|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PreSS
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 17:08, 04 Kwi 2016 Temat postu: wysokie obroty na ciepłym silniku. |
|
|
Witam
Mam problem z exc 125. Na gorącym silniku, po mocnym upalaniu, jest następujący problem. Jeśli zgaszę ktm, to po kilku minutach jest problem z odpalaniem i wkręcaniem go na obroty. KTM odpala, ale już nie tak płynnie jak na ciepłym czy zimnym silniku + na luzie nie wkręca się na obroty (zamula ) i żeby znów działał prawidłowo trzeba go przegazować kilka razy i wtedy obroty wracają do normy. W czym może być problem ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Pon 17:13, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 18:36, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Umyj i nasącz filtr powietrza
Wyreguluj gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:47, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pierwsze pytanie jaki jest stan techniczny tego motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PreSS
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 19:37, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Filtr powietrza myty jest na bieżąco, więc raczej odpada. Generalny remont robiony ok 15h temu. Gaźnik regulowałem śrubkami i silnik chodził ok, chyba że to kwestia dyszy/iglicy ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Pon 19:37, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 19:43, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Regulacja gaźnika to nie tylko śrubki.
Tylko na tym forum i szczególnie ostatnio masz milion informacji jak regulować gaźnik 2t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:12, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Gaźnik reguluje się przy każdej zmianie pogody.
Remont 15h temu. Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 8:12, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 9:29, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał. |
Temu muszę zaprzeczyć.
Nigdy nie sądziłem i nie sądze, że tuleja jest lepsza od nicasilu(bo tak nie jest), ale odpowiedniej grubości żeliwo nie będzie stanowiło problemu nawet w wąwozach.
Moim zdaniem doba tuleja to niezła alternatywa dla amatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 10:32, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam - przy tulei silnik nagrzewa się tylko kilka stopni więcej (nie wiem jak tłok).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 10:32, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PreSS
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 10:57, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
posiadam nicasil, czyli najprawdopodobniej jest to wina gaźnika ? Powiem jeszcze tylko, że jeśli ktm nie jest gaszony w czasie jazdy, to nawet na gorącym chodzi ładnie. Po zgaszeniu i odczekaniu kilku minut zaczynają sie problemy. W czasie jazdy nie ma problemu, tylko na biegu jałowym i przez chwile podczas ruszania, potem już ładnie się wkręca i wszystko jest okey.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Wto 10:58, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Może membrana przepuszcza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | (nie wiem jak tłok). |
Słuszna uwaga.
Może być tak, że chlodnica ciepła, silnik ciepły, ale tuleja (a wraz z nią i tłok) gorąca. Wszystko dlatego, że żeliwo wolniej odporowadza ciepło.
Powinno się to objawiać i nawet objawia w ilości tłoków na żywotność tulei.
Wracając do tematu to wyreguluj gaźnik - nie zaszkodzi.
Jeżeli to nie pomoże sprawdzaj elektrykę. Zacznij od wymiany świecy.
Pomierz wszystkie wartości. Pod koniec manuala masz wszystko opisane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PreSS
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 13:07, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
@Fourier membrana czyli, gdzie się znajduje ? jestem zielony w tym temacie :/
@amek721 postaram się to zrobić, dodam najwyżej jakiś filmik z pracą silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 13:16, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Membrana to element bezpośrednio za gaźnikiem (bliżej silnika).
Przykręcony na 5 czy 6 śrub.
Warto byłoby zajrzeć, ale warto byłoby też wymienić uszczelkę przed ponownym montażem.
Nie wrzucaj filmików tylko poczytaj o objawach zbyt bogatej/ubogiej mieszanki i ogólnie o regulacji gaźnika. Sporo poczytaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|