|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:18, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
kazdy bedzie dobry. nawet woda ;P tylko ze woda szybciej paruje.
ja leje prestone bo ma fajny kolor i jak sie dobrze kupi to jest tani. własciwosci wszystkich sa podobne. niby są nieco inne temp wrzenia ale jak ma wywalic to i tak wywali.
co do odpowietrzania, zalej, zakręc odpal, odkrec i dolej ewentualnie i gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:36, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Układ chłodniczy odpowietrza się za pomocą śrubki na klucz 8. Śrubka znajduje się na samej górze głowicy obok świecy. Zalej układ płynem chłodniczym i powoli odkręcaj śrubkę, aż do momentu kiedy płyn zacznie się wylewać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:47, 02 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
rams napisał: | Układ chłodniczy odpowietrza się za pomocą śrubki na klucz 8. Śrubka znajduje się na samej górze głowicy obok świecy. Zalej układ płynem chłodniczym i powoli odkręcaj śrubkę, aż do momentu kiedy płyn zacznie się wylewać. |
Następnie przechyl motocykl i znów odkręć a znowu poleci powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz sx
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:41, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Pokrywa ładnie pospawana wczoraj złożyłem sprzęt dzisiaj zalałem płynami i rura ....
tylko tarczki jak nowe przekładki i sprężynki ok a przy włączaniu biegu na postoju słychać takie uderzenie ! Jak na sprzęgle ruszę moto do przodu i wtedy włączę bieg to tego nie ma czy to normalne ?
no i jak puszczam sprzęgło to dopiero w połowie zaczyna ciągnąć mam wrażenie ze ciągnie trochę na sprzęgle ale nie jestem pewien znacie może jakiś sposób by to sprawdzić ?
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek123
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łapy
|
Wysłany: Wto 15:31, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Teraz ja się dołącze się ze swoim problemem.
Otóż chcę kupic sxf 250 z 2011r.
Problem jest podobny bo dokręcając sprzedający zerwał gwint od spustu oleju.
Teraz pytanie brzmi czy żeby to dobrze zrobić nie przydało by się rozebrać silnika ?
W moto nie tak dawno był zrobiony remont więc wolałbym uniknąć rozbierania.
A przecież naprawiając ten gwint trochę opiłków się nazbiera ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek123 dnia Wto 15:31, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|