|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:43, 20 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Tak, ubywa dosyc sporo oleju. Po jednym wyjezdzie 3h potrafi z polowy okienka uciec do zera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Sob 0:11, 25 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Spotkałem się kiedyś z sytuacją, że powierzchnia trzonków zaworowych była doś mocno zarysowana.
Wydawałoby się że to twardy materiał, ale był mocno uszkodzony na odcinku pracy uszczelniacza.
Jedynym słusznym podejrzeniem wydawało się uszkodzenie podczas montażu/demontażu.
Jest tam dość ciasno i ze słabymi narzędziami/umiejętnosciami jest możliwe uszkodzenie zaworu talerzykiem i zapinkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:24, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
I tu widzisz w moim przypadku rowniez jeden z zaworow wydechowych mial taka ryse, na drugim wydechu nie udalo mi sie nic zauwazyc. Mniej wiecej tak jak zaznaczylem na zdjeciu, ale bylo to dawno i nie jestem pewien czy akurat dobrze zaznaczylem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie pamietam czy Wam pokazywalem ale tak wyglada okno wydechowe po zdjeciu kolanka zaraz po jezdzie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Pon 16:27, 27 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:00, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
jakos tam mokro, słabo widac ale to wyglada jakby olej szedł z prowadnic zaworowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:39, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Tutaj widac lepiej:
Dodam ze glowica sprawdzona w dwoch roznych firmach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Pon 20:39, 27 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 21:06, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
może sprawdzali głowice, a nie zawory i prowadnice ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:09, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Nie no Podobno sprawdzane bylo wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:17, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
sprawdzali głowice czyli szczelnosc czy nie ma pęknieć, albo czy zawory nie puszczają. takie cos trudno sprawdzić. ( szczelnosc prowadnic) dodam ze widzialem kiedys w nowym motocyklu drobne zapocenia.
ale tutaj to sie leje nieźle mozna powiedziec.
ciekawe jak wygladaja dolotowe - czy sprawdz czy tam nie ma zapocen
2 sprawa - jak masz moto chwile po remontach to nagaru masz od groma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:20, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Dolotowe az sie swieca...
Glowica byla czysciutka i po jednej jezdzie tak juz wyglada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:12, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
swiecic sie beda ale ciekawe czy nie puszczaja oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:27, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Tutaj zawory ssace:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszym razem wysylalem glowice do Krakowa, bardzo znana i ceniona firma, z tego co wiem Kuzaj, Sonik u nich czesto goscili z wyczynowkami.
Facet dzwonil do mnie i powiedzial ze glowica jest 100% sprawna, a wiedzial ze problem jest z braniem oleju.
W Kielcach teraz u tego partacza powiedzieli to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:30, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
no ciekawe, chociaz jak juz robili cokolwiek to moglo by dac jakies " twarde" dowody, pewnie nie dali wyników pomiarów np średnic prowadnic itd?
na ssacych tez słąbo widać zacieki, bo to wszystko obmywa benzynka, ciekaw jestem czy mogło byc to aż tak nieszczelne tez na prowadnicach - mało to sie realne wydaje troche, no ale na wydechach ewidentnie widać spore slady oleju. a na dolotach dochodzi jeszcze podcisnienie które w 4T jest dosyc spore.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:37, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Na ta chwile ide dalej, plan jest wrzucic stary oryginalny tlok z nowymi pierscieniami.
Zmieniajac cylinder cylinder zadnych roznic, zmieniajac tlok tlok jest roznica.
Wossner ze zwiekszona kompresja kopci jak zly, Vertex standard jest lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:01, 29 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
miałem u siebie podobnie po wymianie tłoka, kopcil na zimnym i ogolnie bylo czuc za mna olejem przepalonym, komora spalania cala zajebana po 10h jazdy tak samo kanał wylotowy w glowicy, myslalem ze to wadliwa uszczelka pod glowica, wymienilem i znowu to samo, znowu rozbieralem silnik sprawdzalem szczelnosc glowicy pod katem pekniec itp. potem sie zorientowalem ze jak rozpinalem zawory to zabezpieczenie zaworu odbilo sie lekko na trzonku zaworu i to w miejscu pracy uszczelniacza, wyminielem zawory na nowe i wszystko wrocilo do normy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|