|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Czw 19:55, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
robertaz napisał: | Co do simmerringów w dolnym łożysku: ostatnio to też wymieniałem u siebie (też allballs) i musze stwierdzić iż nie dało rady wepchnąć tam dwóch simmerrów gumowych i dwóch uszczelniaczy metalowych - poprostu tulejki wystawały za dużo na zewnątrz i nie dało rady założyć amortyzatora. W orginalnym zestawie naprawczym KTMa również brakuje gumowych simmerringów. Tak więc odradzam zakładania ich. Sam ich nie zakładałem. |
Ja mam proxa, ale nie zmiena to faktu bo chyba obu firm zestawy naprawcze są takie same.
Faktycznie, poszedłem do piwnicy i złożyłem na sucho ten zestaw bez wkładania go, przyłożyłem tylko do tego ucha w wahaczu gdzie ma się całość znajdować i tak jak piszesz wystaje około 2-3mm.
Może gdyby to czymś mocno ścisnął z obu stron po montażu, dało by radę wsadzić amor, ale chyba boję się że uszkodzę coś i będzie trzeba nowy zestaw kupić.
Ostatecznie składam tylko z metalowym pierścieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Czw 21:00, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
No ja ściskałem i mi powyginało uszczelniacze metalowe :/ także nie polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Czw 21:31, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki już teraz wiem co robić
Swoją drogą zastanawia mnie po co te gumowe simmeringi dają w zestawach, może w którymś motocyklu zamiast tych metalowych stosuje się te gumowe, innego wytłumaczenia nie widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Nie 19:06, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
OK, wszystko wymienione i poskręcane. Teraz czekamy na +10* i ogień na tor
Mam tylko pytanko, po skręceniu amorka gdy go chwycę ręką i ruszam lewo-prawo on delikatnie się rusza. Czy tam ma być ? Czy powinien być sztywny i ani drgnąć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 19:23, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Obracać się w lewo i prawo lekko może bo na to pozwalają łożyska pds. Starajcie sie używać edycji postów a nie jeden pod drógim :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Nie 19:34, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki.
Co do posta to napisałem jeden pod drugim po inaczej pewnie nikt by tu już nie zajrzał :/ ale postaram się więcej tak nie robić. Swoją drogą to przydałby się shoutbox
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 20:36, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Życze abyś długo i bezawaryjnie jeździł na all balls-ie ,ale znając tą "swietną" firme po jednym wyjeździe będziesz robił to jeszcze raz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Nie 20:37, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:03, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
manta19 napisał: | Życze abyś długo i bezawaryjnie jeździł na all balls-ie ,ale znając tą "swietną" firme po jednym wyjeździe będziesz robił to jeszcze raz |
Skąd te krytyczne podejście?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 21:21, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
W moim byłym kacie miałem przez poprzedniego właściciela zrobione łożyska kół i cały wachacz na all balls-ie.Robił to niedawno przede mną i wszędzie luzy!!!!Czytałem na innych forach jak miałem CR-ke o tych łożyskach bo pełno na allegro kicha totalna.Żebym nie miał tego u siebie to bym nic nie pisał,ale miałem i jestem negatywnie do tej firmy nastawiony.Nie polecam nikomu
p.s. czasem all balls jest droższy od proxa na allegro!!Normalnie szok a na łożyskach P.R.C. czyli made in china tylko ładnie napisane aby nikt nie był w temacie i nie wiedział o co chodzi....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Nie 21:24, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:30, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nie do konca prawda.
to że miał luzy to nie musi byc wina łozysk. równie dobrze mogła to byc kwestia montazu czy pozostałych elementów.
all balls to firma która przede wszystkim nie produkuje łozysk. tylko dobiera łozyska z odpowiednimi parametrami i ze swoją marza je sprzedaje jako pewne. i takie są. jak sie kupuje łozyska na wał to na pewno moga byc tam zastosowane itp itd. kupując zwykłe łozyska w sklepie nie znając sie po rozmiarze możesz kupic ale parametrami mogą sie okazac ze są złe.
i all balls uzywa róznych łozysk. najczesniej koyo. ja nie narzekam na te łozyska. choc cena jest dla mnie osobiscie za wysoka. i wole sie pomęczyć i pojeździc do sklepach i kupic sam łozyska w zwykłym sklepie niz dedykowane za grubą kase
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_83
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: Pon 10:26, 18 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
manta19 napisał: | Życze abyś długo i bezawaryjnie jeździł na all balls-ie ,ale znając tą "swietną" firme po jednym wyjeździe będziesz robił to jeszcze raz |
Chociaż nigdy wcześniej nie kupowałem allballs ze względu na sporo negatywnych opinii, tym razem zakupiłem ale tylko na górne mocowanie PDS'a, cena była atrakcyjna na cały zestaw naprawczy góry PDS'a, a że jest to miejsce jedno z wielu gdzie i tak trzeba przynajmniej raz w roku wyrzucić wszystko i wsadzić nowe stwierdziłem że spróbuję. Jak się szybko posypie to więcej nie kupię, a może okaże się że wytrzyma sezon to oszczędzone gorsze można przeznaczyć na inne graty eksploatacyjne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 2:16, 07 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Odkopię trochę temat, ale może komuś się przyda.
Przy dolnym łożysku pds'a najlepiej wygrzebać jeden uszczelniacz, potem wybić resztę kluczem nasadkowym, który idealnie pasuje. Jak nie wychodzi w ten sposób to polecam patent na zasadzie "mini prasa". Gruby gwintowany pręt, dużo podkładek dopasowanych rozmiarem i dużo penetratora U mnie wyszło wszystko bardzo ładnie, ale w niektórych moto które robiłem było trzeba dużo podkładek i dużo tego siuwaksu do rdzy i ze 2-3 dni żeby to puściło.
W drugą stronę idzie łatwo tą samą metodą. Trzeba pamiętać i pilnować, że wciskane łożysko musi wchodzić prosto.
Seryjnie w tym miejscu siedzi łożysko i dwa metalowo-gumowe uszczelniacze. W zestawach naprawczych sa jeszcze gumowe uszczelniacze. Tylko, że one się tam serio nie za bardzo mieszczą.
Może komuś się to przyda
Pozdrawiam i życzę mało wyklinania przy tej robocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 16:50, 07 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Najlepiej to sobie dorobic przyrzad na wzór oryginalnego i bez pier...nia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 13:17, 04 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Odkopie temat ma ktoś wymiary tego przyrządu do demontażu łożyska pds ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:31, 06 Sie 2019 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Odkopie temat ma ktoś wymiary tego przyrządu do demontażu łożyska pds ??? |
Podlaczam się ma ktoś wymiary by zrobić Sobie ten przyrząd???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|