|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Sob 15:21, 04 Maj 2013 Temat postu: Wał siedzi w gnieździe. |
|
|
Witam
Dopiero teraz zaczynam wykonywać remont mojego KTM 380 sx 2000r.
W końcu większy przypływ gotówki
Nie mogę wybić wału z karteru, trzyma on się w prawym karterze, wybijam go poprzez roztopiony ołów uformowany w puszcze i uderzam rosnąco małym młotkiem, później lekko większym a jeszcze większymi się boje że karter rozdupce.
Macie jakieś patenty na wyciąganie wału czy nie męczyć się i oddać do jakiegoś warsztatu gdzie mi go wyciągną na prasie??
Jak sądzicie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 16:34, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To twoje filmiki z jazdy widziałem i komentowałem na YT?
U mnie wał też wychodził ciężko a to dlatego, że wystarczyło źle puknąć i się sam klinował.
Klinował się dla tego, że wychodził krzywo. Nie jakoś widocznie ale wystarczyło naprawdę odchyłka w setnych mm i już była du*a.
A napierdalać go młotkiem nie można bo jak skrzywisz to już nikt Ci tego nie wyprostuje.
Ja pukałem takim plastikowo gumowym młotkiem przez deskę.
Może ewentualnie podgrzać kartery palnikiem. To wyjdzie Ci wał najwyżej z łożyskiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:11, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
lub coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:52, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
podgrzej pozadnie karter i wyjmij go z łozyskiem, łozysko zdjac z wału to tez nie problem. Chyba najbezpieczniejsza metoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:29, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Sob 23:48, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Gratuluje młotkowej pomysłowości. Wybijta ze dwa razy wał w ten sposób i pojawi się temat co zrobić z luźnym pasowałem łożysk w karterach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Wto 9:01, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
OK wał wyciągnięty.
Teraz pytanko czy jak na korbie mam luzy to jak wymienię samo łożysko jeżeli jest taka opcja wymiany, to zniknie ten luz??
Czy muszę kupić korbę z łożyskiem?
I tak zamierzam kupić nowy tłok, a co do korby to się nie zastanawiałem.
I jeżeli ktoś ma dostęp do tańszej korby to piszcie.
Oznaczenie jakie jest na korbie: z 1 strony 90 i z drugiej strony 740
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez surfer dnia Wto 9:13, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:18, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
luz zniknie ale na krótko. stopa korbowodu sie też zuzywa i zawsze potem bedzie powiekszony luz, który szybko wybije zdrowe łozysko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Wto 9:28, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | luz zniknie ale na krótko. stopa korbowodu sie też zuzywa i zawsze potem bedzie powiekszony luz, który szybko wybije zdrowe łozysko. |
Więc szukam komplet korbowód z łożyskiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 12:01, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
korbowód tylko OEM
nie ma zamienników
cena bez rabatów jakieś 1100zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Wto 13:49, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
tak hacker to moje filmiki lecz słabe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|