|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:14, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Przed remontem ten motocykl w ogóle nie kopcil, nic a nic, więc dziwne byłoby że nagle pojawił się luz.
Podczas pierwszego złożenia wszystkiego do kupy podczas kręcenia rozrusznikiem przeskoczył rozrząd. Gdy rozbieralem go drugi raz na tłoku nie było nawet śladu, głowica szczelna.
Łapie się już wszystkiego, teoretycznie mógłbym z tym jeździć, ale nie "ja" u mnie musi być wszystko tak jak książka pisze.
Nie wiem czy rozbierać go od nowa i jeszcze raz wnikliwie wszystko zobaczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 21:56, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
A pierścienie olejowe na tłoku dobrze założone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:59, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
W Vertex pierścienie olejowe zakładasz obojętnie jak, nie ma żadnych znaków.
Jeśli chodzi o zamki no to standardowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Czw 10:04, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Vertex stosuje pierścienie olejowe składające się z 3 części i wcale nie jest obojętne jak to się złoży. Nie chodzi o znaki, tylko o poprawne założenie tych 3 części pierścienia względem siebie. Przerabiałem ten temat i widziałem już źle założone pierścienie, przez które silnik brał olej dlatego zapytałem czy to sprawdzałeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:38, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zgadza sie Evertas.
Załozyłem je tak jak na zdjeciu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze że pytasz, może uda się dojść do jakichś wniosków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:06, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ty masz model enduro czy crossówke? Odmę masz puszczoną na ziemię czy podpięta do puszki filtra powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:50, 22 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wersja cross, odma idzie na ziemie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:51, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Odkopię ten bardzo ciekawy, drogocenny i czasochlonny temat.
W chwili obecnej jestem po wymianie cylindra na nowy Atheny, 2x tlok, jeden Wossner drugi Vertex i wizycie u mechanika ktory wzial kasę ale Husqvarna jak kopcila tak kopci.
Bez wzgledu na ktorym cylindrze, czy na nowym Atheny czy na oryginalnym zuzytym o 0.01-0.02 setki Husky zachowuje sie tak samo.
Wossner 87.95 kopci strasznie, Vertex 87.96 kopci na zimnym silniku, na cieplym mniej, zawory wydechowe i w tym i w tym przypadku zarzygane olejem, glowica sprawdzana w dwoch firmach, wszyscy twierdza ze jest 100% sprawna, szczelna, brak pekniec.
W akcie desperacji zaprowadzilem do mechanika. Rozebral, pomierzyl, zlozyl, stwierdzil ze wszystko jest dobrze, ale Husqvarna jak kopcila tak kopci, ale jego temat zostawmy w spokoju bo nie dowiedzialem sie nic nowego, jednak kase musialem zaplacic, parodia.
Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Pon 17:52, 20 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:17, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Moze czas oddac do dobrego mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:21, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Raczej bez tego sie nie obejdzie
Ktos kto to czyta powie, "pewnie zle ustawil zamki", "pewnie zle dobral tlok", "pewnie zle zalozyl pierscienie" ale przestudiowalem juz tyle literatury ze zaczynaja mi sie konczyc szufladki na wiedze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 18:28, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Może to głupie pytanie, ale nie zmieniłeś czasem oleju na podróbkę ?
Raz trafiłem na podróbkę z allegro, na szczęście w porę zareagowałem, i objaw był właśnie taki że moto kopciło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Pon 18:29, 20 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:32, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Olej tez byl brany pod uwage Bez zmian na roznych olejach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 21:12, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
HusqvarnaaFC350 napisał: | Olej tez byl brany pod uwage Bez zmian na roznych olejach. |
No to ja bym niestety stawiał na uszkodzenie któregoś z zaworów lub prowadnic/uszczelniaczy po przeskoczeniu rozrządu, bo nie ma możliwości żeby silnik ciągnął olej w innych miejscach niż pierścienie i zawory
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Pon 21:12, 20 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:20, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Glowica byla juz dwa razy, w dwoch roznych firmach zajmujacych sie typowo glowicami. Jest szczelna, prowadnice w idealnym stanie, zawory tak samo, uszczelniacze zmieniane 2 razy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prymityv
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: Pon 21:39, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zauważyłeś żeby sporo oleju ubywało przez to kopcenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|