|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:17, 11 Maj 2018 Temat postu: Ustawienie TPS ktm exc-f 350 2016 |
|
|
Hej, słuchajcie borykam się z problemem ustawienia czujnika tps'a w mojej 350, kiedyś dawno temu rozbierałem cały motocykl i gdy przyszło do składania kata ustawiłem TPS na 0,600 V lecz nie sprawdziłem obrotów, kilka dni temu kupiłem licznik obrotów z allegro za 40 zł, podłączyłem i okazało się, że mam ok 1600 obr/min na biegu jałowym a serwisówka mówi, że ma to być ustawione na 1950-2050, zacząłem kręcić srubą od ssania żeby podwyższyć obroty, ustawiłem na te +/- 2000 a TPS jak miał te 0,600 V tak ma dalej, to samo jak zrobiłem 1400 czy 2200 obr/min, na jakiej zasadzie to działa? Mam ustawić te 2000 obr/min i zostawić tego TPS'a tak jak jest? Co mam z tym zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 20:35, 11 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
hej
ustawienie TPS na 0.6 jest ustawieniem wyjściowym, jeśli moto zachowuje się żle (ciężko pali, przeryw, lub strzela itp) to od tego ustawienia kręcimy w górę lub w dół (na + dodajemy paliwa na - robimy bardziej ubogo) ,
jeśli chodzi Ci dobrze to nie ruszaj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Pią 20:35, 11 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Sob 6:27, 12 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Możesz pokazać (link) jaki licznik obrotów kupiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pczester dnia Sob 6:27, 12 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:30, 12 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Coś takiego kupiłem ale nie od tego sprzedawcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:39, 12 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
A jeszcze takie pytanie, na jakie obroty jałowe go najlepiej ustawić, to będzie miało znaczenie czy to będzie 1700 czy 2000?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:55, 12 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Rozne sa opxje im nizej ustawisz tym bedzie lepiej hamowal silnikiem i mniej sie grzal. Ale zawodnicy lubia wysoko podlrecac zeby wlasnie nie hamowal tak mocmo a o grzanie sie nie martwia bo maja duza dynamike jazdy. Ja lubie jak mam dosyc nisko ustawione
I wg mnie tps sie powinmo ustawic fabrycznie a reakcje na gaz regulowac zmieniajac mape zaplonu ( jest mozluwosc zmiany tak jakby dotrysku paliwa na wiekszy co wzmacnia dol )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domino909
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:01, 12 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Z dołem nie ma problemu bo mam kompletnego akrapa + wgrana mapa pod ten wydech w serwisie więc teraz motocykl bardzo fajnie jedzie ale chciałem tego TPS'a ustawić jak każe producent, mam te wymagane 0,600 V tylko nie widziałem jakie mają znaczenie obroty do poprawnego ustawienia, zrobię na te mniejsze obroty bo lubię hamować silnikiem a z temperaturą wolę też uważać bo czasem się jedzie w taki teren gdzie jest problem z Tym chłodzeniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|