|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daniel250exc-f
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:41, 02 Lis 2015 Temat postu: Tuning gaznika |
|
|
Witam wie może kto robi zmiany dysz itd w gaznikach chodzi o ktm 250 exc f jakaś firma kto zna temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 15:26, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Regulacje gaźnika powinno wykonywać się przy każdej zmianie pogody.
Bez sensu byłoby gdybyś za każdym razem oddawał motor do regulacji.
Chybal że wynajmiesz swojego prywatnego mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:28, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
nie do konca - ja czy zima czy lato nie robiłem nic
ale ogólna regulacja musi byc robiona pod konkretny setup, potem robi sie ewentualne korekty żeby miec 100% mocy...
jak ktos zmienia wydech i rózne pierdoły to dostrojenie gaźnika da sporo,
najlepiej pytaj w serwisie KTMa - tam są po szkolenaich i znaja rózne patenty żeby wykrzesać 110% mozliwosci moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daniel250exc-f
Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:04, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yahoo
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Śro 9:01, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak rozumiem, chodzi o 250 EXC-F. On się lubi na gaźniku przydławiać, bo gaźnik ma duży przelot, sprzyjający dużej mocy na wysokich prędkościach obrotowych, ale niesprzyjający stabilnej pracy i prędkości reakcji na dole (mała prędkość przepływu w gardzieli). To jest po prostu silnik skrojony na pracę przy wysokich obrotach i na dużej prędkości.
Warto zajrzeć do instrukcji (Owners Manual)- tam są rozpisane rozmaite konfiguracje jettingu w zależności od wersji (EXCF, SXF, XCW itd) i rynku- już stamtąd można coś wywnioskować.
Ja w swoim zmieniłem tylko jedną rzecz, a mianowicie tzw Leak Jet (KTM nazywa to Power Jet), który odpowiada za ilość paliwa wtryśniętego do gardzieli przez pompkę przyspieszającą. Z fabrycznych 70 na 50, co zwiększa dawkę paliwa. I uważam, że jest dużo lepiej. Reakcja nadal nie jest taka jak w dużych silnikach, ale spokojnie da się jeździć powoli techniczne przeszkody bez gaśnięcia silnika co otwarcie gazu. Zwłaszcza w połączeniu z krótkim przełożeniem (13/52).
pozdrówki
yahoo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Śro 20:32, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak dobierać iglice w gaźniku? chodzi o 300 EXC 14r. Jak go kupiłem to silnik był przelany na biegu jałowym dysza była 38, dałem 35 i jest poprawa ale jeszcze jest przelany, z dołu i w średnich obrotach motor idzie dobrze, ale przy pełnym otwarciu przepustnicy mam wrażenie że robi tylko większe łuuuu i nie jedzie jak powinien, dysza główna 172.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|