|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 14:23, 08 Lut 2014 Temat postu: Uszczelniacz pod zębatką - exc 125 |
|
|
Z tydzień temu zauważyłem, że trochę poci się z uszczelniacza pod zębatką, więc rozebrałem, zamówiłem nowy razem z oringiem ( nr 33 i 35 ). [link widoczny dla zalogowanych] … mission-ii Wymiana poszła całkiem sprawnie, zalany nowym olejem i wszystko było dobrze. Dzisiaj idę do garażu i widzę, że znowu trochę naciekło spod zębatki. Co może być nie tak? Dodam, że ta metalowa tulejka pod simmeringiem była w idealnym stanie, żadnych nierówności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 15:26, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
pod koniec sezonu wsadziłem swojego sx125 i zobaczyłem to samo, z tym ze za lewarkiem zmiany biegów(uszczelka taka sama jak element 33, tylko mniejsza i bez elementu nr. 35). ok 2 tygodnie temu założyłem nową i po kilku dniach też coś lekko cieknie pomiędzy karterem, a uszczelką. Dzisiaj lekko uszczelniłem to sylikonem wysokotemperaturowym, zobaczę co będzie dalej. Sprawdź czy na pewno równomiernie wbiłeś metalową uszczelke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 15:37, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mówiąc " metalowa uszczelka " masz na myśli oczywiście ten simmering? W takim razie chyba będę musiał spróbować z tym silikonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 15:43, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
mam na myśli element nr.33, po angielsku SHAFT SEAL RING, na zewnątrz metalowy, w środku guma. Poczekaj jeszcze na wypowiedzi bardziej doświadczonych kolegów, może nie mam racji. Jutro jeszcze powiem Ci, czy mój sposób wstępnie zdał egzamin, bo tak naprawdę, to czy wszystko jest ok okaże się w sezonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 16:45, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, to daj znać jutro, czy działa ten patent z silikonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 17:27, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zmierz tulejke, czy ma równe 12mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:52, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
i jeśli ta tulejka ma rowek to nowy uszczelniacz nic nie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:59, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
kiedys kumpel miał to samo, wymieniłem uszczelnaicz i nadal ciekło. pomogła wymiana oringu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 21:32, 08 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Oring też wymieniłem, a tulejka jest w stanie nienaruszonym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:30, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
to musiałeś coś źle założyć
albo tą metalową podkładkę dałeś na odwrót albo oring dobrze nie trafił w rowek w tulejce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 13:09, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli powinienem jeszcze raz rozebrać :/ ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:38, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a to tak cięzko sie rozbiera ? jedna sruba od zebatki, i reszta palcami sciągasz no cos jest nie tak skoro cieknie. moze słabej jakosci załozyłes uszczelniacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 15:48, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacz z serwisu KTMa zamawiałem. A da radę zdjąć to w cywilizowany sposób, żeby się jeszcze nadawało czy nowy bym znowu musiał kupować? Bo jak ten stary zdejmowałem, to nie za bardzo udało się go ładnie wyjąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:57, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
uszczelnaicza nie musisz wyjmować
sprawdź czy dobrze włożyłeś tą blaszkę co jest przy łożysku i złóż ponownie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 18:13, 09 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dodam że mi też ciekło z pod zębatki a miałem nowy oring i simer ale zębatka za słabo dociskała tulejke. Pomiędzy zębatke a tulejke dałem jeszcze jeden oring i teraz zębatkę trzeba mocno docisnąć by zabezpieczyć zegerem i wtedy ten oring pod tulejką trzyma olej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|