Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana napędu DUKE 390

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek777




Dołączył: 06 Maj 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:53, 20 Lut 2020    Temat postu: Wymiana napędu DUKE 390

Witam
Chciałem się zapytać odnośnie wymiany napędu tj.
poszukuje większej zębatki na tył
(org. ma 45 z A ja chciałbym zmienić na 48-50-52)
Nie mogę takiej znajść. Średnica dziury centrującej 63 mm a średnica otworów na śruby 110 mm.
Jeszcze pytanie na koniec.
Co sądzicie o łańcuchu YBN 520? (wartość 60 zł)
Miałem drogiego DID-a z oringami ale spadł mi podczas jazy (zsuneła się zębatka przednia z wałka i zblokowało koło) Teraz jak sprawdziłem naciąg to zauważyłem, że łańcuch jest nierówno rozciągnięty i jest jedno miejsce około 10 cm, w którym łańcuch się naciąga o 2cm.
Nie chciałbym wydawać kasy na łańcuch, który może się i tak rozwalić po 5 k km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:53, 20 Lut 2020    Temat postu:

ybn to najgorszy szajs, łancuch za 60 zł do takiego motocyklka ? chyba jakas pomyłka, najtanszy łancuch pewnie zacznie sie od 250 zł... normalny do załozenia okołl 300 zl.
kup dobry łancuch, odpowiednio naciągnij wszystko, zabezpiecz zeby sie nie zsuneła zebatka i masz napęd na kilka sezonow. ybn nie zdziwił bym sie gdyby nie strzelił podczas agresywnej jazdy Wink a bez oringow to sie bedzie wyciągał jak guma z majtek,

ktory masz rok duke ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:16, 20 Lut 2020    Temat postu:

Rok 2013
A z ciekawości jakie zabezpieczenie jest dla zębatki zdawczej
Ja mam taka podkładkę z rowkami wsuwaną na wałek przykręcana do zębatki ale ona nie zabezpiecza przed zsunieciem się z walka
wg. mnie powinien być jeszcze seger, który wejdzie w rowek na wałku i podkładka przykręcona do zębatki przytrzyma wtedy wszystko w jednym miejscu
Jaki łańcuch polecacie?
Jest jakaś większa zębatka niż 45 z?
Chciałbym żeby bardziej unosił przód kosztem prędkości.
(Wogóle zmiana zębatki by coś pomogła )
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Pią 0:00, 21 Lut 2020    Temat postu:

Mój rekord w zajeżdżeniu chińskiego łańcucha, właśnie chyba ybn to... uwaga... 400km Smile po tym przebiegu łańcuch był do wyrzucenia
fakt faktem, że założyłem go wtedy na stare zębatki Very Happy
historia sprzed 15 lat i do tej pory pamiętam, żeby na zest. napędowym nie oszczędzać Wink

kup D.I.D., jak nie masz forsy, to najtańszy oringowy. a awarię miałeś nie z winy łańcucha, DID jest naprawdę OK i nie robi szajsu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pm2z dnia Pią 0:01, 21 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 7:26, 21 Lut 2020    Temat postu:

widze jedynie ZF alu środek/ stalowa koronka, za 190 zł i jest w rozmiarze 46
zobacz tez jaka masz z przodu - moze masz 15stke bo jest dostepna tez 14stka
i koło łancuchowe przednie sie zakłada, potem montuje sie blaszke - przekręca ją w rowku i skręca srubami, rozwiazanie stosowane w motocyklach od kilkudziesieciu lat i problemu nie ma, chyba ze "cos " jest nie tak, np zuzyty wałek, albo ktos nieumiejetnie to zabezpieczył.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin