spokojnie da się jeździć powoli techniczne przeszkody bez gaśnięcia silnika co otwarcie gazu. Zwłaszcza w połączeniu z krótkim przełożeniem (13/52).

pozdrówki
yahoo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Śro 20:32, 11 Lis 2015    Temat postu:

Jak dobierać iglice w gaźniku? chodzi o 300 EXC 14r. Jak go kupiłem to silnik był przelany na biegu jałowym dysza była 38, dałem 35 i jest poprawa ale jeszcze jest przelany, z dołu i w średnich obrotach motor idzie dobrze, ale przy pełnym otwarciu przepustnicy mam wrażenie że robi tylko większe łuuuu i nie jedzie jak powinien, dysza główna 172.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin