|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:05, 31 Lip 2012 Temat postu: uszczelka pod cylinder |
|
|
w komplecie sa bodaj 2 lub 3 cienka srednia gruba
czy włożenie najcieńszej skróci żywotnośc poszczególnych podzespołów?
bodaj podniesie kompreche ale czy wpłynie to na zycie silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 15:52, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
większa kompresja = większe siły działające na korbę, teoretycznie skróci żywotność, ale raczej minimalnie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:21, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
może się okazać ze tłok będzie napierniczał w głowice i wtedy na pewno skróci to żywotność.
Trzymaj się zaleceń manuala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:52, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ale jeśłi ją założe i obróce wałem to raczej usłysze lub tłok sie zatrzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 16:59, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
teoretycznie tak, a praktycznie cylinder i tak na uszczelkach jeszcze troche po jeździe dojdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:44, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to nic czekam na uszczelke od kolegi z forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Wto 20:37, 31 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a nie najprościej założć tej samej grubości co stara??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:09, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nie mam dla tego kupuję
jakbym miał nie było by pytania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Śro 8:58, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a no chyba żę, mozesz też zamontować tłok i wsunąć cylinder bez żadnej uszczelki i sprawdzisz sobie jak mocno wysuwa się tłok możę być tak żę ma jeszcze z 1-2mm do górnej krawędzi tak żę każda powinna być git, a na grubszej ogólnie powinno być szczelniej tak zę mniejsze ryzyko pocenia sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:28, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tak sprawdzałem to potrzebuje jednak najgrubszą 0.75mm z tą najcieńsza która mam 0.25 wystaje tłok także czekam na uszczelkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 14:07, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tłok ma być rowno z cylindrem tak mówi serwisowka, nie ma co kombinować, co do walenia tłoka o glowicę raczej mało prawdopobone, ale nawet jak sprawdzisz to na zimno to ci nic nie powie, dochodzi rozszerzalnośc cieplna zmęczenie materialu, zużycie tłoka itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Śro 20:26, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nawet na najcienszej tlok nie uderzy w glowice - sprawdzone.
strojenie silnika to dlugi temat, więc najprościej załóż tą średnią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|