|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 23:03, 21 Lut 2014 Temat postu: zawieszenie dwukomorowe - info |
|
|
Panowie potrzebuję wszystkich info na temat zawiasu dwukomorowego, czyli jak serwisować, na co zwracać uwagę, opinie użytkowników itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 10:19, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
właśnie odebrałem z serwisu - po 100mth - wystarczyło wymienić olej,nabić wymienić i uszczelniacze+zgarniacze, cała reszta w super stanie, koszt 270plna,
co do samej pracy zawieszenia - fachowcy z thumpertalk mówią że dobrze ustawione działa tak jak zawias sxs, ja jestem zadowolony , czy ustawię na tor czy do lasu - jest super.
ostatnio porównywałem z tuningowym marzocchi i dla jazdy amatorskiej moje "zwykłe" wypadło dużo lepiej,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 10:21, 22 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:10, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
własnie ogarniam swoje zaiweszenie, kupiłem lagi niby po serwisie, przejezdziłem 3 sezony i do wymiany mam 2 panewki, uszczelniacze przeciwpyłowe i olejowe. Rozebrałem tez cartridge i poza syfem w oleju nic nie wymagało wymiany, nawet cisnienie odpowiednie trzymały. Profilaktycznie wymieniam tez uszczelniacze i panewki w cartridge.
Co do serwisowania to sa bardziej upierdliwe od zwykłych bo bez specjalistycznych przydadów sam nic nie zrobisz.
Co do eksploatacji to z tego co ja zauwazyłem to sa bardziej precyzyjne w ustawianiu i kazda zmiana na regulacjach jest bardziej odczuwalna w porównaniu ze zwykłymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 21:30, 05 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
panowie a ile oleju laliście do kardridża i ile do lagi? serwisówka podaje odpowiednio 195ml i 385ml, dobrze szukam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|