Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wina wiekszej dyszy wolnych obrotow ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 12:30, 19 Gru 2013    Temat postu: wina wiekszej dyszy wolnych obrotow ?

Witam
Moj następujący problem z moim Katem exc450 to gdy go kupowałam sprzedawca twierdzil ze wymienil w nim dysze wolnych obrotow, jak dobrze pamietam to orgnalna dysza wolnoch to 40 a zmienil na 50 mowim ze dzieki tej zmianie kat mniej palil i lepiej sie wkrecal, przy moim uzytkowaniu, zaczal smierdziec paliwem, ciezej odpalac i zbyt wolne schodzenie z obrotow przy rozgrzanym silniku. Czy wymiana dyszy wolnych obrotw na orginalna pomoże ? Dodam ze wydech akrap twierdzl ze fabrycznke byl bo to wersna six days z 2009 ale dyszy do tego racze nie warto wymienic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 13:24, 19 Gru 2013    Temat postu:

dziwna kombinacja z ta dyszą Razz

zanim włożysz fabryczną , najpierw spróbuj regulacji śruba mixtury w/g manuala,
jak to nie pomoże- zmieniaj na fabryczną, znów regujacja i ogień,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 14:35, 19 Gru 2013    Temat postu:

A jaki kolor ma świeca?
Ponieważ jeżeli powinna być 40 a ktoś wsadził 50 to aż dziwine że moto działa.
Świeca powinna być czarna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:28, 19 Gru 2013    Temat postu:

ale to tylko dysza wolnych obrotów wiec kolor swiecy prawdy nie powie, poza tym jak wolno schodzi z obrotów to moze byc oznaka za ubogiej mieszanki ale nie tylko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luksw




Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:50, 19 Gru 2013    Temat postu:

jezeli motor nie bedzie reagowal na regulacje obrotow na gazniku , zajrzyj do zaworow bo mozliwe ze to one Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
snajper1212




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Czw 22:46, 19 Gru 2013    Temat postu:

Motor reaguje na obroty, zawory mysle ze sa ok motor mial juz raz regulawane a przebieg mth wynosi 78. Zmienie moze na poczatek ustawienia fabryczne gaznika, bo przy kupnie dostalem orginalna igłe (co znaczy ze jest inna wsadzona) i dysze 180, a teraz ma mam 160. Gosciu troche sie bawil z tym gaznikiem, wiedzialem ze bedzie maly problem ale gdy to moto zobaczylem to nie chcailem wiecej niczego szukac : )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez snajper1212 dnia Czw 22:48, 19 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:27, 19 Gru 2013    Temat postu:

A jak wygląda świeca?

Jeżeli wymieniał wszystko to możliwe, że to co zrobił ma sens a ty masz problemy ponieważ zrobiło się zimno i silnik ma za ubogo.
Wszyscy przez to teraz przechodzimy.

Jeżeli już chcesz powracać do serii to musisz wymienić wszystko łącznie z iglicą.

A fabrycznie Akrapa nie ma w motocyklu. Więc jeżeli masz przelot to może gaźnik wymagać małej korekty w stosunku do tego co masz w manualu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin