|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 15:14, 16 Maj 2015 Temat postu: Zatarty cylinder |
|
|
Niestety ledwo przejechałem 20 godzin po remoncie i zdarzyło się nieszczęście. Nie zauważyłem przerwanego węża chłodniczego i uciekł mi cały płyn, motocykl zaczął dziwnie chodzić na wolnych i wzrosły obroty, postanowiłem, ze wracam do domu, lecz zbyt daleko nie zajechałem
Cylinder wygląda teraz tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I teraz pytanie, co z tym zrobić? Coś mi się wydaje, że ten to tylko w śmieci, ale może ma ktoś jakieś doświadczenia, które pozwoliłyby jeszcze trochę odratować ten cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 15:24, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nowy nicasil + spawanie 1300 zl (o ile dobrze pamietam).
Jak jezdzisz amatorsko to tuleja. Cena w zaleznosci od pojemnosci. Mam w domu jedno moto na tulei od Woryny i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 16:32, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Cholera miałeś nie fart
Na moje to tak jak kolega napisał,ewentualnie nowe części....ale budżet pewnie uszczupliłeś na remont wcześniej dlatego napisałeś na forum co z tym ewentualnie zrobić.I tak to jest narobi się człowiek,poskłada myśli,że wszystko spoko teraz tylko latać a tu zawsze jakieś kłody zamiast pod koło to one pod nogi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 17:19, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info. Tak tragicznie nie jest, bo wiedziałem że to prawdopodobnie ostatni tłok tego cylindra, ale plan był przynajmniej do końca sezonu przelatać. Wie ktoś jak się ma cylinder nówka do regenerowanego? Sprzęt mam zamiar troszkę potrzymać, więc może warto się szarpnąć?(w sumie to najpierw muszę zapytać czy wiele za niego chcą w serwisie
)
Co jeszcze sprawdzić?, bo wydaje mi się, że jedynie zawór mógł dostać, ale to oczywiste, że go rozbiorę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Sob 17:43, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz dobrze zrobioną regenerację to niczym się nie różni od oryginału. Ostatnio słyszałem opinię że coś angielski nicasil się popsuł - szybko się przeciera (może mieli jakieś problemy techniczne).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:46, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ojj by mnie szlag trafił jak po remoncie taki psikus by się zdarzył.
Cylinder ori masz pewność że ma jakieś standardy jakości zachowane i powinien kulać. Z z tymi po regeneracji różnie bywa. Jedni są zadowoleni a ani czasem mówią że np nicasil się łuszczy lub coś.
Jeśli różnica w cenie niewielka wolał bym dopłacić i ori mieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:01, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
przede wszystkim to nigdy nie ma pewnosci gdzie rzeczywiscie te cylindry trafiają itp itd. na pewno nikt by nie wypuscił cylidnra jak ma problemy techniczne - bo mase zwrotów to raz ze większe koszta, dwa że utrata renomy.
wiem że niektóre cylindry nawet nie opuszczają polski, tylko kłada gdzies chrom techniczny który wyglądem przypomina nicasil. tez jest twardy ale jest kiepski
nie ma też że dobra regeneracja = nowemu cylindrowi, nigdy nie dorówna. nowy cylinder jest nowy, wszystko kładzione na swieze aluminium nigdy nie przegrzane, bez zadnych obróbek, w norminalnym wymiarze. a tutaj juz aluminium przegrzane - inaczej sie zachowuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 21:47, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Napiszę do aunera to poznam cenę nowego, ale 900$ na ktmworld poraża. Czy do 2t można dostać inny cylinder niż ori?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:18, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
do jakiego moto i rocznika ten cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 22:19, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | do jakiego moto i rocznika ten cylinder? |
Hehe z tego wszystkiego nie napisałem exc200 09
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:23, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
3360zł w Polsce. To jest komplet czyli cylinder + tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 22:26, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | 3360zł w Polsce. To jest komplet czyli cylinder + tłok |
Dzięki za info. Czy to jest zestaw ze wszystkimi uszczelkami? Czy to jest cena sugerowana przez dealera od której jeszcze rabacik mi naliczą? Jeżeli da się uszczknąć jeszcze z 10% to można się zastanowić, w końcu i tak miałem schudnąć, więc jest dobry pretekst żeby pasa zacisnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|