Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Yamaha yzf 250
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:44, 03 Lis 2015    Temat postu: Yamaha yzf 250

Witam mam problem z motocyklem.
Yamaha yzf 250 2009 motocykl odpala ale wariuje na obrotach, strzela z wydechu. Co może być przyczyną tego błędu ? Sprzedający mówi ze to zapłon albo gaźnik pomocy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 13:01, 03 Lis 2015    Temat postu:

dobrze powiedział ;P a co jest przyczyną to skąd mamy wiedziec ? trzeba sprawdzac wszystko po kolei

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Wto 15:04, 03 Lis 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:
dobrze powiedział ;P a co jest przyczyną to skąd mamy wiedziec ? trzeba sprawdzac wszystko po kolei


a na wysokich obrotach jak Ci to chodzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:21, 03 Lis 2015    Temat postu:

Mam okazję to kupić i nw czy się opłaca Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:48, 03 Lis 2015    Temat postu:

Na wysokich także się tak zachowuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 19:12, 03 Lis 2015    Temat postu:

strzela po puszczeniu gazu czy ciągle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:22, 04 Lis 2015    Temat postu:

Dobrze moi mechanicy Smile
Sprawa wygląda tak.
Moto na zimnym silniku po włączeniu ssania odpala od strzała. Ładnie chodzi na wolnych obrotach. Gdy chcemy dodać gwałtownie gaz moto się dławi i strzela z wydechu, musimy delikatnie wkręcać go na obroty. Gdy mamy juz mniej więcej pół zakresu obrotow motocykl zachowuje się jak gdyby nigdy nic. Na ciepło odpala także od strzała i ta sama sytuacja trzeba moto delikatnie wkręca na obroty do 1/2 zakresu. Wtedy już moto chodzi dobrze. Dodam także że motocykl po opuszczeniu gazu z chodzi z obrotów do pewnego stopnia. Przez chwilę trzyma obroty jakby był na ssaniu. Po czym chodzi prawidłowo. Motocykl ma także klamkę która biegnie do gaźnika. Najprawdopodobniej jest to ciepłe ssanie,. Dawajcie pomysły co to może być.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Śro 18:34, 04 Lis 2015    Temat postu:

BARTEX1998 napisał:
Dobrze moi mechanicy Smile
Sprawa wygląda tak.
Moto na zimnym silniku po włączeniu ssania odpala od strzała. Ładnie chodzi na wolnych obrotach. Gdy chcemy dodać gwałtownie gaz moto się dławi i strzela z wydechu, musimy delikatnie wkręcać go na obroty. Gdy mamy juz mniej więcej pół zakresu obrotow motocykl zachowuje się jak gdyby nigdy nic. Na ciepło odpala także od strzała i ta sama sytuacja trzeba moto delikatnie wkręca na obroty do 1/2 zakresu. Wtedy już moto chodzi dobrze. Dodam także że motocykl po opuszczeniu gazu z chodzi z obrotów do pewnego stopnia. Przez chwilę trzyma obroty jakby był na ssaniu. Po czym chodzi prawidłowo. Motocykl ma także klamkę która biegnie do gaźnika. Najprawdopodobniej jest to ciepłe ssanie,. Dawajcie pomysły co to może być.
Pozdrawiam


Ja obstawiam gaźnik Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m4ayhem dnia Śro 18:34, 04 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:44, 04 Lis 2015    Temat postu:

Tez mi się wydaje że gaźnik aczkolwiek co zmienic w tym gaźnik ? Wysokość iglicy ? Mieszankę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:44, 04 Lis 2015    Temat postu:

Masz źle wyregulowany gaźnik w zakresie 0-1/2 otwarcia przepustnicy. Odpowiedzialna jest za to dysza składu mieszanki + śruba od jej regulacji pod spodem gaźnika. Możliwe że również iglica wymaga korekty. Na początek spróbuj regulować śrubą pod spodem gaźnika, kręć po pół obrotu i sprawdzaj czy pomaga. Z racji że jest coraz zimniej czyli moto potrzebuje więcej paliwa zacznij ją wykręcać. Maxymalnie może być wykręcona 3 obroty. Jeśli to nie przyniesie poprawy trzeba zmienić dyszę o której mówiłem. Mozliwa jest również korekta wolnych obrotów po wszystkim.
Awaria ciepłego ssania też może powodować takie objawy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Śro 19:48, 04 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:41, 04 Lis 2015    Temat postu:

A można to ciepłe ssanie jakoś wyłączyć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:59, 04 Lis 2015    Temat postu:

Major pod gaźnikiem jest tylko jedna śruba która jest od komory pływakowej rozmiar 24 chyba i z pewnością nie jest to ta śruba Smile możesz podesłać foto jak to będzie wyglądać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:12, 04 Lis 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:18, 05 Lis 2015    Temat postu:

Świeca jest ogólnie czaRNA ale to kolanko jest jasne i elektroda na środku także jasna a głębiej grano jak smoła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:53, 05 Lis 2015    Temat postu:

Wiecie jak ustawić przepustnice ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin