|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziarek87
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 1:08, 24 Sty 2016 Temat postu: wymina uszkodzonego trybu skrzyni biegów |
|
|
Witam i pozdrawiam forumowiczów to mój pierwszy temat i post. W swoim sx200 2003r mam do wymiany tryb skrzyni biegów pozostałe wyglądają ok i teraz się zastanawiam co powinienem zrobić. Czy jest jakaś zasada co do takiej wymiany ze np należy w takim przypadku wymienić dwa tryby, uszkodzony i ten z którym on się zazębia na drugim wałku czy wystarczy wymienić tylko ten uszkodzony? I ciekaw jestem też opłacalności takiej wymiany czy lepiej kupić nowy tryb/tryby czy można pozwolić sobie na oszczędności i kupić używany czy może najlepiej kupić kompletna używaną skrzynie biegów gdzie wszystkie elementy się ze sobą już ,,dotarły,, jak postąpić żeby wszystko było ok i przy okazji nie wydać majątku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:13, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
wymienia sie to co jest zuzyte, skrzynia powinna isc do rozbiórki na elementy pierwsze - i dokładnie posprawdzaj same zęby, kły zazębiające itp. mozna wymienic sam tryb z osobna
co lepsze - to juz pytanie do ciebie bo praktycznie masz dowolnosc. mozna kupic uzywany- tylko trafic akurat jeden tryb i to w dorbym stanie moze byc ciezko - ale kto wie. nówka to nówka chociaz nie bedzie super tanio ( jc mam dostep do częsci to Ci moge załatwic taki tryb )
całej skrzyni nie ma sensu chyba ze tanio wyrwiesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziarek87
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:00, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ok rozumiem. A to w jakiej cenie byś miał nowe tryby?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:09, 25 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
pisz na PW powiedz co trzeba to powiem co i jak. w ciemno ci nie bede wszystkich wypisywał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziarek87
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:58, 18 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
ok zabrałem się w końcu za ten remont (wcześniej fundusze za bardzo nie pozwalały) zebatke która mam uszkodzona ma oznaczenia 3S28 i tu pytanie dlaczego w instrukcji i na stronie ktm sklep ta zebatka ma oznaczenia 3S28H ? czy to coś zmienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:02, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
po 1 na ktmsklep wystepują błędy, po 2 mało która częsc która kiedys była produkowana jest produkowana do dzis w neizmienionej formie. np uszczelkie miedzy kartery do silnika RFS miała z 4-5 generacji. to samo moze byc z zębatką - i zmienili po prostu oznaczenie po zmianie - takie moje domysły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:35, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
aha no całkiem możliwe. A te dystanse pomiędzy trybami. one się zużywają po zewnętrznym wymiarze? tym najwiękrzym obwodzie? u mnie sa mniejsze niz na schematach i to sporo np jak ma byc 30 to jest 29.75 ale niektóre sa nawet ponad0,5 mniejsze niz na schemacie. Z kolei grubosć ok 1 mm. Chociaz w tej mojej szkrzyni to nic sie nie zgadzało np miałem tylko 4 biegi nic wiecej sie nie zapinało musiał byc źle poskładana bo na wałkach siedzą zebatki 5,6 biegu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|