|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof_eM
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:44, 01 Wrz 2016 Temat postu: Tylna ośka |
|
|
Dzisiaj niestety napinacz na tylnej ośce się poddał i pękł na pół i teraz mam dylemat kupować całą ośkę z napinaczem z ktmsklep za 220zł czy spróbować z
Testował ktoś takie napinacze ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysztof_eM dnia Czw 15:47, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:30, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ja testowałem.
Jedyna wada - próba nakręcenia tego z gwintem na ośkę to prawdziwa mordęga.
Trzeba mocno nagrzać i mocno nakręcać.
U mnie ośka zaczęła obracać się prawie w imadle a napinacz ledwo nakręciłem do końca gwintu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janexxx
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:50, 01 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Miałemto w ktm.Nie miałem problemów z nakręcaniem w zestawie jest śruba kontrująca.Odkręca się stary napinacz wkręcony w imadło przy pomocy 2 kluczy.Nowy napinacz w imadło i tak samo wkręcamy.tutaj link jak to zrobić:
https://www.youtube.com/watch?v=3fCTjoNB1vg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 7:17, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie nie szlo jak na tym filmie.
Aby zdjąć stare musiałem użyć palnika. Dystans jest na najmocniejszy klej do gwintów (na filmiku nie ma śladu po starym kleju więc już to odkręcali do filmu).
Gwint w ośce jest stożkowy. Dlatego musiałem użyć mega siły aby to nakręcić.
Mój zestaw był z chin i nie miał takiej nakrętki do kontry.
Aaa... i jeszcze jedno.
Jak w zestawie masz śruby do regulacji takie już wkręcone i skontrowane malutkim imbusem. To sprawa jest lekko dziwna - łatwo się reguluje napinacz. Jednak aby zdjąć koło robi się już więcej zachodu. Wręcz zaczyna wkurzać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pią 7:24, 02 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof_eM
Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:27, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | U mnie nie szlo jak na tym filmie.
Aby zdjąć stare musiałem użyć palnika. Dystans jest na najmocniejszy klej do gwintów (na filmiku nie ma śladu po starym kleju więc już to odkręcali do filmu).
Gwint w ośce jest stożkowy. Dlatego musiałem użyć mega siły aby to nakręcić.
Mój zestaw był z chin i nie miał takiej nakrętki do kontry.
Aaa... i jeszcze jedno.
Jak w zestawie masz śruby do regulacji takie już wkręcone i skontrowane malutkim imbusem. To sprawa jest lekko dziwna - łatwo się reguluje napinacz. Jednak aby zdjąć koło robi się już więcej zachodu. Wręcz zaczyna wkurzać. |
Wziąłem zestaw bez śrub do regulacji. A ze zdjęciem starego napinacza nie będę mieć problemu bo już się rozpadł na dwie części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|