Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawór wydechowy 125-200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 16:58, 20 Lut 2017    Temat postu:

Twoje opisy wskazują raczej jednoznacznie, że jest coś nie tak, ale dla pewności możesz go odpalić i dodać trochę gazu, nic nie powinno się stać. Znak może się ruszać, ale musi w pełnym zakresie (od dołu do góry).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 17:27, 20 Lut 2017    Temat postu:

donrecool napisał:
czyli jedynie na zapalonym silniku i przegazowaniu będe pewny że zawór otwiera mi sie do konca ?


Tak serwisówka nakazuje sprawdzać działanie zaworu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donrecool




Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:15, 20 Lut 2017    Temat postu:

Problem rozwiązany chyba rozwiązany. Za bardzo dokręcone sruby nr 21. W dodatku blaszki kontrujące nr 79 wyrobione. Tym samym nie kontrowały nie kontrowały sruby nr 21. Teraz pytanie. Dokręcić te sruby a po 2 stronach zaworu jaki luz zostawić? [link widoczny dla zalogowanych]

Edit: w Manualu pisze z każdej strony 0.20mm


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez donrecool dnia Pon 20:19, 20 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 21:05, 20 Lut 2017    Temat postu:

donrecool napisał:
Problem rozwiązany chyba rozwiązany. Za bardzo dokręcone sruby nr 21. W dodatku blaszki kontrujące nr 79 wyrobione. Tym samym nie kontrowały nie kontrowały sruby nr 21. Teraz pytanie. Dokręcić te sruby a po 2 stronach zaworu jaki luz zostawić? [link widoczny dla zalogowanych]

Edit: w Manualu pisze z każdej strony 0.20mm


Więc ustaw jak nakazuje serwisówka i będzie git. Zawór musi być w miarę obczyszczony z nagaru


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:56, 22 Cze 2018    Temat postu:

mam taki problem że jak zdjąłem cylinder z exc 250 rok 2004 to zawór wydechowy lekko palcami chodził-góra dół, wyczyściłem cylinder i nagle zaczął się blokować, wogule nieche chodzić, rozebrałem już wszystko wyczyściłem i złożyłem i nadal nie chodzi-tzn zawór jak nie dam tych półpierścieni z ząbkami to chodzi , boczne zarory również chodzą gdy nie ma założonych tych blaszek z ząbkami, co to moze być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 11:01, 22 Cze 2018    Temat postu:

nasmaruj wszystko porzadnie sprawdz czy nie pomyliłes stron tych bocznych zaworów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidos86




Dołączył: 11 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała okolice

PostWysłany: Pon 20:59, 14 Paź 2019    Temat postu:

Witam, powiedźcie mi Panowie czy na tym wałku od zaworu wydechowego pod tym krzyżaniem mają być po jednej kulce na każde z czterech ramion czy po 2 kulki w tylko dwóch ramionach? Pozdrawiam Dawid

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 21:35, 14 Paź 2019    Temat postu:

trzy posty wyżej masz schemat całego zaworu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidos86




Dołączył: 11 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała okolice

PostWysłany: Wto 5:10, 15 Paź 2019    Temat postu:

Tak widzę mam też ten schemat ale chciałem się upewnić wg schematu to by wyglądało że po 2 kulki idą do jednego ramienia tego krzyżaka? Czy się mylę? Ale żeby włożyć ten sworzeń zabezpieczający to trzeba z kolei dać po jednym na każde ramię bo inaczejnie da się założyć tego sworznia bo za mało się to wtedy cofie na tej osi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Majster128




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków

PostWysłany: Wto 9:48, 15 Paź 2019    Temat postu:

Masz 4 kulki i 4 prowadnice. Inaczej się tego złożyć nie da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidos86




Dołączył: 11 Paź 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała okolice

PostWysłany: Wto 13:12, 15 Paź 2019    Temat postu:

No właśnie ktoś przede mną założył 2 kulki do jednej prowadnicy i mi łożysko się wysypało... Więc wbrew temu co Piszesz da sięWink już poskładałem tak że powinno już działaćWink dzięki za odp pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiu424@interia.pl




Dołączył: 20 Kwi 2022
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 16:14, 20 Kwi 2022    Temat postu:

Odświeżam temat.
Witam jestem w tu świeży na forum jak i w sx200 2t.
Kilka 2t przeszedłem głównie simy itp ostatnie 2t to aprilis 125 rs
Niestety dosc mocno różni się cały zawor wydechowy w sx200 dlatego jak dla mnie duzo nie jasności.
Po pierwsze wydaje mi się ze jest dość słaby udało mi się dojść do tego że nie otwiera się zawor wydechowy.

Częściej na zdjęciu po lewej stronie dygnie tylko max 0.5cm
Poza tym dosc dziwnie to wygląda ponieważ w okienu nie mam żadnej cechy także cos tu dla mnie według manuala ktm jest nie tak.
Od czego zacząć tak jak w poście powyżej rozebrałem stronę prawa podkładki podkładki zgadzają ale nie 4.6mm tylko 4.3 mm
Nie wiem czy to aż tak ważne.
Po drugie kręcąc tym na klucz 19 nie ma żadnej reakcji.
Szukam jakieś rady od czego zacząć zeby bez sensu nie rozbabrac całego cylindra.
Ogólnie jezdzi pali ładnie wszystko okej ale jezdzi słabiej niż 125.
Zdjęcia dodam w załączniku
Za ewentualny błędy w pisowni sorka co do ewentualnych zasad wypowiedzi gdyby coś proszę mnie poprawić.
Ewentualnie jak ktoś jest z okolic katowic chętnie mogę zapłacić za sprawdzenie lub ewentualnie jakieś ciekawe rady.
Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:36, 20 Kwi 2022    Temat postu:

moim zdaniem tak jak napisałem ci na FB, trzeba rozebrac wszystko i ocenić, koszt uszczelki pod cylinder i głowice jest śmieszny. a przy okazji poustawiasz wszystko, przeserwisujesz zawór wydechowy, moze nie jest dobrze wpięty w cięgno, jak bedzie ciegno zdjęte to tez sprawdzic czy dobrze działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin