|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 16:58, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Twoje opisy wskazują raczej jednoznacznie, że jest coś nie tak, ale dla pewności możesz go odpalić i dodać trochę gazu, nic nie powinno się stać. Znak może się ruszać, ale musi w pełnym zakresie (od dołu do góry).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 17:27, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
donrecool napisał: | czyli jedynie na zapalonym silniku i przegazowaniu będe pewny że zawór otwiera mi sie do konca ? |
Tak serwisówka nakazuje sprawdzać działanie zaworu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donrecool
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:15, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany chyba rozwiązany. Za bardzo dokręcone sruby nr 21. W dodatku blaszki kontrujące nr 79 wyrobione. Tym samym nie kontrowały nie kontrowały sruby nr 21. Teraz pytanie. Dokręcić te sruby a po 2 stronach zaworu jaki luz zostawić? [link widoczny dla zalogowanych]
Edit: w Manualu pisze z każdej strony 0.20mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez donrecool dnia Pon 20:19, 20 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 21:05, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
donrecool napisał: | Problem rozwiązany chyba rozwiązany. Za bardzo dokręcone sruby nr 21. W dodatku blaszki kontrujące nr 79 wyrobione. Tym samym nie kontrowały nie kontrowały sruby nr 21. Teraz pytanie. Dokręcić te sruby a po 2 stronach zaworu jaki luz zostawić? [link widoczny dla zalogowanych]
Edit: w Manualu pisze z każdej strony 0.20mm |
Więc ustaw jak nakazuje serwisówka i będzie git. Zawór musi być w miarę obczyszczony z nagaru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:56, 22 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
mam taki problem że jak zdjąłem cylinder z exc 250 rok 2004 to zawór wydechowy lekko palcami chodził-góra dół, wyczyściłem cylinder i nagle zaczął się blokować, wogule nieche chodzić, rozebrałem już wszystko wyczyściłem i złożyłem i nadal nie chodzi-tzn zawór jak nie dam tych półpierścieni z ząbkami to chodzi , boczne zarory również chodzą gdy nie ma założonych tych blaszek z ząbkami, co to moze być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:01, 22 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
nasmaruj wszystko porzadnie sprawdz czy nie pomyliłes stron tych bocznych zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos86
Dołączył: 11 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała okolice
|
Wysłany: Pon 20:59, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Witam, powiedźcie mi Panowie czy na tym wałku od zaworu wydechowego pod tym krzyżaniem mają być po jednej kulce na każde z czterech ramion czy po 2 kulki w tylko dwóch ramionach? Pozdrawiam Dawid
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 21:35, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
trzy posty wyżej masz schemat całego zaworu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos86
Dołączył: 11 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała okolice
|
Wysłany: Wto 5:10, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Tak widzę mam też ten schemat ale chciałem się upewnić wg schematu to by wyglądało że po 2 kulki idą do jednego ramienia tego krzyżaka? Czy się mylę? Ale żeby włożyć ten sworzeń zabezpieczający to trzeba z kolei dać po jednym na każde ramię bo inaczejnie da się założyć tego sworznia bo za mało się to wtedy cofie na tej osi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Wto 9:48, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Masz 4 kulki i 4 prowadnice. Inaczej się tego złożyć nie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos86
Dołączył: 11 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała okolice
|
Wysłany: Wto 13:12, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
No właśnie ktoś przede mną założył 2 kulki do jednej prowadnicy i mi łożysko się wysypało... Więc wbrew temu co Piszesz da się już poskładałem tak że powinno już działać dzięki za odp pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiu424@interia.pl
Dołączył: 20 Kwi 2022
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 16:14, 20 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat.
Witam jestem w tu świeży na forum jak i w sx200 2t.
Kilka 2t przeszedłem głównie simy itp ostatnie 2t to aprilis 125 rs
Niestety dosc mocno różni się cały zawor wydechowy w sx200 dlatego jak dla mnie duzo nie jasności.
Po pierwsze wydaje mi się ze jest dość słaby udało mi się dojść do tego że nie otwiera się zawor wydechowy.
Częściej na zdjęciu po lewej stronie dygnie tylko max 0.5cm
Poza tym dosc dziwnie to wygląda ponieważ w okienu nie mam żadnej cechy także cos tu dla mnie według manuala ktm jest nie tak.
Od czego zacząć tak jak w poście powyżej rozebrałem stronę prawa podkładki podkładki zgadzają ale nie 4.6mm tylko 4.3 mm
Nie wiem czy to aż tak ważne.
Po drugie kręcąc tym na klucz 19 nie ma żadnej reakcji.
Szukam jakieś rady od czego zacząć zeby bez sensu nie rozbabrac całego cylindra.
Ogólnie jezdzi pali ładnie wszystko okej ale jezdzi słabiej niż 125.
Zdjęcia dodam w załączniku
Za ewentualny błędy w pisowni sorka co do ewentualnych zasad wypowiedzi gdyby coś proszę mnie poprawić.
Ewentualnie jak ktoś jest z okolic katowic chętnie mogę zapłacić za sprawdzenie lub ewentualnie jakieś ciekawe rady.
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:36, 20 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem tak jak napisałem ci na FB, trzeba rozebrac wszystko i ocenić, koszt uszczelki pod cylinder i głowice jest śmieszny. a przy okazji poustawiasz wszystko, przeserwisujesz zawór wydechowy, moze nie jest dobrze wpięty w cięgno, jak bedzie ciegno zdjęte to tez sprawdzic czy dobrze działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|