|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 17:49, 17 Lut 2014 Temat postu: Wolno spada z obrotów |
|
|
Witam
Mam problem polegajacy na tym ze gdzie w polowie zakresu oborotów, nie schodzi z obrotów na niskie, a po ruszeniu manetką schodzi, macie moze pojecie co to ? Z góry dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 17:51, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
jakie moto ? moze linka sie zacina albo przepustnica, albo rolgaz cięzko chodzi
sprawdź wszystko wypnij linke, zobacz jak działa rolgaz, linka czasami sama z siebie chodzi lekko ale po napięciu moze sie blokowac, obczaj czy juz sie nie rozwarstwia i nie pęka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 18:17, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Moto ktm exc 450 z 2009, linka i gaz są w porzadku sprawdzalem, a jakie sa objawy zaworów ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snajper1212 dnia Pon 18:59, 17 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
docent
Dołączył: 07 Lut 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ozo
|
Wysłany: Pon 23:02, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ja w swoim ktm 525 miałem podobne objawy, moto trzymało obroty i po dłuższej chwili spadały . Kręcenie Śrubą regulacji składu mieszanki pomogło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez docent dnia Pon 23:03, 17 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 7:32, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdź koniecznie przepustnicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 9:08, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Regulacja mieszanki nie pomaga przepustnica raczej ok, jeszcze spróbuję wyczyscic filt bo z od 10mth nie czyscilem, a jesli chodzi o zawory moge miec sklepane ? Bo kupilem jak mial 60mth teraz mam 85 i nie wiem czy wlasiciel robil cos z nimi, w tym momencie słychać delikatne klekotanie nie wiem czy te katy tak maja czy vos nie tak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snajper1212 dnia Wto 9:11, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:36, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
no to jak nie wiesz to sprawdź bo skąd mamy wiedziec co sie u ciebie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 10:56, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Zauwazylem ze nie trzyma mi kbrotow wtedy gdy jest w zbiorniku mniej niz polowa paliwa, dodam ze przy tym stanie paliwa kranik mam juz na rezerwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:51, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Może masz gnój w zbiorniku albo nie działa Ci odpowietrzenie zbiornika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 14:31, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A jesli w gazniku mam uszkodzana plytke warta okolo 600zl z tego co wiem, to pierwsza objawa powolnego zejscia z obrotow ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 15:09, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
snajper1212 napisał: | A jesli w gazniku mam uszkodzana plytke warta okolo 600zl z tego co wiem, to pierwsza objawa powolnego zejscia z obrotow ? |
Kolega Kozioł pisał wcześniej - sprawdź przepustnicę - właśnie o to mu chodziło,
pęknięta membrana przepustnicy właśnie powoduje taki objaw, bardzo groźne - bo jej kawałki mogą porządnie popsuć piec, starczy wysunąć wózek i wszystko widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 8:43, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wysunac wózek co oznacza ? Sorki ale kminie jak to zbadać, jak mozecie wytłumaczyć jaśniej to bede wiedzial co jest 5 : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:52, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Może lepiej oddaj do mechanika albo jakiegoś kolegi co ogarnia takie tematy bo może przyczyną jest jakaś duperela typu zbyt naciągnięta linka gazu albo źle wyregulowane obroty a Ty zaraz zaczniesz rozbierać motocykl w drobny mak, rozregulujesz go jeszcze bardziej i to dopiero będzie klops.
Z tematów zakładanych na forum wiem że 80% takich tematów/problemów to są jakieś totalne pierdoły typu niedokręcony przewód paliwowy, stara świeca, odwrotnie założona przepustnica itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 11:11, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ostatnio bylem u mechanika i wyciagal mi gaznik bym wymienic dysze na fabryczne bo glowna mialem 160 na orginal 180,wiec wymienil ale zejscie z obrotow sie po tej wymianie nie polepszylo wręcz przeciwnie, ta plytka jakby byla peknieta czy cos to pewnie by zauwazyl przy wymianie dysz ? Zauwazylem ze gdy mam silnik zimny jest spoko schodzi z obrotów jak należy, a gdy nabierze temperatury pojawia sie problem ze zbyt wolnym zejsciem a nwet niekiedy nie chce zejsc, po ruszeniu manetka obrotoy wr caja do normy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 11:23, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda to ruszenie manetką?
Domykasz ją czy lekko odwijasz i domykasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|