|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JĘDRZEJ
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Sob 21:50, 20 Paź 2018 Temat postu: Ustawienie gmp w ktm 250 4t |
|
|
Nie potrafię sobie poradzić z ustawieniem gmp w moim motocyklu .Co chcę ustawić tłok prawidłowo tak aby krzywki wałka rozrzadu były do dołu spręzyny zaworów odbijają i tlok mi przeskakuje do dołu. Jest na to jakiś sposób?.Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JĘDRZEJ
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Sob 23:38, 20 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Ok.Robię to tak jak jest pokazane .Kręcę kolem na 5 biegu ,pierwsze położenie zerowe mam ale krzywki są na górze.Kręcę dalej no i tlok przechodzi przez to położenie GMP które byc powinno ,ale natychmiast idzie dalej,przechodzi przezGMP i się cofa.Cofnąć go sie nie da,przynajmniej ja nie mam tyle siły.Normalnie k...wa szlag byto.....Chyba że zdejmę dekiel od strony koła magnesowego i sztywno bedę trzymać wał kluczem?Można tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:27, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
to cos robisz źle
pozatym skoro krzywki są ku górze to chyba o to chodzi bo to jest własciwy gmp do regulacji luzu zaworowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JĘDRZEJ
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 8:42, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Krzywki wałka rozrzadu na pewno mają być na dole.Tak jest w serwisówce i jest to pewnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:46, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
jak sa na dole to podpieraja zawory wiec to nie jest punkt ustawiania zaworów
jak kolega wyzej napisał wykręcasz swiece do operacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JĘDRZEJ
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 16:29, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
W ktm 250 exc-f (2002 r) jest jeden walek rozrzadu ,ktorego krzywki napinają dżwignie,i dopiero te dzwignie napinają zawory,podobnie jak w starej hondzie xl 600 bądż xr 600.Dlatego krzywka wałka rozrządu musi być na dole bo wtedy nie napina zaworu(poprzez dżwignie ,po angielsku ,,rocker arm")
Jeden z forumowiczów wrzucił film o ustawianiu luzów, i tam gostek nie wykręca w ogóle świecy.Ja też tak spróbuję bo na logikę to ciśnienie sprężania powinno zrekompensować przeskok tloka przez GMP i wtedy może uda mi się złapać ten punkt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:27, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
EXC-F nie wystepował w 2002 roku, tylko 250 RACING,
bez swiecy jest łatwiej, i pomału mozna spokojnie kręcić jak przeskoczy mozna spokonnie wrócic - tylko trzeba kręcic łącznie z rozrusznikiem i jest cięzej
czasem mozna kręcic sobie na najwyzszym beigu srubą zębatki zdawczej - tylko jest ryzyko ze sie odkręci. ale tak czasem precyzyjniej mozna operować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JĘDRZEJ
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Nie 21:07, 21 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
No i problem rozwiązany,jest mały myk i można bardzo szybko ustawić luzy.Co do mojego kata to jestem zaskoczony bo został sprowadzony z włoch i w papierach stoi ,że to jest 250 EXC-F.Widocznie makaroniarze coś pokręcili.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:46, 22 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
kwestia nazwy jak ktos chciał wpisac
EXC-F to modele na dwóch wałkach, od 2006 roku wychodziły - w budzie tej samej co ty masz jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|