|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:23, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
pisz do czepka on ma dobre w dobrych cenach. takich mozesz nie kupic w zwykłym sklepie z łozyskami. ( moze pod wymiar kupisz ale pod parametry już nie ! ) a oryginały pewnie cos koło 400 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:03, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ok juz zajęłem sie zdjąłem góre wykreciłem 2 sruby mocowania silnika i ku*wa NIE MOGE WYBIC JEBANEJ OŚKI wachacza która jest 3 śruba silnika .... niewyciagne go chyba .Odkręciłem nakrętke wybiłem z 5 cm wyszło z ramy i koniec niedgrgnie nawet .Tam po 2 tronie jest na osi na stałe nakrętka na klucz z4 ,ale kreciłem w obie strony idzie gładko ale nic to niezmienia ...Dzwonięłm do serwisu piszą zeby napierdalac młotkiem ale nic nieidzie tylko metaliczny dzwięk ,mówiom ze rdzom zaszło ale przeciez te pare cm idzie leciutko
POMOCY!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:12, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Załóż z powrotem przynajmniej jedną śrubę silnika i wtedy próbuj wybić.
Jak nie to ruszaj sinikiem góra dol na boki i w tym czasie wyciągaj lub wybijaj ośkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:15, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Próbowałem ... jedna śruba jest, moto leżał na boku zeby lepiej spasowac wszystko wahaczem centrowałem tato nakurwiał młotkiem i nic ... tylko metaliczny dzwiek jakby coś blokowało dajcie jakiś konkretny pomysł bo musze jeszcze dzisiaj do szlifu cyla oddac kupic tłok i korbe ale tego chujstwa nieidzie wyjąc i mam juz z 2 godz w dupe -,-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:24, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
No pewnie zapiekło. Nawal tam wd40 najlepiej by było podgrzać ale to akurat będzie ciężko ale próbuj.
I z tym nawalaniem uważaj żeby gwintu nie zniszczyć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Sob 10:25, 29 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:04, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ok jest tak zalałem WuDekiem walnełem pare razy poszło z cm i teraz nakurwiałem z 10 min i nic w środku tej osi jest gwint na osłone rany to juz go ku*wa dawno niema ;D a to nie Idzie -,- itak nową kupie ale nie idzie poprostu TEJ WYJAC ... masakra jakaś ,zaraz jade na Wrocław z cylem i tłokiem dobiore selekcje kupie zostawie do szlifu uszczelki i wszystko ,a motor poczeka zalany wd moze cos odpuści jak wróce powalcze ale juz dzisiaj nie skoncze napewno ...
Tłuc to gówno dalej czy jakis patent macie ;D wymyslajcie cos ,a ja ide tłuc ;PP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:30, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
To próbuj opalarką grzać wahacz tam gdzie idzie ośka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:45, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
z dyni napier... kur.. jego mac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:30, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
oddaj lepiej moto do mechanika, bo jak masz problemy z wybiciem ośki mocującej silnik... to sie boje co bedzie jak zaczniesz rozbierac sam silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:56, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ale jak się zapiekło to cóż ma poradzić? mechanik też będzie prał młotem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:33, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Spoko wd40 15 min ..zaczeło działać młoteczek dobry wybijak i za ojczyzne.. ;DD poszło.
Sytuacja wygląda tak nicasill zjebany ,ale robie żeliwo bo na nowy mn niestać nie wszystko naraz .. ;c ale niejestem zawodnikiem profesjonalnym i te 5 km w jedną czy w drógą to dlamnie bez różnicy ;p.Dół robie we wtorek ,w poniedzialek jade do szlifierni i sklepu po korbe i tłok nominał ,uszczelki i inne bajery na allegroo taniej, Heniek daj namiary na łożyska .bo ceną oryginalnego w sklepie się załamałem ;c Korba stara prox niby luzów niema wielkich ale zawsze są i szumia lozyska wiec zrobie juz wszystko ,zato tłok vertexa był ale padaczka totalna i cylek też (do tulejowania trzeba zawór wydechowy sciągać ? ) Ogólnie ciesze sie ze tego remontu na dluzej nie odłozylem bo na tłoku stała woda z chlodnicy ,zero uszczelki pod glowica taka zajechana ,a jak spóściłem olej z silnika zaniemówiłem na minute ;D szara emulsja olej+woda ... szkoda słów poprzedni właściciel to jakis rzeźnik ;DD
Więc jeszcze raz Heniek jakbys mógł daj namiar na tanie łożyska do osi wału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:30, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
nie chodzi tylko o moc... ale o oddawanie ciepła. żeliwo w crossówce to dla mnie porażka ;D szukaj uzytkownika czepek on ma namiary na łozyska. tak do tulejowania trzeba sciągnąc zawor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:53, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Rozebrać zawór wydechowy to pikuś...
Chcesz to napisz na pw to Ci podam kontakt do gościa co robi lepsze tuleje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norb380
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:23, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nie chodzi tylko o moc... ale o oddawanie ciepła. żeliwo w crossówce to dla mnie porażka ;D |
Ja jakis czas temu mialem przyjemnosc robic chlopakowi kx 125 i robil tuleje na zeliwo... Byl mega zadowolony nic sie nie dzialo cieszy sie z jazdy po dzis dzien. Sadze ze na normalna jazde (nie mowie o zadnych zawodach) to starczy koledze wiec pakuj tam zeliwo i po problemie pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez norb380 dnia Nie 9:24, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek13241324
Dołączył: 27 Cze 2013
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:11, 30 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Norb380 włąśnie tak na to patrze ;D ktm itak zajebiscie ciężko przegrzać ,a zresztą to nie endurak ze sie lata po 3 godziny bez przerwy ;D
Jak sciągne zawór to tak mi sie regulacja niepopierdoli weźcie mi to opiszcie co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|