|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek23
Gość
|
Wysłany: Wto 0:00, 04 Lut 2014 Temat postu: sprężynka |
|
|
zapomniałem dodać że już rozłożyłem to i ta wewnętrzna jest niebieska a zewnętrzna żółta, którą wymienić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek23
Gość
|
Wysłany: Śro 12:19, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
proszę o jak najszybszą odpowiedź
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:53, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zobacz w katalagu powinny byc jej 3 rodzaje to tą się wymienia chyba ze w 125/200 jest inaczej. jak już to pewno ta większa
w 250 i 300 pomaga sprężyna ale tu chyba bardziej regulujesz zaworem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek23
Gość
|
Wysłany: Śro 17:53, 05 Lut 2014 Temat postu: sprężynka |
|
|
autor postu asteros2012 ma czerwoną a ja żółtą więc poczekam może coś mi odpowie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek23
Gość
|
Wysłany: Śro 17:54, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A katalogu nie widziałem tych sprężynek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 21:41, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Osobiście ich nie zmieniałem więc nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Im twardsza sprężyna tym zawór później się uruchomi a jaka sprężynka jest za to odpowiedzialna trzeba by poszukać w necie lub porównać rozpiskę, którą podawał hacker dot. kolorowych sprężynek do 250/300/380 i jeśli dobrze pamiętam to czerwona była najtwardsza i dawała późniejszego kopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:07, 05 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
czerwona akurat na odwrót
ale tu w mniejszych pojemnościach podejrzewam że jest inaczej
ja bym nie zmieniał a ustawił to sobie zaworem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pokerman
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:45, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Jestem tu nowy. Mam pytanie dotyczace zaw wydechowego w 200sx. Glownie chodzi mi o sruby ktore sa umieszczone po 2 stronach cylindra - jakby w podkladkach przypominakacych 8mke. Po lewej stronie spod tej sruby poci mi sie olej. W ktm sklep widzialem ze tam sa oringi. Pytanie brzmi:
1 czy moge tam zarzucic typowy oring z rolniczego (raczej nie odporny na cieplo)
2 co te sruby reguluja i jak powinny byc wkrecone? Bo ja moja ruszylem ale stwierdzilem ze lepiej nie kombinowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 21:20, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli oring sie stopi to będziesz miał problem, a stopi sie na pewno, bo to w końcu cylinder. Te śruby są rownoczesnie rolkami, na których chodzi klapa sterująca, reguluje sie nimi tą klapę na stronę lewą /prawą. Nie mogą byc dokrecone za mocno, bo klapa będzie ciężko chodzić, ani za lekko, bo klapa będzie latać. Powinno sie to regulować szczelinomierzem, pomiędzy klapą, a portem wydechowym po obydwu stronach powinno byc 0.20mm, tak aby nic nie tarło o port.
www.youtube.com/watch?v=NE2qh0dPXHA
tu od 3minuty masz te ośki/sruby, które Ci ciekną. Pomagaj sobie tym filmem. Co prawda on ma goły cylinder, ale Tobie wystarczy jak ściągniesz dyfuzor. Pamietaj ze przed ich wyciągnięciem musisz wykręcić pierwsze śruby na klucz 8, które trzymają zabezpieczenie, ściągasz zabezpieczenie a dopiero potem wykręcasz śruby. Wszystko smaruj tak jak na filmie. Mam gdzieś instrukcje przetłumaczoną jak to zrobić, jutro pogrzebie i napisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pokerman
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:14, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kurde ale ten gość coś mówi o przykręceniu tych srub na maksa i odkreceniu kawałek. Rozejrzalem sie za serwisówką i tam pisze zeby je wkrecic i wykrecic o 1/8 obrotu. Wiec moze nie musze sciagac dyfuzora? Tylko pytanie czy jak je wykrece zeby zarzucic nowy oring to czy cos sie posypie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 11:24, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Poluzuj jedną, drugą dokręć na maxa. Tą poluzowaną wykręć wymień oring, wkręć i zrób tak samo z drugą stroną
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pokerman
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:45, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:03, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pytanie a propo zaworu w cylindrze:
Czy te wałki muszą się przekrecić tak aby dziury pokrywały się w 100% ? bo nie moge tego inaczej złożyć niż tak jak teraz jest, ze mi się tylko trochę otwierają obydwie o jakies 10%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:01, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
na gwiazdkach i i elemencie przesuwnym masz kropki i maja sie pokrywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|