|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:04, 13 Kwi 2017 Temat postu: Ustawienie rozrządu - Husqvarna FC350, kopci na niebiesko ! |
|
|
Witam forumowiczów poraz pierwszy.
Mam pytanie odnośnie ustawienia rozrządu w modelu z 2015 roku.
Mam w serwisowce zdjęcie wałków, ale nie mogę rozszyfrować jak i do czego są znaki.
Wał z dołu zablokowany ale jak z górą??
Może ktoś już to robił w takim modelu??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Śro 13:59, 21 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:09, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
to nie rozumiemw czym jeszcze problem ? dół blokujesz a góre ustawiasz tak jak masz w serwisówce na foto i juz. krzywki pewnie też są opisane jak mniej wiecej maja byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:37, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie mogę dodać zdjęcia, bo jestem świeży.
Mam ustawiony rozrząd przez gościa który zrobił to na swoich znakach, chciałbym sprawdzić czy jest to poprawnie złożone.
W serwisowce jest to po angielsku, a na zdjęciu ciężko mi rozszyfrować do czego znaki się odnoszą. Do mostka, płaszczyzny głowicy itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:56, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
są na pewno znaki kreski poziome one maja byc równoległe do płaszczyzny głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:29, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
czyli znaki na głowicy mają się pokrywac z płaską częścią na wałku,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:43, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Zgadza się, znalazłem filmik na YouTube jak pokazują kropki na kostkach i płaszczyzne na walkach.
Ale problem jest kolejny.
Po pomiarach cylindra wyszło mi 88.01 góra i 88.02 dół.
Założyłem tłoka Wossner z pasowanie na 0.05 w rozmiarze 87.95.
Motocykl na zimnym nie chce zapalic, trzeba kręcić kręcić az w końcu zalapie ale kopci na niebiesko, czyli spała olej.
Przed remontem nie kopcil, odrzucam możliwość uszkodzonych uszczelniaczy zaworowych.
Pierścienie założone poprawnie, zamki również, dodam jeszcze że z odmy leci niebieski dymek, czyli ciągnie spaliny z komory spalania do komory korbowej i z tamtad do góry i odma wyrzuca.
Co Wy Panowie o tym myślicie?
W poniedziałek będę go rozbierał, jeszcze raz oddam do mierzenia cylindra i tłoka, zobaczę jak luz na zamkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:02, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
rozbierz i sprawdź. przy poprawnym montażu nie ma szans na takie coś.
co do pasowania - nawet jakbyś dał 0.1 mm mniejszy tłok to powinein chodzic ok bez kopcenia. bo tyle jest limit serwisowy około - czyli jak po ilustam godzinach rozbierzesz i ma 0.08 to jeszcze mozna go zamontować teoretycznie....
ale warto wszystko sprawdzic dla pewnosci jak najbardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:04, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Musze sprawdzić bo tak jak mowie moto na zimnym nie odpala, trzeba bardzo długo kręcić żeby w ogolę zapalił, a jak już zapali, zagrzeje się to pali od strzała, ale kopci na niebiesko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:12, 22 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
"Problem udało się w końcu rozwiązać. "
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Śro 13:50, 21 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:50, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Odkopię stary temat, bo fajnie byłoby gdyby rzeczywiscie problem udalo sie rozwiazac.
Nie wiem ale mam jakiegos pecha co do tego motocykla...
Otoz wydawalo mi sie ze przyczyna kopcenia byl tlok, ale nic bardziej mylnego. Otoz w momencie zalozenia Wossnera 87.95 zalałem silnik olejem A9 (kopcił).
Po rozbiórce i załozeniu kolejnego tłoka, tym razem Vertex 87.96, przez przypadek zalalem go olejem Castrol 10W40 pół syntetyk, motocykl kopcil tylko na zimnym silniku (wyjasnienie tego kopcenia na dole) az do momentu rogrzania, myslac ze jest to efekt docierania pierscieni do cylindra, po 3mth zalalem olejem Castrol 10W50 syntetyk, a po 8mth znow zalalem tym nieszczesnym olejem A9 i motocykl znow zaczal straszliwie kopcic. Mowie to na bank wina oleju, wracam do Castrola, pierscienie sie dotra i bedzie git ale du*a!
Motocykl pali od strzala, cieply czy zimny, ale dalej jest problem bo kopci na zimno na niebiesko.
Rzeczy ktore wymienilem to:
2x uszczelka pod glowice
uszczelniacze zaworowe
drugi tłok Vertex 87.96mm
To jak kopci jest naprawdę bardzo dziwne bo, zapalam z rana po nocy i przez pierwsze 10 sekund na ssaniu nie pusci nawet dymka. Po 10 sekundach zaczyna sie dymienie az do momentu rozgrzania silnika, pozniej kopci przy dodaniu mocno gazu, a gdy rozgrzeje sie juz dobrze nie pusci nawet dymka.
Rece mi juz opadaja...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Śro 13:50, 21 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:26, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
a bierze olej czy tylko kopci ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:48, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wiesz co Heniu, po ostatniej wymianie oleju padł mi licznik mth więc teraz powiem orientacyjnie. Po około 10mth mocnej jazdy z połowy okienka zrobiło się minimum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:09, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Honowałeś cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HusqvarnaaFC350
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:22, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zgadza się, honowalem i mierzylem w NMR Lublin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:03, 21 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
hmm to dziwna troche sytuacja, a sprawdzałes moze jak wygladaja zawory / czy sa proste, jaki maja luz na prowadnicach ? moze tu jest problem, i mimo nowych uszczelniaczy z duzym luzem zaworów łapie olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|